Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 xone
Lisäinfoa tästä, kiitos.
Ite olin yks monista 'uhreista'. Oisko ollu lauantaina ku servut oli täyttä paskaa nii yksien monista pelin uudelleen käynnistysten jälkee oli itel tippunu rankki takas 4. Ei onneks menny ku 35(?) leveliä mut vituttaahan se silti, 'korvaukseksi' sain 3h 2x xp ja 3x normi/rare supply droppia.
EDIT: Aseitten levelit, attachmentit, tokenit yms., statsit(pelattu aika,kdr,voitot jne), divisioonien levelit/prestiget säily.

lsk55aX.png

Näemmä ei oo muuttunu mihinkään toi ammu ensin kuole ensin :) Lienee edelleen hyödyt siitä jos omistat huonon internetyhteyden.

Minkähän eevertin keksintö on noi piilopallot hq:ssa? Ei helv mitä paskaa.. Joo ja huomannut tuon kans, että joillakin on joku pingi etu ku monta kertaa matsissa ammut samaa tyyppiä ja läpi ropisee niin että soi ja iteltä aina henki pois.. Ja sniput, voi jeesus ku se on taas sitä että pieru sinne päin ja aina osuu vaikka todellisuudessa metrejä ohi.

Suurin kysymys itselleni tätä pelatessa on ollut että näettekö mihin ampumani luodit menivät vaikka vihollista tähtäsin :D

Itsellä ei tosiaan eilen ollut ollenkaan näitä ammu ensin, kuole ensin -tapauksia. Kill camitkin paljastivat ihan reilut yhteenotot. Toki saattoihan etu ollakin sitten minulla. :D

100/10 netillä mennään ja palkit vihreällä.

Siellä on ilmeisesti daily tehtävä et pitää saada 5 commendationii muilta pelaajilta, sanaa voi levittää että niitä pystyy antamaan myös lobbyssä jos/kun HQ on tyhjä.

No joo, järkee tai ei niin en itekää ymmärrä miten HQ palloista voi pahoittaa mielensä. Ite pahoitan mieleni lähinnä yhtysongelmista jos semmosia ilmenee. Itse pelistä. On kyllä taas codin tuntua pitkästä aikaa, en tiedä olenko vanhanaikainen mutta mulle codit on ollut aina näitä sotapelejä, ei että juostaan jossain TRON maisemissa seinillä diskoissa neon valon loisteessa.

Tässä raajat lentää ja kun ukkoja ampuu niin lentää veri eikä seteleitä. Itelleni codit on ollut aina S&D pelaamista ja tässä se toimii erittäin hyvin, mappien pienehköt koot sopivat siihen erittäin hyvin. TDM ym muut muodot ihan hauskaa välillä ja varsinkin alussa kun haluu saada hieman tuntumaa. Mapeista ei myöskään valittamista lukuunottamatta ne codissa vakioksi muodostuneet parit inhokki mapit.

Mappien määrästä en myöskään valita, ite otan mielummin hyviä mappeja vähän kun sata paskaa mappia ja sitten menee opetteluun ikuisuus eikä muista puoliakaan niistä. Noh, mielipiteitä on monia, jotkut ovat sitä mieltä että tämä WWII on codille takapakkia kun ei enää ole jo niitä nähtyjä seinäjuoksuja ja avaruustaisteluja. Ite koen tämän virkistävänä ja että kyllä näille "boots on ground" codeille on edelleen kysyntää.

No eiköhän noi pallot löydä vain youtuben ansiosta, kukaan täyspäinen tommosia pompi tuolla muuten vaan tunti tolkulla. Menkää kokeileen noita reittejä nii huomaatte mikä niissä ärsyttää... Kai sitä mielipiteitä voi sanoa ilman, että tarvii silmille hyppiä?

No siis, mä en ees tiennyt että HQ pallopeli ja jotkut reitit mistä mä en ees tiedä mitään on jotain niin tärkeetä mitä pelataan niin tosissaan että se alkaa ärsyttää.

No voi että.. Toiset ne haluaa saada eri juttuja kerättyä peleistä nii mitä se sun päänsärkys on mitä kukin pelaa ja kuinka?

No eiköhän noi pallot löydä vain youtuben ansiosta, kukaan täyspäinen tommosia pompi tuolla muuten vaan tunti tolkulla. Menkää kokeileen noita reittejä nii huomaatte mikä niissä ärsyttää... Kai sitä mielipiteitä voi sanoa ilman, että tarvii silmille hyppiä?
pyysin perusteluita, en hyppinyt silmille. eli siis oot kattonu youtubesta pallojen paikat, yrittäny hakea niitä onnistumatta siinä, ja sen jälkeen oot tullut tulokseen että "Minkähän eevertin keksintö on noi piilopallot hq:ssa? Ei helv mitä paskaa.."?

pyysin perusteluita, en hyppinyt silmille. eli siis oot kattonu youtubesta pallojen paikat, yrittäny hakea niitä onnistumatta siinä, ja sen jälkeen oot tullut tulokseen että "Minkähän eevertin keksintö on noi piilopallot hq:ssa? Ei helv mitä paskaa.."?

Ihan ensimmäisenä näin kaverin pelileikkeen tuosta kiipeilystä ja sen jälkeen otin selvää tubesta, että miksi. Siitä saa jotain, en muista mitä koska en sen paremmin jaksanut perehtyä. Paria reittiä hinkkasin ehkä puoli tuntia tuloksetta, ja noi reitit tuntuu olevan ihan ihme bugisontaa niin sillä ihmettelin miksi tähän on jotain noin typerää pitäny tehdä.. Ei mitään sen kummempaa, enköhän noi joskus myös läpi hinkkaa vaikka väkisin, jos siltä tuntuu. Jos joku on minun mielestä typerää tai huonosti tehty niin saan siitä varmaan mainita ilman paskamyrskyä?

Ihan ensimmäisenä näin kaverin pelileikkeen tuosta kiipeilystä ja sen jälkeen otin selvää tubesta, että miksi. Siitä saa jotain, en muista mitä koska en sen paremmin jaksanut perehtyä. Paria reittiä hinkkasin ehkä puoli tuntia tuloksetta, ja noi reitit tuntuu olevan ihan ihme bugisontaa niin sillä ihmettelin miksi tähän on jotain noin typerää pitäny tehdä.. Ei mitään sen kummempaa, enköhän noi joskus myös läpi hinkkaa vaikka väkisin, jos siltä tuntuu. Jos joku on minun mielestä typerää tai huonosti tehty niin saan siitä varmaan mainita ilman paskamyrskyä?
No ei nyt itkemään tartte ruveta poika. Peliä se vaa on :d

No ei nyt itkemään tartte ruveta poika. Peliä se vaa on :d

Öö, mikäs jonne sä oot tulee pojitteleen mitään? Kyllä näyttää ny muut olevan sitä herkkäperseistä sakkia ku pitää noin kovasti mennä tunteisiin etten tykännyt jostai helvetin pallopelistä..

E. Ja pallot on kerätty nyt. Ei muuttunut mielipide mihinkään..

Viimeksi muokattu:
Itsellä ei tosiaan eilen ollut ollenkaan näitä ammu ensin, kuole ensin -tapauksia. Kill camitkin paljastivat ihan reilut yhteenotot. Toki saattoihan etu ollakin sitten minulla. :D

100/10 netillä mennään ja palkit vihreällä.

Itsellä taas tuntu että välillä ukkoa putoo kun pelkästään katsoo niitä ja välillä tuntu että vastustaja pelaa hc modea ja itse corea :D Ja mikäs tää ihme hyppiminen on? Tuntuu että joka jantteri pomppii kun niin ampuu läheltä. Pinttyny tapa noista rakettireppu -ajoista vai onko kaikilla pay2win -ohjaimet.

Itsellä taas tuntu että välillä ukkoa putoo kun pelkästään katsoo niitä ja välillä tuntu että vastustaja pelaa hc modea ja itse corea :D Ja mikäs tää ihme hyppiminen on? Tuntuu että joka jantteri pomppii kun niin ampuu läheltä. Pinttyny tapa noista rakettireppu -ajoista vai onko kaikilla pay2win -ohjaimet.

Veikkaan että saattaa olla jotain tekemistä head shottien kanssa, kun hyppäät on suurempi mahdollisuus osua päähän ja myös vastustajan on tällöin vaikeampi osua sun päähän.

mikäs tää ihme hyppiminen on? Tuntuu että joka jantteri pomppii kun niin ampuu läheltä. Pinttyny tapa noista rakettireppu -ajoista vai onko kaikilla pay2win -ohjaimet.
ainakin kaikilla omassa kaveriporukassa nimenomaan jäänyt tuo hyppy päälle edellisistä. R3 näppäimessä kun on hyppy niin kätevästi siinä loikkaat 1v1 tilanteessa.

Itse opetellut takaisin dropshottiin, se on kyllä pelastanu monen monta tilannetta :D

Ylös Bottom