Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania: Portrait of Ruin

Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

aggzzu sanoi:
Paitsi, että ei onnistu. Kaupan softassa jotain vikaa.. 0_o

Tuliko siis sinulle tilatessa jotain virhettä vai ilmoitettiinko sinulle asiasta henkilökohtaisesti?. Itse kyllä sain tilattua.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Koetapa nyt käydä katsomassa. Menee sivulle jossa pelin nimen paikalla on kaksi pistettä kun yrittää mennä tuotesivulle..
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

aggzzu sanoi:
Koetapa nyt käydä katsomassa. Menee sivulle jossa pelin nimen paikalla on kaksi pistettä kun yrittää mennä tuotesivulle..

Se on ilmeisesti ehtinyt loppua.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Johan olisi halvalla saanut, itse aikanaan ostin sen 45 eurolla peliliikkeestä. No on se sen vertaa hyvä peli että siitä passasi vähän maksaakin.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Te jotka tilasitte tuon tilt- pelikaupasta niin oletteko saaneet jo omanne?
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Te jotka tilasitte tuon tilt- pelikaupasta niin oletteko saaneet jo omanne?

Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni Tiltistä. Jotkut laadukkaat ja asiakasta arvostavat ulkomaalaiset nettikaupat kuten thehut lähettävät suunnilleen joka toinen päivä väliaikatietoja miten tilaus etenee jos tavara on sattunut varastosta loppumaan. Puolitoistaviikkoa ei ole kohtuullinen odotusaika kotimaisesta putiikista.

Todennäköisesti tämän valituksen jälkeen peli tulee huomenna.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Minulla on tähän mennessä tullut kaksi tilausta Play.comista, jotka tilasin sen jälkeen kun laitoin tämän (ja erään toisen pelin) tilaukseen Tilt-pelikaupasta. Paska ku paska. Kumma kun Play.comista tulee 3-5 arkipäivän sisällä usein pelit, siinä missä suomalaiset kaupat viivyttelevät ja se kestää.. ja kestää... ja kestää.. ja kestää... Jos tuote on loppu varastosta, niin sitähän ei voi tietenkään ilmoittaa ihan suorilta, vaan asiakkaan pitää itse ottaa yhteyttä (yleensä siinä vaiheessa, kun ymmärtämys hidastelua kohtaan loppuu eikä jaksa enää odottaa ja haluaa perua kaupat).
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Itse kyllästyin jo odotteluun ja maanantaina tilasin puolenkuunpeleistä dawn of sorrowin 20 eurolla,tänään tuli postissa.

EDIT:Nyt se maksaa siellä taas 45e.

EDIT2:Nyt laitto tiltti portaitin tulemaan.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Laitoitko kyselyä vai mistä tiedät.. nooh odotellaan ja ilmoitelkaa tässä topikissa jos saatte omanne.

Laitoin eilen mailia menemään sinne ja tänään sitten tuli ilmoitus että tuote on postitettu.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Jess...tänään tulikin sitten se noutolipuke (postiennakolla tilasin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Heh, lähetin minäkin postia ja oli muka "loppunut varastosta", mutta hyvinkin maagisesti sitä (ja yhtä toista peliä) sattui juuri eilen (kun lukivat & vastasivat postiin) löytymään sieltä, että saattoivat lähettää pelit. :rolleyes: Kusetus FTL!
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Tänään tuli postia että tilaukseni on postitettu, hyvä homma. Meinasin jo antaa palautetta hehe.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Näkeekö noitten aseitten leveliä muuten missään? olisi kiva tietää millon aseeni on master tasolla,
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Näkeekö noitten aseitten leveliä muuten missään? olisi kiva tietää millon aseeni on master tasolla,

Kyllä ne sieltä jostain näki. En nyt muista tarkkaan, mutta jostain valikoista löytyi joku skills tai vastaavaa.
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Master tai Skills siellä oli valikossa, sieltä löytyy kaikki subweaponien tasot. Onko kukaan muuten saanut jokaista masterille?
 
Vastaus: Castlevania: Portrait of Ruin

Loistava peli. Ei kellään olis myynnissä mitää hyödyllistä netis/WiFis?:eek: Esim. tehokkaita aseita/taikoja..:eek:
 
Ylös Bottom