Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World At War

Tuollee siis lukee. Pitäisi huomata helposti jos se sinulla on.

Itellä ei näkynyt mitään. Perskele...
Miten kauan oot ollu rekisteröityneenä tonne? Itse kun rekkaantusin juurikin koodin toivossa viime viikon alussa..

EDIT:
Niin ja jos jollain on ylimääräinen koodi niin voin ottaa vastaan...
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Itse rekkasin pari päivää sitten :p Liitin vielä sen CharlieOscarDelta accountin eli sain VIPit. Se kuulema vaikuttaa paljonkin että saako koodin vai ei.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minä rekistöröydyin sivuille 4 kk sitten. Ne jotka ovat muutama viikko sitten eivät saa sitä call of dutyn sivuilta.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minä rekistöröydyin sivuille 4 kk sitten. Ne jotka ovat muutama viikko sitten eivät saa sitä call of dutyn sivuilta.

Jaah miksi minä sain? Tai siis en saanut ekasta erästä koodia, mutta eilinen toka erä onnisti.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Taas kun on päivän pois netin ulottuvilta missaa kaikkea kivaa. Prkl soikoon. No tarvii toivoa, että jostain saisi betakoodin vielä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Saankohan tota koodia, kun olen itse rekisteröitynyt 1 kuukausi sitten? Voin myös vaihtaa BF Heroes beta accountin tähän CoD WW:n beta avaimeen, kun ei tää mun loisto kone voi sitä pyörittää :) Muutenki ois kiva testata ennenkö meen lopullisen päätöksen tekemään
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Siis beta keyt menee seuraavanlaisesti:

1. VIPit, CharlieOscarDelta.comin käyttäjätilin yhdistämisen nykyiseen accounttiin TAI on ennakkotilannut pelin Game.comista taikka Gamestopista TAI on rekisteröitynyt sivuille 25.6 - 25.7.2008 välisenä aikana, silloin pääsee myös vipiksi ja saat koodin.

2. Kun kaikille vipeille on koodit jaettu (nyt taidetaan viimisiä viedä) niin aletaan jakaamaan perusjäsenille koodeja, järjestyksessä pisimpään olleesta vasta äsken rekisteröityneeseen.

Eurogamer siis jakaa koodejansa alkuviikosta.

E: Ja sitten semmonen hauska piirre vielä, että kaikki eivät välttämättä Callofduty.com sivuilla koodejansa saa, sillä kun VIPeille on jaettu, niin katsotaan kuinka paljon koodeja on jäljellä, VAI ONKO OLLENKAAN! : )
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Gamecult on nyt lähetelly niit Beta koodeja. Itselleni ilmestyi äsken. Jos teillä ei näy siinä viestissä mitään niinkuin minulla, painakaa vastaa niin näkee seln jälkeen mitä viestissä luki.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Noh, jos jollain on antaa ylimääräistä koodia niin meikäläiselle kyllä kävis. Vähän liian myöhään tuli tämä beta tajuttua, joten mistään nettisivustolta yms. en taida sitä enää saada. :/
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Anteeksi kerjäys, mutta minä kun olen pitänyt CoDeista aina ja tekisi mieli päästä imemään vähän mehuja tästä osasta...joten joku todella ihana ja kiltti ihminen voisi varmaan heittää minulle beta keyn. Kiitos...
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Eurogamer ilmeisesti aloittanut betan jaon kun sivut totaalisen tukossa.. Ja itse en ehdi päivystää.. :mad:
No toivottavasti joku ystävällinen sielu lahjoittaa minullekin koodin tätä tietoa vastaan,, ;)

edit: taisi olla vielä väärä hälytys, mutta älytön ruuhka tuolla sivuilla ainakin on..
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ei kyl näy viel...

edit: täs on nyt kohta kaverin kans 1h kämpitty :D
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Eurogamerin piti vahvistaa serverifarmiaan tuota ryntäystä varten, mutta heikolta näyttää silti. :p

Onneksi sain omani jo sinnikkäällä yrittämisellä. Vielä n. 17 000 jäljellä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mistä siellä? Onks se joku aivopähkinä, vai luitko vaan LG huhun että ne on nyt jaossa?

Joo unohtui tuol URL laittaa kun tohkeissaan tuolta koodin hain ja lähdin laittamaan latautumaan, mutta Paavi jo laittoi osoitteen.
 
Ylös Bottom