Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Vastaus: Call of Duty: WWII [Marraskuu 2017]

Toivottavasti väkivalta on yhtä graafista kuin World at Warissa. Toisaalta Treyarch osaa kyynisen sodankäynnin tunnelman paremmin kuin nämä muut studiot, joten WaW taitaa jäädä tunnelmaltaan ainutlaatuiseksi codiksi.

Myös menumusiikissa olisi syytä ottaa tästä mallia:
[video=youtube;M4lB-PAj0l4]https://www.youtube.com/watch?v=M4lB-PAj0l4[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [Marraskuu 2017]

Tämä siis lienee se hubi alue.

image.png
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Pelailin 2000-luvun molemmin puolin PC:llä fps pelejä. Käytännössä vain WW2 pelejä.

Konsoleita on nyt ollut 2009 asti ja yksikään fps ei ole houkuttanut. Tateilla en osaa pelata, mutta kun ei ole ollut kiinnostavia ympäristöjä.

Nyt on. Kyllä mulle WW2 on se ainut ympäristö mikä sytyttää (ja Vietnamin sota), joten nyt nousi kiinnostus ihan tosissaan!
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [Marraskuu 2017]

Graafisesti melko hyvän näköinen, mutta ei toki lähellekään BF1-tasoa. Itse asiassa viime vuoden Infinity näytti paremmalta tämän trailerin perusteella.
[video=youtube;D4Q_XYVescc]https://www.youtube.com/watch?v=D4Q_XYVescc[/video]

vertailua grafiikoiden ja tyylin puolesta voi tehdä tähän:

[video=youtube;c7nRTF2SowQ]https://www.youtube.com/watch?v=c7nRTF2SowQ[/video]
Jos puhutaan tyylistä nostaisin COD WW2:n julkistustrailerin korkeammalle. Ihan yksinomaan siitä syystä, että DICE koki tarpeelliseksi lisätä Seven Nation Army tekno version BF1 traileriin. Jos kyseessä olisi EA Sportin peli, niin voisin ymmärtää kyseisen kappalevalinnan.

NeoGaffin puolella nousi seuraavanlainen ketju esille. Suoraan sanottuna kuulostaa aivan perkeleen hyvältä: [Polygon] COD: WW2 Will Highlight the Vulnerability of its Heroes (no health regen).
Schofield won't talk about the health system yet, but auto-restoration is not happening. Reading between the lines, I gather that med-packs are the likely solution, perhaps even called for from medics, rather than just sitting around.

"You have to worry about every bullet," says Schofield. "You're not the superhero. You can't just stand there taking seven bullets, ducking, shooting again. It's refreshing for us to deal with recruits who aren't tier-one warriors, to show that vulnerability. They're naive. It's been a really cool challenge creating this different kind of gameplay."

Viimeksi olen koskenut pelisarjaan vuonna 2005, kun COD2 julkaistiin ja nyt on mahdollisuus, että vihdoin käyn noukkimassa uusimman CODin kun tämä saapuu kauppojen hyllylle.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Koskahan COD1 ja 2 pelejä voi odottaa alemyynteihin. Tällä hetkellä Steamissa ykkönen "kevyesti" 20 euroa. Ihan "hieman" liikaa noin vanhasta pelistä.

Yllättäen pelihimo iski samantien vanhoille legendoille.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Ainaki reveal traileri näytti hyvältä, kyllä sen yleensä heti näkee onko sielä sitä ripulia vai ei. Viimevuosien robotti terminator avaruus-sodat olivat niin yliammuttua ripulia että tästä tulee mieleen ihan nämä hyvät ajat kun aloitin koko codi uran cod1-2 parissa. Pahinta pelkäsin, mutta tuskin tässä tullaan näkemään mitään supervoimia? Noh katotaan lisää...
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Traileri näytti ihan hyvältä, mutta ei kerro vielä pelistä juurikaan. Itselle se on pelimekaniikka joka ratkaisee. Jos ja kun seinäjuoksentelut, röntgenkatseet ynnä muut vastaavat aivopierut jäävät pois, niin tämä menee ehdottomasti hankintaan. Kuten aikaisemminkin sanoin, niin ei ole niin väliä onko miljöö toinen maailmansota tai joku muu, kunhan pelimekaniikkojen puolesta moninpelissä on jotain järkeä.

Kampanjat CODeissa ovat aina olleet viihdyttäviä, jopa nämä scifisetit. Perustoimintahuttua, mutta viihdyttäviä. En siis ole huolissani, etteikö se tälläkin kertaa jaksaisi innostaa yhden (jopa kahden) läpipeluun verran. Se vaan yksinään ei oikein tee pelistä ostamisen arvoista. Onneksi tällä hetkellä moninpeli vaikuttaa myös hyvältä. Viimeisen kahden vuoden pettymykset pyyhitään mitä todennäköisimmin pois ensi marraskuussa.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Kyllähän tätä ootetaan kielipitkällä :D Codin kontrollit ja pelimekaniikat, ei voi kusta millään. Black ops 1 remasteriki olis tervetullut :)
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [Marraskuu 2017]

Toivottavasti väkivalta on yhtä graafista kuin World at Warissa. Toisaalta Treyarch osaa kyynisen sodankäynnin tunnelman paremmin kuin nämä muut studiot, joten WaW taitaa jäädä tunnelmaltaan ainutlaatuiseksi codiksi.

Myös menumusiikissa olisi syytä ottaa tästä mallia:
[video=youtube;M4lB-PAj0l4]https://www.youtube.com/watch?v=M4lB-PAj0l4[/video]

Itse tykkäsin WaWista melkein yhtä paljon kun MW1 juurikin tunnelman takia ja vaikka aseet ei ollutkaan ihan balanssissa niin tunnelma ja teema sai jaksamaan sen 10 prestigen ja joku 17d pelikelloon.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Kiva traileri, ja jos health regenistä on menty takaisin med pakkeihin, voi olla varsin passeli peli tulossa. Joko tämä tai Destiny 2 sitten loppuvuodesta, toivottavasti saa tehtyä ostopäätöksen betojen perusteella kun molempia ei ehdi pelata.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Discshopissa on myynnissä playstation 4

[h=1]Call of Duty - WWII +ennakkovaraajan etu 59.95 euroa[/h]
[h=1]Call of Duty - WWII - Pro Edition 110 euroa[/h]
tyhmä kysymys mutta eikös tohon pro editioniinkin tule beta mukana?
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Tekijöiden haastattelua ja hypen nostatusta. Pyrkivät tekemään tummanpuhuvan, näyttävän ja aseveljeyttä henkivän tarinan. Yksityiskohdissa ollaan tarkkoina ja autenttisuus tuoda myös sitä kautta esille.

 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Hyvän vastaanoton on pelit saanut faneilta ja medialta:

Itselle tämä kaikki nähty näyttäytyy ennenkaikkea takapakilta. Palataan sinne mistä on lähdetty, sen sijaan että olisi kerrottu uusia tarinoita. Mennään helpoimman kautta. Tämä voi tarkoittaa tilan antamista tekijälle, joka uskaltaa ottaa riskiä ja viedä lajia eteenpäin. Kuten Titanfall ja Overwatch jo tekevät.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Itselle tämä kaikki nähty näyttäytyy ennenkaikkea takapakilta. Palataan sinne mistä on lähdetty, sen sijaan että olisi kerrottu uusia tarinoita. Mennään helpoimman kautta. Tämä voi tarkoittaa tilan antamista tekijälle, joka uskaltaa ottaa riskiä ja viedä lajia eteenpäin. Kuten Titanfall ja Overwatch jo tekevät.

Eli pitäiskö kaikkien siis "ottaa riskiä ja viedä lajia eteenpäin" sijoittamalla pelinsä sinne tulevaisuuteen kaikkien rakettireppujen ja seinäjuoksujen maailmaan? Sehän se nyt vasta tylsää ja typerää olisikin, että kaikista tehtäisiin samanlaisia! Hyvä vaan, että palataan joissain nimikkeissä myös maailmansotiin, niin on kaikille tarjolla jotain! Avaruusräiskinnän fanit voivat pysyä muissa peleissä, kun muiden aikakausien faneille myös tarjotaan vaihtoehtoja.

Meille on käynyt jo aikaisemminkin selväksi, ettei Nisua kiinnosta paluu maailmansotiin, joten ei sitä nyt jokaiselle sivulle tarvitse erikseen aina toitottaa. Jos peli tai sen aikakausi ei riittävästi kiinnosta, niin jättää ostamatta ja sillä siisti! Kiinnostuneita kuitenkin tuntuu löytyvän ihan mukavasti, kuten tuossa yllä on linkitettykin. Kysyntää paluulle maailmansotiin selkeästi on.
 
Vastaus: Call of Duty: WWII [03.11.2017]

Olin jo kirjoittamassa vastausta Nisupullan viestiin, mutta Fabre kiteyttikin kaiken tarvittavan. Osa kokee paluun toiseen maailmansotaan "takapakkina", kun taas osa mieltää että pelisarja "palaa juurille". Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään, kuten myös alustavien tietojen perusteella (viittaus Miikan postaamaan linkkiin) valtaosa COD yleisöstä. Loppu on kiinni kehittäjistä, että sieltä saadaan hierottua A-luokan räiskintäpeli. Arvosteluiden perusteella Slegdehammerin edellinen COD oli menestys, joten odotukset ovat varsin korkealla.
 
Ylös Bottom