Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World At War

Miltäs tuntuu? Onko yhtä helppo kuin CoD4? Yhtä karmaiseva auto aim suhteessa ukkojen juoksuvauhtiin?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Jees.. Koodin sain eurogamerilta ja todella hitaasti kyllä beta latautuu.. Mutta jospa se sieltä pian tulisi, niin pääsisi kokeilemaan.. :D

Hyvin latas mulla ainakin, meni n. 20min...
Täähän on cod4 kopio. Ihan sama pelattavuus ja perkit yms. Nätin näköistä menoa, ostoslistalle tämä menee :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Hyvin latas mulla ainakin, meni n. 20min...
Täähän on cod4 kopio. Ihan sama pelattavuus ja perkit yms. Nätin näköistä menoa, ostoslistalle tämä menee :cool:

Minulla on kohta 2 tuntia ladannut ja n. 70 % tullut. Linjana kuitenkin soneran 10/2, niin ihmeen hitaasti tulee.. Mutta kyllä se siitä.. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kannattaa kyllä hommata tuo beta että ei tule ostettua tietämättä paskaa. Ei näin Treyarch, ei todellakaan näin.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kannattaa kyllä hommata tuo beta että ei tule ostettua tietämättä paskaa. Ei näin Treyarch, ei todellakaan näin.
Mikä mättää? Onko liian samanlainen kuin CoD4 vai menty jopa huonompaan suuntaan?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

3 Killstreak - Recon Plane
5 Killstreak - Artillery
7 Killstreak - Dogs
Mun mielestä helvetin hyvä, tunti takana eikä loppua näy (tunnin sisällä)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mikä mättää? Onko liian samanlainen kuin CoD4 vai menty jopa huonompaan suuntaan?

Huonompaan suuntaan on menty selvästi, cod4 ilmeisesti on nostanut riman niin korkealle että ei tuollaiset sekundat kelpaa alkuunkaan. Pelissä ei ole juurikaan mitään tuntumaa ja aseet täysin munattomia.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

jos jollakin on vielä ylimääräisiä koodeja, niin olisin ilolla halukas ottamaan yhden sellaisen.
Näköjään Eurogamersilta on anti jo loppu :(
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Huonompaan suuntaan on menty selvästi, cod4 ilmeisesti on nostanut riman niin korkealle että ei tuollaiset sekundat kelpaa alkuunkaan. Pelissä ei ole juurikaan mitään tuntumaa ja aseet täysin munattomia.

Vanhojen tussareiden kanssa ei oikein voi olettaakaan samanlaista tykitystä kuin mitä nykytykkien räiske, itsellä tulee tästä täysin mieleen COD2n aseet, ja COD4n pelattavuus. Jos WW2 ja vanhat tussarit ei sytytä, en suosittele kenellekään. Jos taas CODit 2 ja 4 upposi, suosittelen lämpimästi. Itse kyllä pomppaan tähän ja jätän COD4n unholaan, vähän haastettakin noissa vanhoissa aseissa kun ei osu yhtä helpolla kuin COD4ssä heittämällä kutia vähän sinnepäin.

Graafisesti peli näyttää hyvältä ja pelattavuus on ihan samaa kamaa mitä nelosessa. Näppäimiäkään ei tarvitse uusiksi opetella kun nekin on samat kuin edellisessä osassa. Hyvä peli tulossa, HC-pelimuotoja odotellen :)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Betaan en ole päässyt mukaan, mutta kaikkien kommenttien perusteella pelikauppaan lähtee huomenna CoD4 ja NFS Prostreet. Niitä ja rahasummaa vastaan varataan CoD WaW. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ärsyttää tuo SMG:den tarkkuus ja tehokkuus. Jotenki hölmöä, että snipukalla ei viitsi sen takia lähteä menemään, sillä voi jäädä aika helposti toiseksi jotain hikistä SMG-äijää vastaan. Eikä tilannetta helpota se, että snipalla tarvitaan joskus se kaksi panosta tappaakseen (varsinkin lähitilanteissa meinaa käydä aina näin...). Sitten aluksi oli ihan täpinöissäni C4:sta, sen saa heitettyä nyt ihan himo pitkälle, mutta eihän tuo tee mitään damagea voi hyvänen aika! Vastustaja käveli sen päältä ja räjäytin sen jalkojen vierestä, niin ei menettänyt oikeastaan laisinkaan. Kill Camista näki selkeästi, että käveli sen C4:n yli prkl.

Air Strike on turhan pitkä ja äänet on aika lolled. Kyllä se ihan tehokas on, jos sen oikeaan kohtaan sattuu laittamaan. Rekyyliä saisi lisätä etenkin SMG-aseisiin, mutta eipä se olisi haitaksi BARille sun muille. (Toisaalta sitten BAR menisi epäbalanssiin muihin verrattuna). Räjähteisiin lisää tehokkuutta!

Jotenkin ärsyttää tämä Treyarchin laiskuus peliä kohtaan. Nettipeliin ei ole tehty tarpeeksi uudistuksia, päinvastoin fiilis vain huonontunut nelosesta... Saas nähdä kun pääsee kunnolla kaveriporukan kanssa viettään iltaa Betassa, niin veikkaan että fiilis muutttuu kaiken kaikkiaan positiivisemmaksi.

Samat ihmebugit vaivaa tätäkin peliä. (Plus muutama uusi). Air Striket menee kattojen läpi, juoksu alkaa joskus bugittamaan, että ihmee tärinä alkaa kun teen jotain ennenkuin lähden juoksuun... Sitten latausbugi vielä mukana (lasketaankohan edes bugiksi), kun ammut vastustajaa ja otat itse damagea samalla, mm. sniperin laukauksen ääni kaksinkertaistuu, kuuluu silleen "PUTUM". Pikkujuttujahan nuo ovat, mutta jos Treyarchilla ollut loppujenlopuksi aika valmiit ja hyvät pohjat alkaa työstään peliä, niin olisi luullut, että tuommoiset bugit olisi hoidettu poissa.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

pelattavuus on ihan samaa kamaa mitä nelosessa
Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Jos en tietäisi niin en uskoisi että cod4 on tullut ennen tätä peliä. Pelin tuntuma on selvästi alkeellisempi. Toisaalta pelaan kuulokkeilla ja näytöllä niin on varmaan muutenkin erilaista kuin sieltä jostain sohvan syövereistä mistä suurin osa tuntuu pelaavan.

Kuten sanoin, kannattaa hommata se beta että ei tule pettymystä sitten oikean pelin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Samaa mieltä aikasempien kanssa. CoD4 jälkeen tämä tuntuu kyllä täysin "tunnottomalta" peliltä. Ohjauksessa ei ole oikein tuntumaa ja aseet nyt ovat mitä on.

Eikä pelin miljöökään oikein innosta pelaamaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

No joo, ehkä pari asetta ei ole hirveän tehokkaita, mutta kyllä niihin sitten tottuu ajan kuluessa(?) Itse olen käyttänyt snipua ja Tommyä. Mutta hyvä peli silti (imo).
Treyarch on onnistunut mielestäni hyvin tässä, oikeastaan, vielä ei hirveästi voi sanoa koska tämä on 3 mapin ja 5 pelimuodon nettipelidemo. Mutta jos se tuntuu hyvältä, se usein on hyvä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Jos en tietäisi niin en uskoisi että cod4 on tullut ennen tätä peliä. Pelin tuntuma on selvästi alkeellisempi. Toisaalta pelaan kuulokkeilla ja näytöllä niin on varmaan muutenkin erilaista kuin sieltä jostain sohvan syövereistä mistä suurin osa tuntuu pelaavan.

Kuten sanoin, kannattaa hommata se beta että ei tule pettymystä sitten oikean pelin kanssa.

Pelaan itsekin kuulokkeilla lähes poikkeuksetta, mutta tuota ohjaus-valitusta en yksinkertaisesti ymmärrä. Tottakai itseäkin hiukan pänni "vanhat" aseet, mutta niihin tottui ensimmäisen tunnin aikana. Suurin ero pelin heikkoudesta tai sen tunteesta aiheutuu juuri aseista ja teknologiasta, mutta kun siitä pääsee yli on tuo peli yhtä herkkua. Ohjaus toimii ainakin itsellä erinomaisesti ja olo on kuin COD4sta pelatessa. Tässä siis omat fiilikset pelistä.

Mitä tulee Artillery strikeen, veikkaisin että moiset menisi pahvikatoista ja heinäpaalitönöistä sisään aika surutta, muutenkin noissa katoissa noita reikiä riittää enemmän kuin reikäjuustossa, että ei ihme jos kudit tulee sisälle asti. Tarkka kyllä ja tekee tuhoa, JOS sattuu osumaan oikeaan paikkaan. Koirat FTW.
 
Ylös Bottom