Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

Vastaus: Call of Duty: World At War

Onko siitä mitää tietoa miten yleensäkkään voi saada tuon beta avaimen. Esimerkiksi tuolta eurogamerinsivuilta.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ei hitto, että CoD:WaW on hyvä, olen päässyt pelamaan moninpeliä ja odotus tätä peliä kohtaan on kasvanut. Jos piitää CoD4:sta niin pitää myös tästäkin. Tekisi vain päästä kokeilemaan yksinpeliä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Oisko kellään mulle yhtä koodia? Laita privaan jos on.
Olen ikuisesti kiitollinen!
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Oisko kellään mulle yhtä koodia? Laita privaan jos on.
Olen ikuisesti kiitollinen!

Tuskin kellään on ylimääräistä annettavaksi, ja onko noita koodeja vielä edes jaettu? Mene kyttäämään vaikka Eurogameria, jossa tuhansia koodeja jaetaan "soon".
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

On jaettu CoD Communityn VIP:lle. Mutta ovat sen verta kortilla nuo koodit vielä tässä vaiheessa, että nuista maksetaan maltaita ja ei kyllä ole yhtään ylimäärästä kellekkään jaettavissa.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Onneksi kirjauduin CoD:n sivuille joku 4 kk sitten :p. Vihdoin kävi tuuri, että pääsin edes johonkin betaan, vielä CoD:Waw betaan. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Hehheh, onneks olen jo CharlieOscarDelta, sivulta migrannut mun käyttäjän sieltä niin olen VIP, joten pääsin Betaan. Vielä kun saisi jostain Gold Live aikaa. :/
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minulla olisi toinen COD:WaW Beta koodi. Se joka arvaa oikein nimeni saa Beta koodin. =)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mitä migraus tarkoittaa ja miten se tehdään? Olen jäsenenä cod.comissa, muuta en sitten ymmärräkkään, autatteko tietämätöntä?

Eli jos olet ollut jäsenenä COD4:n sivustolla ja siirrät sen COD5 sivustolle->migraus. Siellä jossain oli linkkikin siihen
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Itse en enään tänä vuonna ole jaksanut tuohon beta rumbaan lähteä. Viime vuonna tuli Cod 4 betaa pelattua sen verran useasti, että ei paljon enään koko versiota sitten jaksanutkaan. Mä ootan
mielummin koko versiota tästä tämän vuoden painoksesta, mutta muille onnea koodin metsästykseen. :cool:
 
Ylös Bottom