Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sama oli kun aamulla ehdin vähän kokeilla, mitään saumaa ollu 1v1 tilanteissa. Yleensä kun vihun havaitsi niin olikin jo kuollut.
Pitäiskö koittaa sitten sitä core-puolta jos sinnepäin sohiminen ärsyttää?pikkusen ku sinne päin sohii aina osuu ym.ym. Battlefield 1 kohtuullisesti hakanneena ero on ku yöllä ja päivällä .
Nii jos sa tarkotat tota hardcore puolta ni taisin jo ensimmäisessä postauksessa mainita ett en pelaa muuta kun Hardcore pelejäPitäiskö koittaa sitten sitä core-puolta jos sinnepäin sohiminen ärsyttää?
Nii jos sa tarkotat tota hardcore puolta ni taisin jo ensimmäisessä postauksessa mainita ett en pelaa muuta kun Hardcore pelejä
Hm. Pitääkö tässä jotain portteja aukoa että näkee muut HQ:ssa? 3.11 se oli aina täynnä ja jostain syystä se lopetti toimimisen. :|
Openia ainakin itse peli näyttääpi.
Iso osa pelaajista kuitenkin oli innoissaan paluusta toiseen maailmaansotaan.
Ehdottomasti paras codi sitten BO2:n. Ainakin xboxilla toiminut julkaisusta asti moitteetta.
Sama. Ihan parasta että Joe kritisoi juuri tätä codia pelimekaniikoista, jotka ovat olleet osa koko sarjan identiteettiä käytännössä alusta asti. Scriptattua putkea, check. Kova vaikeustason nousu normaalisti ylöspäin, check. Tekoäly ei näe kuin pelaajan, check. Yliampuvat läheltä piti tilanteet, check. Nämä kaikki löytyvät aikaisemmistakin codeista. Kritiikki siis koski koko pelisarjaa. Hän myös mainitsi että tykkäsi paluusta toiseen maailmansotaan. Olemme siis ehkä kuitenkin aika paljon samaa mieltä Joen kanssa. Hän vaan päätti syyttää juuri tätä codia siitä, että siinä on codille ominaisia piirteitä.Joo katsoin tuon Joen arvostelun äsken ja naureskelin maha kippurassa