Vastaus: Call of Duty: World At War
Ärsyttää tuo SMG:den tarkkuus ja tehokkuus. Jotenki hölmöä, että snipukalla ei viitsi sen takia lähteä menemään, sillä voi jäädä aika helposti toiseksi jotain hikistä SMG-äijää vastaan. Eikä tilannetta helpota se, että snipalla tarvitaan joskus se kaksi panosta tappaakseen (varsinkin lähitilanteissa meinaa käydä aina näin...). Sitten aluksi oli ihan täpinöissäni C4:sta, sen saa heitettyä nyt ihan himo pitkälle, mutta eihän tuo tee mitään damagea voi hyvänen aika! Vastustaja käveli sen päältä ja räjäytin sen jalkojen vierestä, niin ei menettänyt oikeastaan laisinkaan. Kill Camista näki selkeästi, että käveli sen C4:n yli prkl.
Air Strike on turhan pitkä ja äänet on aika lolled. Kyllä se ihan tehokas on, jos sen oikeaan kohtaan sattuu laittamaan. Rekyyliä saisi lisätä etenkin SMG-aseisiin, mutta eipä se olisi haitaksi BARille sun muille. (Toisaalta sitten BAR menisi epäbalanssiin muihin verrattuna). Räjähteisiin lisää tehokkuutta!
Jotenkin ärsyttää tämä Treyarchin laiskuus peliä kohtaan. Nettipeliin ei ole tehty tarpeeksi uudistuksia, päinvastoin fiilis vain huonontunut nelosesta... Saas nähdä kun pääsee kunnolla kaveriporukan kanssa viettään iltaa Betassa, niin veikkaan että fiilis muutttuu kaiken kaikkiaan positiivisemmaksi.
Samat ihmebugit vaivaa tätäkin peliä. (Plus muutama uusi). Air Striket menee kattojen läpi, juoksu alkaa joskus bugittamaan, että ihmee tärinä alkaa kun teen jotain ennenkuin lähden juoksuun... Sitten latausbugi vielä mukana (lasketaankohan edes bugiksi), kun ammut vastustajaa ja otat itse damagea samalla, mm. sniperin laukauksen ääni kaksinkertaistuu, kuuluu silleen "PUTUM". Pikkujuttujahan nuo ovat, mutta jos Treyarchilla ollut loppujenlopuksi aika valmiit ja hyvät pohjat alkaa työstään peliä, niin olisi luullut, että tuommoiset bugit olisi hoidettu poissa.