Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod 4 turnaus: työnimi "Final Countdown"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JayAr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Cod 4 turnaus: työnimi "Final Countdown"

Itse olisin tällä hetkellä sillä kannalla että kerätään kattava pelaaja lista per klaani ja sitten jaetaan joukkueet jollain tavoin ja sitten SD:tä, millä hyvänsä asetuksilla halutaankin mieluiten.

Edit: Tapot per mappi. Kuulostaisiko pahalta jos kolmos perkki osiosta Dead Silence bannittaisiin, mutta muut olisi sitten sallittu.

Nyt joutuu Turun (fyysisiltä mitoilta) iso poika sanomaan jotain. Rasvaripulithan tahtoo omalla porukalla pelata, kysymättäkin selvää riiight? Toisekseen ei mithään Dead Silencen bannia. Täällä on niin monta "soundwhorea", niin pakko sallia. Kjehkjeh pääsinpä huutelemaan vastarannasta jotain vastaan. Toivottavasti saadaan kuitenkin viksut ja mahdollisimman monia miellyttävät säännöt kasattua. Normi SD on oma suositus noin pelimuodon ja healthien osalta.

Nyt joutuu Turun (fyysisiltä mitoilta) iso poika sanomaan jotain. Rasvaripulithan tahtoo omalla porukalla pelata, kysymättäkin selvää riiight? Toisekseen ei mithään Dead Silencen bannia. Täällä on niin monta "soundwhorea", niin pakko sallia. Kjehkjeh pääsinpä huutelemaan vastarannasta jotain vastaan. Toivottavasti saadaan kuitenkin viksut ja mahdollisimman monia miellyttävät säännöt kasattua. Normi SD on oma suositus noin pelimuodon ja healthien osalta.

Toisaalta dead silence antaa vieläkin isompaa etua näille tyypeille jotka kuulevat myös dead silencen ja sen tulo suunnan. Ja käsittääkseni ton vapaavalintaisen jutun idea oli tuoda monipuolisuutta, mikä oikeasti tarkoittaa, että lähes kaikilla on tosipeleissä DS käytössä.

Bomb Squad
Stoppari
Vapaa valinta (ei dead silence)

Ei P90, ei LMG
Attachmentit sallittu (tai sitten vaikka että silut vain sallittu tai no attachment yms.)
Sekin menee helposti M16:lla pelaamiseksi jos siinä saa olla reddotti, mutta ei toi toki vielä ole paha asia.

Sääli vaan että tämä poika ei pääse matsaamaan turneessa :/

Onnea vaan tälle!

Imo olisi parempi vain pelata niillä klaaneilla mitä on ja klaanittomat yhteen porukkaan.

Bomb Squad
Stopping Power
ei dead silence

o/

Ei ProMod tällä kertaa.

Pelimuodoista sen verran että jos minä saisin päättää niin pelattais HC S&D jossa ei bannita yhtään mitään (paiti hiirimiehet :D) Outoa valittaa jostain juggerista, kleikoista tai ylipäätään perkeistä jotka peliin kuuluu. Kaikilla on mahdollisuus pelata miten haluaa -> ota se juggeri ja kleikat kantoon jos ne on niin ylivoimaisia. Tämä nyt ei kuitenkaan mene läpi eikä sen ole väliäkään, kunhan kerroin mielipiteeni aiheesta.

Olen samaa mieltä tässä!! Tai jos se puhdas HC on liian paha rasti nii edes jokin välimuoto esim. half health, kartta pois, killcam päälle jne. Olisi silloin suht tasa-arvoista niin normi ku hoocee pelaajille.

Mä en tajua minkä takii porukat dead silence haluu bannia. Siis sehän on just se mikä vähentää kämppimistä eli sallittu sen kuuluis olla, mitä vähemmän kämppäilyä sen parempi.

Mä en tajua minkä takii porukat dead silence haluu bannia. Siis sehän on just se mikä vähentää kämppimistä eli sallittu sen kuuluis olla, mitä vähemmän kämppäilyä sen parempi.

Riippuu miten tuonki ottaa.

Yleensä aina kämppäykset alkaa kun ollaan yksin monia vastaan tai kun ollaan pommi plänitty.
Yleisesti noi on melko hyväksyttäviä paikkoja kämppiä koska porukka tajuaa sen heti.

Jos siihen nyt dead silencen pistää päälle niin tuskin ne tyypit sielä juoksee riemuissaan siltikään.

Jos taas katsotaan tätä 6v6 kämppimistä. Niin tuskin siinäkään hirveästi muutoksia tulisi dead silencen kanssa. Porukoilla yleensä oma sijaintinsa jota joutuu "pitää". Ettei vihut pääse läpi.

Mitä nyt ehdottaisin taas tän turnauksen sääntöihin. Niin eräänlaista ProMod v.7 muotoa!

Eli siis perus ProMod, mutta singleshot/burst assault riflet jorpakkoon. (Eli M14, G3 ja M16)

Jos kolmatta perkkiä pitäisi miettiä niin omasta mielestä se on se Iron Lungs, omasta mielestä se ei oo koskaan kyrsinyt. Kuitenkin antaa jokaiselle snipulle sen saman ominaisuuden. Ja samalla tämä ehkä toisi sen sniperin osaa matsissa esille enemmän. (Voisi vaikka ihan kokeilu mielellä olla siinä samalla).

Olen samaa mieltä... ite kämpin p*leesti, mutta jos on DS käytössä, niin saatan jopa liikkua.

Haetaanko näillä aseiden ja perkkien bannimisilla sitä että päästään pätemään niillä ampumataidoilla? Sillon voitas vetää liiga vaikka Team Deathmatchinä. S&D mun mielestä sopii perkit, kaikki perkit. Niitä pitää sitten osata käyttää mapin ja pelityylin mukaisesti. Sehän on puolet koko hauskuudesta. Joku valittaa että juggeri ja P90 on niin ylivoimaisia, no mutta herranjestas sittenhän valitset ne myös itsellesi ni ei voi siitä enää marista. (?).

Jotkut ei tykkää pelata Juggerilla ja P90:lla, ja koska eivät itse sillä halua pelata niin valittaa sen ylivoimaisuudesta.

Kyllä se ylivoimainen on, mutta käytän sitä joskus itekkin :o

Haetaanko näillä aseiden ja perkkien bannimisilla sitä että päästään pätemään niillä ampumataidoilla? Sillon voitas vetää liiga vaikka Team Deathmatchinä. S&D mun mielestä sopii perkit, kaikki perkit. Niitä pitää sitten osata käyttää mapin ja pelityylin mukaisesti. Sehän on puolet koko hauskuudesta. Joku valittaa että juggeri ja P90 on niin ylivoimaisia, no mutta herranjestas sittenhän valitset ne myös itsellesi ni ei voi siitä enää marista. (?).

Mutta koska useat ihmiset vain yksinkertaisesti inhoaa kyseistä asetta ja perkkejä. Itse nyt oon jonkin verran huvin vuoksi pistäny P90:n ja Juggerin+extreme conditioning käyttöön ja ei se P90 nyt oo mikn hyvä ase edes. Pädillä sillä ampuminen on melko vaikeaa jopa. Hiirellä voi olla toinen ääni kellossa. (en sit tiä, voi olla etten ole vaan tottunut)

Perkkien poisto nyt on periaatteessa tullu ihan siitä että ensin oli ylimääräiset tappovälineen kuten kleikat, 3x frägit ja RPG:t ja tällaiset kielletty koska niissä on enemmän tuuria pelissä kuin skilliä.

Ei tarvi nykyään hirveesti taitoa laittaa kleikkaa hyvään kohtaan ku kuulee kuulokkeillaan että missä ne tyypit pomppii, ja kleikat vaan ulostuloihin ni jeejee! Tapoit kämppimällä kulmassa ja annoit kleikkojen tehä työt. Eikä se koskaan ole kivaa olla 1v1 tilanteessa ja kuolleen tyypin kleikka tappaa sut :-/

Eikä tuollanen todellakaan oo mitenkään hienoa, jos nyt joku päättää tästäkin tehä videon ja video on täynnä kleikka,rpg,deadsilence (backstab) yms yms. tappoja.

Mutta koska useat ihmiset vain yksinkertaisesti inhoaa kyseistä asetta ja perkkejä. Itse nyt oon jonkin verran huvin vuoksi pistäny P90:n ja Juggerin+extreme conditioning käyttöön ja ei se P90 nyt oo mikn hyvä ase edes. Pädillä sillä ampuminen on melko vaikeaa jopa. Hiirellä voi olla toinen ääni kellossa. (en sit tiä, voi olla etten ole vaan tottunut)

Perkkien poisto nyt on periaatteessa tullu ihan siitä että ensin oli ylimääräiset tappovälineen kuten kleikat, 3x frägit ja RPG:t ja tällaiset kielletty koska niissä on enemmän tuuria pelissä kuin skilliä.

Ei tarvi nykyään hirveesti taitoa laittaa kleikkaa hyvään kohtaan ku kuulee kuulokkeillaan että missä ne tyypit pomppii, ja kleikat vaan ulostuloihin ni jeejee! Tapoit kämppimällä kulmassa ja annoit kleikkojen tehä työt. Eikä se koskaan ole kivaa olla 1v1 tilanteessa ja kuolleen tyypin kleikka tappaa sut :-/

Eikä tuollanen todellakaan oo mitenkään hienoa, jos nyt joku päättää tästäkin tehä videon ja video on täynnä kleikka,rpg,deadsilence (backstab) yms yms. tappoja.

Eli P90 ei oo sun mielestä edes hyvä, mutta sitli olet sitä mieltä että se pitää bannia?? Ja jos pelkäät kleikkoja, niin käytä bomb squadia, sillä sä näet missä ne kleikat on. Ja kun pelaa normia niin ei se nyt ole ihan sama mihin sä sen kleikan laitat, se pitää oikeesti osata laittaa niin että se tappaa, normissa kun kleikan läpi voi vaikka juosta ilman että siihen kuolee, joten pelkästä tuurista siinä ei ole kyse.

Itse nyt oon jonkin verran huvin vuoksi pistäny P90:n ja Juggerin+extreme conditioning käyttöön ja ei se P90 nyt oo mikn hyvä ase edes.

P90 + juggeri ole minunkaan valinta, otan mieleummin vaikka AK47 ja Camon.

Ei tarvi nykyään hirveesti taitoa laittaa kleikkaa hyvään kohtaan ku kuulee kuulokkeillaan että missä ne tyypit pomppii, ja kleikat vaan ulostuloihin ni jeejee! Tapoit kämppimällä kulmassa ja annoit kleikkojen tehä työt.

Mitataanko S&D pelissä ainoastaan ampumistaitoa? Mun mielestä ei, vaan kleikat ja bomb squadit tuo peliin lisätaktikoinnin mahdollisuuden. Samoin kun Dead Silence ja esim Stunnit.

Mä haluaisin kans tulla mukaan! En pelaa missään klaanissa, mutta jos puolet arvotaan jne.. sillä ei kai ole merkitystä...

Mun mielestä ainoa ja oikea pelimuoto on normi S&D. Tuun mukaan vain ja ainoastaan sitte, jos pelimuoto on S&D.
Sitten perkit ja aseet, mitä ei mun mielestä tarvita turnauksessa...:
Perkit:
1. RPG, 3x frag, bandolier
2. Stoppari, juggeri,
3. martydrom... oliko muita? =)
Aseet:
LMGt pois, samoin P90 eli spray gun. Ja mun puolesta saa myös M16, G3 ja M14 ( en ite ees käytä niitä, eli periaatteessa ihan sama mulle... )

Näin etukäteen tuntuu, että tästä tulee loistava turnaus! ;)
PS: saa mua pyytää johonki klaaniinki, jos tulee esim. että klaaniporukat ja sekaporukat.

Eihän tästäkään liigasta saada sellasta et kaikk olis tyytyväisiä, kyl mäki mielummin HC pelaan mutta kyl se normikin menis, mutta tota promodea ei kyllä kiinnostais pelaa.

btw Hyvää Juhannusta kaikille

P90 + juggeri ole minunkaan valinta, otan mieleummin vaikka AK47 ja Camon.

Mitataanko S&D pelissä ainoastaan ampumistaitoa? Mun mielestä ei, vaan kleikat ja bomb squadit tuo peliin lisätaktikoinnin mahdollisuuden. Samoin kun Dead Silence ja esim Stunnit.
Muistatko vielä miten se stuni toimii? Käyppä koittaa niin ymmärrät miks se on maailman kauhein keksintö. ;)

Outoa keskustelua... pitää jokin bannia koska itse ei osaa käyttää tai ei vain tykkää.
HC:n mielipidettä kompaten.... ampumakisassa voidaan aivan hyvin käyttää TDM pelimuotona.
Jos pitää tiiminä pelata ja jotain ns. strategiaa funtsia niin kyl siihen olis syytä saada jotain vapauksia. Nopealiikkeinen joukkue voittaa ei niinkään jotain muuta taktiikkaa käyttävä.
Ite yritän nauttia joka kierroksen pelattavista sekunneista. :o

Joo-o, milläs mä sit oikeen pelaan jos P90, m16 ja dead silence otetaan pois? :D

Ymmärrän kyllä että esim. 3xfrag ja juggerit otetaan pois mutta minkä takii alkaa rajottaa eri aseiden käyttöä? Ei se P90 mikään ihme kuitenkaan ole, aika moni varmaa valitsee mp5:n sen sijasta. Ei oikeen voi puhua parhaasta klaanista/pelaajista jos aseitakin rajotetaan joidenkin pelaajien mielipiteiden takia.

Ja mielestäni toi dead silence jos johonkin pelimuotoon sopii niin juuri sd:eehen, mut ihan miten vaan, mennään sit osa ajasta tyylikkäästi kyykyssä :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom