Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Minustakin sniput on nyt hyvät, toivottavasti eivät mene niitä nerffaamaan. Samaa mieltä edellisen kanssa myös siitä että dropshottailu on se mikä pitäisi saada pois...
Sniput tehoiltaan hyvät, mutta quickscopen suhteen turhan tarkat. Tarkkuuskiväärin ei tarvitsisi olla ihan noin hyvä lähitaistelussa.

Codissa voi mennä kyykkyyn ja maihin. Miksi se, että joku heittäytyy maihin ampumaan pitäisi poistaa? Kyllä, sillä saa välillä varkain tapon tai kaksi, mutta sivulle liikkuen ja ampuen sinne missä kaveri on, eli maihin, yleensä voittaa nämä kaksintaistelut. Eivät ole aiheuttaneet ainakaan täällä suurta päänvaivaa.
 
Ei siinä sniputtelussa muu ota päähän ku se, että sillä vetää metrejä ohi niin silti jollain järjellä tulee osuma kun renkkaa sitä quikskopetusta.. Joskus tuli vanhassa codissa tota syöpää harrastettua ja olihan se kivaa roskia sinne päin vaa ja jengiä putoo. Enää en jaksa opetella uudestaan tota hommaa, sniput jääny lähes kokonaan ja muutenkin mitä enemmän ikää tulee sen rauhallisemmaks tempo muuttunu. Ei pysty vetää enää sata lasissa adhdna meneen kokoajan ja sen kyllä huomaa tuloksissakin.. Pikkusen kaipais tehoja corepuolelle tiettyihin aseisiin, älytöntä että jollain kertalaukauskiväärillä joutuu sen 4 jopa 5 kutia lämmään tyyppiin ennenkuin putoo, sen verran hitaita kumminkin käyttää.. Eipä tosin toi corepuoli muuten kiinnosta yhtään, mutta challengeja pitää siellä välillä suorittaa ja on siellä pari pelimuotoo mitkä kaipaisin myös hc puolelle.

Eilen näytti tulevan lootat myyntiin ja 1100c sai ilmaseks yllätyksenä. Tuleekohan niillä perus pelimasseilla mitään uutta myyntiin kun niitä oo raaskinu mihinkään oikein tuhlata? Kun aukee ne asemaalaukset ja muut nii, jos niillä jotai semmosia saa auki..? Oon niillä yhden erikoisaseen avannut, kun oli parin kortin päässä, mutta muuten säästänyt kaikki tulevaan. Kohtuu arpoja ne challenget mitä se eukko kauppaa nii en oo viittiny riskiä ottaa ettei mee hukkaan. :D
 
Mä oon vedelly siltä eukolta tappo (100 ja 130 tappoa) ja hedarihaasteita. Tulee suht helposti ja saa jonkun supplydropin ja expaa.
 
Sniput tehoiltaan hyvät, mutta quickscopen suhteen turhan tarkat. Tarkkuuskiväärin ei tarvitsisi olla ihan noin hyvä lähitaistelussa.

Nyky codeissa on se ongelma kun mapit on suunniteltu niin, että melkein kaikki kohtaamiset vastustajan kanssa tapahtuu nenät vastakkain. paria kenttää lukuunottamattaa. Joten sniput olisi täysin käyttökelvottomia jos quickscopettaminen tehtäisiin mahdottomaksi. Ja en ole itse hyvä quickscopettelemaan plus aika vähän tulee käytettyä, mutta tykkään että sekin mahdollisuus on.
 
Nyky codeissa on se ongelma kun mapit on suunniteltu niin, että melkein kaikki kohtaamiset vastustajan kanssa tapahtuu nenät vastakkain. paria kenttää lukuunottamattaa. Joten sniput olisi täysin käyttökelvottomia jos quickscopettaminen tehtäisiin mahdottomaksi. Ja en ole itse hyvä quickscopettelemaan plus aika vähän tulee käytettyä, mutta tykkään että sekin mahdollisuus on.

Tässä tapauksessa snipujen tehoja pitäisi vähän laskea. Se on liian helppo yhden osuman tappo, jonka voi tehdä metrin päästä. Haulikolle tämä sama lähietäisyyden yhden osuman tappo on huomattavasti hyväksyttävämpi, koska sillä ei voi kaataa vastustajia myös kaukaa, toisin kuin snipulla.
 
Ei nuo Mapit kyllä Gustav cannonia isompia tarvitse olla, Bäfä on sitä varten. Ghosts:issa esim. Stonehave oli liian suuri Codiksi ja pelaaminen ei ollut hauskaa, kun sai juosta kenttää ympäriä eikä nähnyt ketään. Ehkä jos lobbyyn mahtuisi enemmän pelaajia tuo toimisi.
 
Tässä tapauksessa snipujen tehoja pitäisi vähän laskea. Se on liian helppo yhden osuman tappo, jonka voi tehdä metrin päästä. Haulikolle tämä sama lähietäisyyden yhden osuman tappo on huomattavasti hyväksyttävämpi, koska sillä ei voi kaataa vastustajia myös kaukaa, toisin kuin snipulla.

Snipulla pitää osua sillä ekalla luodilla läheltä, muuten olet hävinnyt sen lähitaistelun. Ammut sen ekan ohi, niin vihu spreijaa sinut lonkalta tai aim assistin avustamana. Ja jos jatkuvasti häviää lähitaistelut snipuja vastaan nii jotakin kyllä on omassa pelissä pielessä. Pelin paras snipuhan on BAR ja läheltä ei tarvi edes tähdätä. Lonkalta vaan sinnepäin.

Ei ole snipuja ainakaan omissa peleissä ollut juuri koskaan siellä scoreboardin kärjessä, kyllä ne on melkeen järjestään olleet SMG- ja rynkkymiehiä.
 
Ei nuo Mapit kyllä Gustav cannonia isompia tarvitse olla, Bäfä on sitä varten. Ghosts:issa esim. Stonehave oli liian suuri Codiksi ja pelaaminen ei ollut hauskaa, kun sai juosta kenttää ympäriä eikä nähnyt ketään. Ehkä jos lobbyyn mahtuisi enemmän pelaajia tuo toimisi.

Joo en ghostin tyylisiä mappeja toivoisikaan. Gustav cannon on juuri hyvän kokoinen ja tyyppinen kenttä.
 
Snipulla pitää osua sillä ekalla luodilla läheltä, muuten olet hävinnyt sen lähitaistelun. Ammut sen ekan ohi, niin vihu spreijaa sinut lonkalta tai aim assistin avustamana. Ja jos jatkuvasti häviää lähitaistelut snipuja vastaan nii jotakin kyllä on omassa pelissä pielessä. Pelin paras snipuhan on BAR ja läheltä ei tarvi edes tähdätä. Lonkalta vaan sinnepäin.

Ei ole snipuja ainakaan omissa peleissä ollut juuri koskaan siellä scoreboardin kärjessä, kyllä ne on melkeen järjestään olleet SMG- ja rynkkymiehiä.

Niin, mutta kun ongelma on siinä että snipulla on quickscopettamalla aivan liian helppoa osua läheltä ensimäisellä luodilla. Tottakai jos missaat sen ensimmäisen kudin, niin olet hävinnyt. Mutta jos et missaa, niin voitat. Oli omassa pelissä jotain pielessä tai ei, niin kertakuolemakin quickscopeen metrin päästä, kun itse tulet rynkky kuorassa, on liikaa. Niinkuin keskustelussa on jo mainittu quickscopella voi tähdätä vähän sinnepäin ja silti osuu. Tämä on väärin.

Tosiaan BAR (samoin fg42) on hyvä niin läheltä kuin kaukaa, mutta ei se silti ole yhden osuman tappo. Riippuu kentästä ja pelimuodosta, että onko snipumiehet kärjessä. Domissa ynnä muissa objective pelimuodoissa harvemmin. Team Deathmatchissa ja jopa WARissa yllättävän usein. Toki sellainen snipu joka kyykkii omassa basessa, ei koskaan ole kärjessä, mutta nämä quickscopettajat silloin tällöin.
 
Kuinkas usein noi ton eukon tarjoamat contractsit nollaantuu ku ei näy mitää aikaa? Muutaman sain tehtyä noita ny ku kokeilin nii vois ruveta noita samoja pyörittää ku kerran onnistuu.. Mitenkä saa emblemin kypärään?!
 
Omaan makuun gustav cannon on pelin ylivoimaisesti surkein kenttä. Suurin osa pelaajista istuu vain sniput kourassa kentänlaidoilla tai keskellä keskittyen vain K/D parantamiseen. Todellinen campereiden paratiisi. Muista kentistä ei itsellä valittamista. Jos haluaisin hitaampaa menoa ja avarampia kenttiä löisin bäfän tulille. Quickscopetus on kanssa mielestäni vähän liian helppoa. Tuntuu, että riittää kun ampuu vain sinnepäin. Toivottavasti sitä nyt ei nerffata kuitenkaan liikaa, jos edes nerffataan. Onko muut huomannut, että nykyään tulee paljon kovempia lobbyja, kun alussa? Itsellä enää harvoin osuu suomalaisia samaan lobbyyn. Aikaisemmin niitä oli todella usein nykyään todella harvoin. Johtuneeko SBMM:stä vai mistä?
 
Kuinkas usein noi ton eukon tarjoamat contractsit nollaantuu ku ei näy mitää aikaa? Muutaman sain tehtyä noita ny ku kokeilin nii vois ruveta noita samoja pyörittää ku kerran onnistuu.. Mitenkä saa emblemin kypärään?!

Ainakin mulla ilmestyi emblem kypärään, kun luovuin vain erikoiskypärästä ja annoin olla muuhun asuun kuuluvan kypärän.
 
Niinkuin keskustelussa on jo mainittu quickscopella voi tähdätä vähän sinnepäin ja silti osuu. Tämä on väärin.
No tämähän nyt ei ole edes totta, se on sitä mutuilua kun ei ole hommasta edes kokemusta ja on katsottu bugittavia killcameja ja tehty vääriä johtopäätöksiä. Ja tosiaan snipuille tuli nerffi, jossa tähtäin ei zoomauksen jälkeen mene täysin keskelle.

 
No tämähän nyt ei ole edes totta, se on sitä mutuilua kun ei ole hommasta edes kokemusta ja on katsottu bugittavia killcameja ja tehty vääriä johtopäätöksiä.

On siinä mielessä totta, että olen itse testannut. Pahintahan on se ettei se aina osu vaan tähtäämällä sinnepäin niin välillä se on päässä ja välillä ei.
 
On siinä mielessä totta, että olen itse testannut. Pahintahan on se ettei se aina osu vaan tähtäämällä sinnepäin niin välillä se on päässä ja välillä ei.

No siinä mielessä se ei ole totta, koska olen itse myös testannut. Saahan sitä tietenki uskoa mihin haluaa.
 
Mikä on porukan lempiase tässä pelissä?
Itselleni aivan ylivoimainen ykkönen on M1A1 Carbine...todella loistava HC moodeissa.
Ja vastaavasti M1 Garand menee normissa.
 
MW2sta sen verran aikaa, mutta muistikuvani on että kylpyhuoneen kokoisia mappeja sieläki oli. Se lentokoneraato keskellä mappia, Favela, se aavikko mappi jossa lentokoneen raato keskellä ym, ei ne sen isompia oikeestaa ollut kun mitä tässäkään. En tiedä millaisia muistikuvia muilla on mutta yhtälailla sielä munat vaahdossa snipujen kanssa eturintamalla sniputeltiin, eikä ole ainoa codi. COD4sen mapit oli kans kylpyhuoneen kokoisia, ainoa hiemanki isomp oli overgrown.
Nyt on kyllä ajan kultaamat muistot. MW:tä viimeiset kuukaudet pelanneena täytyy kyllä muistuttaa, että lähestulkoon joka ikinen kenttä oli isompi ja paremmin suunniteltu kuin yksikään tämän pelin mappi. Ainoastaan vertailukelpoisia mappeja on Vacant ja Wetwork putkimaiselta suunnittelultaan.

Favela oli erittäin monitasoinen mappi, ja pirun hyvin suunniteltu. aavikkomapilla tarkoittanet Afgania, joka myöskin on ainakin tuplasti isompi kuin tämän pelin mapit. Eikä se pinta-ala, vaan se suunnittelu. Tämän pelin mappien suunnitteluun ei oikeasti ole käytetty kauhean paljoa vaivaa jos katsotaan pohjapiirrustuksia. Moniulotteisuus loistaa poissaolollaan.


ne kwikskopet on osa codin "kulttuuria", mutta tuntuu että joissakin codeissa se on helpompaa kun toisissa.
Vuosia tuubitkin kuuluivat osaksi "cod-kulttuuria" kunnes viimein kuunneltiin suurinta osaa pelaajista, ja ne poistettiin pelistä.


Snipujahan on jo kerran nerfattu, ja nehän tullaan varmaan nerffaamaan täysin turhiksi. Ymmärtäisin tuon snipuista valituksen jos ne olis ylivoimasia, mutta eipä siellä pro-skenessäkään kukaan snipuja käytä. Codeissa ylivoimasimmat aseet on aina olleet smg:t ja rynkyt ja niin ne tulee myös aina olemaan. Quickscopetusta naurettavampaa omasta mielestä on tuo pupujussipomppiminen ja dropshottaaminen.
Eihän toi ole mikään peruste olla nerffaamatta asetta joka toimii niinkuin sen ei kuuluisi toimia? Pupujussipomppiminen ja dropshottaaminen ovat pelaajien tekemiä väistöliikkeitä, eikä kuulu tähän keskusteluun missään muodossa...

älytöntä että jollain kertalaukauskiväärillä joutuu sen 4 jopa 5 kutia lämmään tyyppiin ennenkuin putoo,
SVT ja Garand pudottaa molemmat 2 laakilla coressa.
 
Garand ja SVT tosiaa tappaa 2 laakista, ja olisivatkin hyviä aseita jos niillä osuisi edes johonkin. Oma kokemus on että niiden panokset ei meinaa osua vaikka tähtäin on kohdallaan, joka johtaa siihen että saa räiskiä puolet lippaasta. Käyttäisin mielelläni noita semi-autoja mutta ei ne tunnu kovin kaksisille.
 
Eihän toi ole mikään peruste olla nerffaamatta asetta joka toimii niinkuin sen ei kuuluisi toimia? Pupujussipomppiminen ja dropshottaaminen ovat pelaajien tekemiä väistöliikkeitä, eikä kuulu tähän keskusteluun missään muodossa...
Onko syy "minusta tuntuu, ettei nuilla tarvi edes tähdätä" hyvä syy nerffata niitä? Kuten täälläki jo mainittu, sniput ois täysin turhia tässä pelissä jos sulla ei olis ikinä mahdollisuutta voittaa lähitaistelua. Näissä kentissä snipu on jo valmiiksi altavastaaja smg:tä ja rynkkyjä vastaan. Paremman KD-ration saa juoksemalla ympäri kenttää ppsh:n kans ja roiskimalla lonkalta.

Miten niin se ei toimi niinkuin pitäisi? Nostat tähtäimen ja ammut kun ristikko on täysin näkyvissä? Pitäiskö siinä odotella pari sekunttia päälle, että smg dropshottaaja pääsee varmasti maihin ja saa sinut hengiltä. Edelleenkään sniput ei dominoi tässä pelissä ja niitten nerffaaminen vaan buffaa smg:tä ja rynkkyjä. Onko se nyt sitte hauskaa kun on vaan aina ne samat aseet kentällä.

Dropshottaaminen on ylivoimasta, hitboxi glitchaa ja samalla vielä voit ampua täyttä sarjaa aim assistin avustaessa. Mutta ei, nerffataan snipuja, koska "silloin tällöin" snipukin saattaa olla scoreboardin kärkipäässä...
 
Ylös Bottom