Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clair Obscur: Expedition 33

Pelin pelanneet kehtaatteko kertoa kuinka pitkällä ollaan, kun pitäisi…

…naamareita ja sen jälkeen maskimestaria vastaan tapella?

Vaihdoin vaikeustason storyksi, koska taistelut etenkin pomoja vastaan vievät pienen ikuisuuden, mutta silti spoilerissa mainitussa taistossa kului jotain 50min ja vieläkin on kesken. Ei paljoa napostele jatkaa, mutta jos loppu olisi lähellä.

Asiasta kukkaruukkuun, ei mikään taistelu kuulu kestää noin kauan. On jo tovi kun peliä viimeksi pelasin mutta mullaki kesti tajuta laittaa se joku perkki/killutin/ en muista sitä virallista nimee jonka jälkee alkaa tekee hemmetisti enemmän damaa vihuille ja bosseille, itsekin ennen kun tajusin sen perkin/skillin laittaa tappelin jotain 50min pomoja vastaan ja ihmettelin et miks niiltä lähtee vai milli kerrallaa helaa, luulin että noh tämä kuuluu asiaan kunnes tajusin että ei se todellakaa kuulu asiaan.

Sama homma.

Mä en tiedä missasinko vai selittikö peli huonosti miten nuo Pictosit aktivoidaan tyypeille ja miten Luminoita käytetään. Sen jälkeen rupes itselläkin damagee syntymää

Sama homma.

Mä en tiedä missasinko vai selittikö peli huonosti miten nuo Pictosit aktivoidaan tyypeille ja miten Luminoita käytetään. Sen jälkeen rupes itselläkin damagee syntymää

No en tiie multa meni jotenkin täysin ohi, jotain menin sit katsomaan youtubee et miten porukkaa pieksee näitä bosseja ja ihmettelin et miten ne saa näin paljon damaa ja siitä sit kaveri videolla näytti näitä pictosesja ym luminoita.

Ei peli ainakaa mun mielestä mitenkään niin selkeästi sitä selittänyt koska mä aika pitkään pieksin jotain pomoja just se 50 min ja alkoi jo tympii, sen kyvyn mikä kilkutin olikaa jälkeen alkoi homma kulkee niiku pitääkin.

Tipsinä Pictos ja luminat
kun saat pictosin, pistät sen tyypille ja neljän taistelun jälkeen oot omaksunut sen taidon. Sitten menet hahmovalikkoon ja oikeaan alareunan valikkoon niin pystyt laittamaan sinne niitä opittuja pictoseja käyttöön, jos riittää luminos pisteet. Niillä leiripaikalla tyypeille annettavilla luminoilla taas voit ostaa hahmoille extra lumina pisteitä, joka taas mahdollistea useamman opitun pictosin käytön kerralla.

Sitten sulla voi olla x määrä opittuja pictoseja ja ne kolme jotka saat joka hahmolle kerrallaan, niin Johan alkaa bossit taittua

Itse kyllä noita käyttelin, kumpiakin mainittuja asioita. Pitänee ne asetella paremmin hahmoille, kun pelin saa jossain kohti taas käsiin, josko olisi olleet vaikka jotenkin huonoja käytössä liian paljon tai jottain. Pitää joka tapauksessa nähdä miten tarina päättyy, koska se tässä kiinnostelee eniten.

Ylös Bottom