Nyt on mittariin kertynyt joku about 15h, paikat tulee tarkkaan koluttua, mutta muuten on menty pääjuonen mukana, eikä lähdetty kartalla sen suuremmin seikkailemaan.
Mähän katsoin tästä etukäteen tyyliin yhden trailerin ja eilen yhtäkkiä ymmärsin että hetkinen täähän piti olla Daredevil Charlie Coxin peli, mutta täähän onkin 2020- luvun The Powerpuff girls, kolmen voimanaisen näytös
Noin niinkuin putkijuoksuksi mä olen hävettävän paljon hukassa koko ajan. Mulla on aina ollut peleissä heikko suuntavaisto, mutta että ihminen voi olla näin hukassa ilman karttaa. Yksi ilta juoksin pääjuonen paikan viisi kertaa ympäri ja ihmettelin että mitä helvettiä mun pitää tehdä, kaikki liikkuva hakattu viiteen kertaan, kunnes lopulta löysin kohdan josta piti juosta jotain helkkarin isoa putkea pitkin alaspäin.
Pelin juoni on tarjonnut muutaman semmosen "mitä helvettiä, voiko tämmöstä tapahtua RPG peleissä" - twistin, sen enempää spoilaamatta.
Mitä tulee väistämiseen, niin aika kivasti alkaa storylla napsua paikalleen, en edes halua tietää miten perseestä tuo on vaikeammilla tasoilla. Nyt kun mukana on jo kolmea erilaista väistöä, niin alkaa olemaan kiinnostus aika nollissa, etenkin kun perus rivivihu tekee sen 3-5 lyöntiä joka kerta ja jokaisen rytmitykset on erilaisia.
On pelejä jossa on ainutlaatuinen tunnelma, ja pelatessa tulee fiilis, että nyt on käsillä jotain ainutlaatuista ja tämä on kyllä yksi niistä harvoista, joista semmonen fiilis on tullut