Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitenhän tätä kannattais soolona pelata, kun TDM/Kill Confirmed on omaan makuun liian nopeita pelejä ja objective-muodoissa taas tuntuu, että se objective ei kiinnosta ketään... Taas kerran meni pleikkari kiinni Hardpoint-pelin jälkeen, missä tiimissä kolme jannua joilla komea +3KDR, mutta time on objective 0:00...
EDIT: Tuohon skillbased match makingiin sen verran, että itekki kyl huomannu omien pelien koventuneen ja varsinkin tuntuu, että jos saat yhden-kaksi hyvää matsia alle, niin viimeistään siinä kolmannessa peli heittää sut samaan tiimiin jannujen kans kenellä on ohjain väärin päin kädessä. Noin muuten peli on kyllä maistunut oikein hyvältä ja täytyy yhtyä monen muun mielipiteeseen, että ehkä sitä parasta CoD:ia sitten MW2:n.
Suosittelen WARia mikäli objektimuoto kiinnostaa, täällä muutkin sitä kehuneet. Noin 97% tyypit sielä oikeesti tekee hommia, eiköhän jo tässä vaiheessa lähes kaikki jo vähänki aikasemmin pelin hommanneet tajuu että sieltä ei tuu tilastoihin muuta kun voitot/häviöt. Joten ainoa tärkeä asia siinä on tehää objekteja, toi olis muuten täysin pelikelvoton ku ei siel kukaa mitää tekis. Koska nytkin aina välillä sattuu pelejä vastaan jossa tyypit vaan kökkii snipujen kanssa koko pelin.
Toi skillbased match making on kyl mun mielestä täysin valhetta, enemmänki kellonajasta kiinnii. Aamulla siel on lepposta ja illalla/yöllä sit koveempia vastustajia, ite olen prestige 4 ja käsittääkseni se hakee niitä pelejä SPM (scores per minute) mukaan, mulla se on lähes 300 ja kyllä sieltä vaa koko tämäki aamu tuli vastaan alkulevusi janttereita jotka pihalla ku lumiukko.
Tää on hyvä kanava oikeesti vaikuttaa ja antaa ääntään kuuluviin, kunhan muistaa löpistä tuonne oikeita ongelmia eikä "olen saanut viikon mustaa ruutua" settiä, minkä varmasti tietävät ilman kenenkään sanomista olevan ongelma, ja jonka parissa jo painivat.
Kyllä ja monta kertaa. Saint Marie du Montissa myös oli pelaaja sen keskimmäisen talon katolla.Onko muilla tullut vastaan pelaajia jotka käyttää Pointe du hocissa hyväkseen glitchiä jolla pääsee kentän rajojen ulkopuolella ja camppii siellä? Itseäni alkanut ärsyttämään kyseinen kenttä juurikin sen takia, että lähes joka matsissa siellä tuntuu joku camppivän, eikä sitä voi sieltä tappaa muutakun glide bombilla tai jollain muualla ilmaiskulla.
<< Huijauksen opettava video poistettu. T: Ylläpito >>
BF1 on omaan makuun kaikinpuolin parempi. Siinä mapit on hyvin tehty. Jokaisessa mapissa on mahdollisuus sniputella rauhassa kaukaa tai juosta rynkyillä ja haulikoilla toiminnan keskelle.
CoDin kentät on tarkoituksella pienempiä. Ei ole spawnaavia tankkeja, eikä lentokoneita. Näin on aina ollut ja tuskin tulee muuttumaan tulevaisuudessakaan.
Ei MW2:n kentät niin kovin paljon isompia olleet, jos yhtään. Sitä paitsi onhan nytkin saman tyyppisiä vähän aavampia kenttiä kuten Gustav Cannon. Hyvä vaan ettei Codissa voi vaan istua snipun kanssa. Siihen Bäfä on paljon sopivampi peli ja hyvä niin.Mutta kun näin ei ole aina ollut. Esimerkkinä mw2 ja paljon isommat mapit kuten derail, afghan ja yksi minkä nimeä en muista jossa oli se bunkkeri siellä maan alla keskellä karttaa. Onhan ne pääsääntöisesti aina ollut pienempiä kuin bäfän, mutta jokaisessa on ollut paikkoja mistä on näköyhteys yleensä mapin päästä päähän. Tässä codissa ei taida olla kuin yhdessä. Joka johtaa siihen että joku juoksee melkein aina nurkan takaa, jolloin 1v1 mittelön voittamisen ratkaisee adhd-refleksit ja/tai pingi.
Kyllä ne oli vähän isompia, ja mappisuunnitteluun oli käytetty jokunen tunti enemmän aikaa... Gustav cannonin kaltaisia kenttiä kaipaisi ehdottomasti lisää tää peli, ja haaveissa onkin että tuovat WaWin mappeja packeihin vanhaan tuttuun tyyliin remasteroituna.Ei MW2:n kentät niin kovin paljon isompia olleet, jos yhtään. Sitä paitsi onhan nytkin saman tyyppisiä vähän aavampia kenttiä kuten Gustav Cannon. Hyvä vaan ettei Codissa voi vaan istua snipun kanssa. Siihen Bäfä on paljon sopivampi peli ja hyvä niin.
Kyllä mun mielestä, vaikka fast pace-peli onkin, niin pitäisi pystyä myös istumaan sen snipun kanssa halutessaan. Silloin sillä sentään pelattais oikein- Nyt se menee niin, että sniperin kanssa juostaan muna vaahdossa ja heilautetaan 1v1 tilanteessa no-/quickscopella kylmäks vaikka vastapuolella olis minkälaiset lähitaisteluaseet.
Ei MW2:n kentät niin kovin paljon isompia olleet, jos yhtään.