Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania: Portrait of Ruin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

ShereKhan sanoi:
Portrait of Ruin tuntuu näin about viiden pelitunnin kokemuksella parhaalta Castlevanialta GBA/DS-valikoimasta. Perusmeininki eli tietää mitä saa, mutta pidän älyttömästi myös uusista ideoista (maalaukset, tagteam, Wind). Dawn of Sorrow oli hyvä, mutta eihän näitä uudistuksia osannut kaivata, ennen kuin ne tulivat eteen:).

Portrait of Ruin on kyl paras minustakin, mutta Dawn of Sorrowissa oli enemmnän niitä siistejä soul juttuja, joita ei niin paljon tuossa portrait of ruinissa ollut(Suurinosa kyllä niistä oli naikkosella taikoina). Lisäksi tavaroiden fuusioituminen oli ihan jees jutut Dawn of Sorrowissa, jota taas jäin kaipaamaan.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Nyt olisi tarvetta long swordille. Myin (tietääkseni) ainoan pelissä saatavan sellaisen mutta tarvitsenkin sitä Poison vs. Poison -questiä varten. Jos joku olisi halukas myymään yhden minulle niin arvostaisin suuresti. Yhteyttä voi ottaa privaviestillä tai vaikkapa IRC:ssä Quakenetissä, IRCnetissä tai Netgamersissa.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

örr, tässä kun tuumailin, niin että mihin aikaan Portrait of Ruin perustuu? Onko se ennen vai jälkeen Dawn of Sorrowia ja onko Jonathan siis Righter Belmontin poika vai Juliuksen? :|

Menee ihan sekaisin :o
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Kraton^ sanoi:
örr, tässä kun tuumailin, niin että mihin aikaan Portrait of Ruin perustuu? Onko se ennen vai jälkeen Dawn of Sorrowia ja onko Jonathan siis Righter Belmontin poika vai Juliuksen? :|

Menee ihan sekaisin :o

Eikös siinä ihan alussakin lue että 1944, siis reilusti ennen Dawnia. Jonathan taas on John Morriksen poika - eli Bloodlinesin päähenkilön.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Nyt tarvitisi hieman apua. Eli koitin tuossa googletella, mutta ei vaan löytynyt. Eli tarvittaisiin ihan Draculan linnan kartta. 99,1% on tutkittu, mutta puuttuvaa vajaa prosenttia en ole onnistunut löytämään. Eli vinkkiä saa antaa (linkki karttaan mielellään).
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Terve! Tänään on hommattu Castlevania: POR, ja haluan Friend-koodia muilta ihmisiltä!

Omani on 206-257-004-663. Olen vasta pelin alussa, eikä minulla ole muuta arvokasta myytävänä kuin Birthday Cake, mutta olisi mukava silti saada muilta koodeja!
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Onko tämä samanlainen kuin Dawn of Sorrow? että seikkaillaan paljon samoissa paikoissa?
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Parin testi tunnin jälkeen todella hyvä peli, taattua Castlevaniaa. Ja edelliselle postaajalle, ei se ainakaan tähän mennessä ole lainkaan sama ympäristö.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

edward sanoi:
Parin testi tunnin jälkeen todella hyvä peli, taattua Castlevaniaa. Ja edelliselle postaajalle, ei se ainakaan tähän mennessä ole lainkaan sama ympäristö.
Taitaa tarkoittaa eestaas juoksentelua yhden pelin aikana, ei sitä että olisi samoja ympäristöjä esim. Dawn of Sorrowing kanssa.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Öööh, juuh elikkäs jos ei ole koskaan ennen pelannut mitään Castlevania peliä, tai jos ei tiedä viimeisempien pelien juonesta mitään, niin onko tämä kannattava ostos?
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Hei, Tarvitsisin jonkun apua! En pysty suorittamaan Poison vs. Poison-questia loppuun, koska minulla ei ole Moldy Breadia, ja omani käytin joskus silkkaa tietämättömyyttäni.

Tarvitsen siis jonkun friend-koodin ja pitämään kauppaa auki, jossa on Moldy Bread. Kävisin sieltä hankkimassa sen itselleni. Friend-koodini on 206-257-004-663. Kiitän, jos viitsitte auttaa.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Mielestäni on aika epämiellyttävää kun osan questin tavarat ovat niin sidonnaisia. Esimerkiksi juurikin tuossa Poison vs Poison tehtävässä pelaajan pitää hommata long sword ja molby bread jotka on voinut mahdollisesti jo saada ennen questin saamista. Sittenkun on tietämättömyyttään mennyt myymään ne, niin eipä ole questia enää mahdollista tehdä (ainakaan tietääkseni). Pitänee vain nyt sitten muistaa pitää ne tallessa seuraavallla peli kerralla.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

edward sanoi:
Mielestäni on aika epämiellyttävää kun osan questin tavarat ovat niin sidonnaisia. Esimerkiksi juurikin tuossa Poison vs Poison tehtävässä pelaajan pitää hommata long sword ja molby bread jotka on voinut mahdollisesti jo saada ennen questin saamista. Sittenkun on tietämättömyyttään mennyt myymään ne, niin eipä ole questia enää mahdollista tehdä (ainakaan tietääkseni). Pitänee vain nyt sitten muistaa pitää ne tallessa seuraavallla peli kerralla.

Monet myy noita Long swordeja ja molby breadeja wifikaupas. Sieltä kantsii etsiä :)
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Kraton^ sanoi:
Monet myy noita Long swordeja ja molby breadeja wifikaupas. Sieltä kantsii etsiä :)

Ja kyllähän noita kaikkia saa droppeina joiltain vihollisilta.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Todellako? Hmm, täytynee ilmeisesti sitten metsästää vain vihollinen joka pudottaa molby breadin jotta saan kyseisen questin tehtyä.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Tämäpä lähti nyt tilt pelikaupasta tilautumaan kun ei maksanut kuin vaivaiset 20 euroa. Hieman olen noita vanhoja Castlevanioita pienenä pelannut joten sarja ei ole minulle mikään kovin tuttu ole. Toivoisin että innostuisin tästä niin olisipa taas ds:lle yksi pelisarjan lisää jonka kaikki osat on pakko saada.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Flagg sanoi:
Tämäpä lähti nyt tilt pelikaupasta tilautumaan kun ei maksanut kuin vaivaiset 20 euroa. Hieman olen noita vanhoja Castlevanioita pienenä pelannut joten sarja ei ole minulle mikään kovin tuttu ole. Toivoisin että innostuisin tästä niin olisipa taas ds:lle yksi pelisarjan lisää jonka kaikki osat on pakko saada.

Uu.. Kiitos vinkistä. Lähti myös tilaukseen. ;)
 
Ylös Bottom