Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World At War

Tais mennä kaverilla vedätys putkeen. Sovittiin, että vaihdetaan koodeja kunhan laitan omani ensin hänelle. Laitoin koodin, mutta vastaukseksi sain vain kysymyksen mikä mun nimi :confused: . Aika velikulta PS. pidä hauskaa EndWarin demon kanssa se onkin ihan paska.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Eiei. En ladannut sitä. Saat pelata sitä ihan itse. Sä et arvannu minun nimeäni ja et saa koodia. ELI, TAIZUUNI OLET JUURI SAANUT COD: WORLD AT WAR BETA KOODIN ONNEKSI OLKOON! =)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Eiei. En ladannut sitä. Saat pelata sitä ihan itse. Sä et arvannu minun nimeäni ja et saa koodia. ELI, TAIZUUNI OLET JUURI SAANUT COD: WORLD AT WAR BETA KOODIN ONNEKSI OLKOON! =)

Kiitos kiitos. Laitahan YV:llä koodi sitten :)

:cool:

EDIT: Beta on latauksessa. Kiitos vielä kerran!
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Pakko kysyä, mistä kerkesit saamaan jo toisen koodin? Pre-order + CoD.com token?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Josko jollakin olis ylimääräinen koodi tarjolla, niin täällä olis halukas... :D
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minulla oli ihan jostain syystä siellä toinenkin käyttäjä jostain ihme viasta viime vuonna. Ja näemmä olin saanut sinnekin Beta koodin. Että silleenhän minä sen sain. =P
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Jooh, betaa pelailtu nyt 1,5 tuntia. Vähän sekava fiilis. Toisaalta peli on loistava kuten edeltäjänsäkin, mikä johtuu siitä että pelityyliltään ei oikeastaan poikkea nelosesta. Aseilla ammutaan ja kranaateilla poksautellaan. Koirat ovat ihan oikeasti hauskoja ja WAR pelimuoto rulaa.
Aika nopeasti kyllä noita ylennyksiä tulee, jos jo tuossa ajassa pääsee rankkiin 11.
Aseena itse käytin BARia ja molotoveja. Ihan hauskaa menoa, ja toki jää vähän kiinni peliin (vielä yksi ylennys!), mutta jokin koukku puuttuu. Ainakin betan perkit olivat mielenkiintoisia, aseet hienoja ja kaikkea...
Tuo Squad-systeemi ei oikein näyttänyt betassa ainakaan toimivan, jenkit vetävät yksin ja jos tekeekin jonkun squadin sinne ei kukaan liity.
Grafiikat ovat beta-tasoa, joten luulisi etteivät ole lopulliset, vaikka pelin kohtapuoliin pitäisikin olla valmis. Ulkoasu oli kyllä heikompaa kuin COD4:ssa, aseet näyttivät kädessä äärimmäisen epäselviltä...
Peliin on myös näköjään vihdoin tuotu sitä sodan raakuutta. 18+ ja raajoja lentelee räjähdyksissä. Barbeque.
Pohjimmiltaan WAW on vain COD4 toisessa maailmansodassa ja pikkuisilla uudistuksilla. Joillekin se saattaa riittää, mutta itse pitää ainakin vielä betaa useamman kerran testata ennen kuin ostopäätös varmistuu

Ja koodin sain callofduty.comista.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mulla olis 48h live aikaa sille joka heittää toimivan koodin betaan... Ja siis aikuisten oikeasti! :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ihan cod4 kopiohan tuo on. Miinusta kyllä tulee siitä ettei riflet toimi. Ei tapa ykkösestä paitsi jos osuu hedyyn. Ja nuo scopet sun muut värkit jossain thompsonissa naurattaa :rolleyes: Huomenna lisää fiiliksiä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Lahjoitan beta koodin. Jos kiinnostaa kirjoita privaviesti ja siihen beta.... Nopein saa.

ANNETTU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World At War

Hei, jos joltakin liikenisi ylimääräinen beta-koodi niin olisi aivan mahtava juttu. Lueskellut tässä näitä juttuja ja tullut sellainen fiilis että olisi mukava päästä testaamaan onko tästä mihinkään verrattuna CoD4:een.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minullekin voisi laittaa beta-koodin jos on ylimääräistä, koskaan päässyt mitään betaa pelaamaan.Olisiko tämä ensimmäinen kerta sinun ansiostasi?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ihan cod4 kopiohan tuo on. Miinusta kyllä tulee siitä ettei riflet toimi. Ei tapa ykkösestä paitsi jos osuu hedyyn.

Kuulostaa hyvältä, että ei tapa ykkösestä ilman heduun osumista. Cod 3:ssa ei pahemmin porukat mitään muuta tehnyt kun juoksi kiväärit kourassa vastaan ja lonkalta jysäyttelivät ilman mitään tähtäystä ja aina olit kuollut.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Dammit, itekkin oisin halunnu betaa testata.. Jos jollai on koodi ni anna ihmeessä :) Mutta mun friend listille joku pelas betaa ni olin kyllä iha vesi kielellä.. dammit :)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kuulostaa hyvältä, että ei tapa ykkösestä ilman heduun osumista. Cod 3:ssa ei pahemmin porukat mitään muuta tehnyt kun juoksi kiväärit kourassa vastaan ja lonkalta jysäyttelivät ilman mitään tähtäystä ja aina olit kuollut.

Omasta mielestäni riflejen kuuluu olla tehokkaita. Nyt tuntuu siltä että thompsonit sun muut ovat niitä ykkös aseita. Snipu sentää toimii niinkuin pitääkin.

EDIT: Käykääs tuolla callofduty.comissa katsomassa profiilia. Itselleni oli sinne tullut koodi.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Tänne saa laitaa myös beta koodia jos joltain löytyy tai tietoa mistä ja koska niitä saa jostain.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Minusta aseiden tehokkuus on hyvä. Kyllä sillä kiväärillä tappaa yhdellä osumalla jos vain osuu. Ei hitto, että siinä on todella hyvä tunnelma. Hirveetä räimettä ja raajoja lentelee. Tulee ihan elokuvat mieleen. Alko kyllä odotus kasvaa, tästä tuli kyllä pakko ostos. Mielestäni on niin, että jos joku pitää CoD4:sta niin sen on pakko pitää CoD:Waw:kin. Hirveä hinku olisi päästä pelamaan yksinpeliä.

Hieman yllätyin kun sain beta avaimen, se oli minun ensimmäinen beta avain joita jaetaan rajoitetusti.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kun on sisäänkirjautuneena ni mist siin näkee jos on saanu koodin ite en ainakaan huomannu mitn

Dogtagin kohdalta painat My account. Sen jälkeen Account/profile jonka jälkeen pitäisi Required Information jutun ylhäällä olla se koodi.

Call of Duty: World at War BETA
XBOX BETA Key Code: xxxx-xxx-xxx-xxx-xxx-

Download the instruction manual

Tuollee siis lukee. Pitäisi huomata helposti jos se sinulla on.
 
Ylös Bottom