Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jees.. Koodin sain eurogamerilta ja todella hitaasti kyllä beta latautuu.. Mutta jospa se sieltä pian tulisi, niin pääsisi kokeilemaan..
Hyvin latas mulla ainakin, meni n. 20min...
Täähän on cod4 kopio. Ihan sama pelattavuus ja perkit yms. Nätin näköistä menoa, ostoslistalle tämä menee
Mikä mättää? Onko liian samanlainen kuin CoD4 vai menty jopa huonompaan suuntaan?Kannattaa kyllä hommata tuo beta että ei tule ostettua tietämättä paskaa. Ei näin Treyarch, ei todellakaan näin.
Mikä mättää? Onko liian samanlainen kuin CoD4 vai menty jopa huonompaan suuntaan?
jos jollakin on vielä ylimääräisiä koodeja, niin olisin ilolla halukas ottamaan yhden sellaisen.
Näköjään Eurogamersilta on anti jo loppu
Huonompaan suuntaan on menty selvästi, cod4 ilmeisesti on nostanut riman niin korkealle että ei tuollaiset sekundat kelpaa alkuunkaan. Pelissä ei ole juurikaan mitään tuntumaa ja aseet täysin munattomia.
Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Jos en tietäisi niin en uskoisi että cod4 on tullut ennen tätä peliä. Pelin tuntuma on selvästi alkeellisempi. Toisaalta pelaan kuulokkeilla ja näytöllä niin on varmaan muutenkin erilaista kuin sieltä jostain sohvan syövereistä mistä suurin osa tuntuu pelaavan.pelattavuus on ihan samaa kamaa mitä nelosessa
Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Jos en tietäisi niin en uskoisi että cod4 on tullut ennen tätä peliä. Pelin tuntuma on selvästi alkeellisempi. Toisaalta pelaan kuulokkeilla ja näytöllä niin on varmaan muutenkin erilaista kuin sieltä jostain sohvan syövereistä mistä suurin osa tuntuu pelaavan.
Kuten sanoin, kannattaa hommata se beta että ei tule pettymystä sitten oikean pelin kanssa.