Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod 4 turnaus: työnimi "Final Countdown"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JayAr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Cod 4 turnaus: työnimi "Final Countdown"

Joo, antaa tän mielipiteiden heittelyn nyt loppua vaan meikäläisen osalta kun kaikilla on aina jotain näitä asioita vastaan. Ja tosiaan en oo tulossa tähän mukaan niin mikä mä oon päättämään säännöistä (

Komppaan Wllhoveria tuossa aloittamassasi sinänsä kattavasti laaditussa "matsit sovittava vkoa ennen" asiassa. Suurelle osalla meistä tämä on vain todellisuuspakoa ja harrastus muiden joukossa. Meillä on työpaikat, vaimot tai naisystävät, osalla lapsia ja ihan oikea ELÄMÄ jossa on oikeita ystäviä ja muitakin harrastuksia sekä velvoitteita kuten vaikka päivystysvuoroja työpaikoilta. Todellakin toivon, että tuollaiseen säätämiseen minkä listasit tuossa pari postausta ylempänä ei todellakaan tarvitsisi mennä. Itse en näe tuota pelien saamista/sopimista suurena ongelmana mutta jos skene sen laajalti näkee niin kai siihen pitää tiukemmin suhtautua?

Olis kyllä mukava pitkästä aikaa pelata kunnon cod4 turnaus.. Hrmi, kun CFF hajos:(
ihan heittona, että mun mielestä ne proMode säännöt oli aikas hyvät;)

Komppaan Wllhoveria tuossa aloittamassasi sinänsä kattavasti laaditussa "matsit sovittava vkoa ennen" asiassa. Suurelle osalla meistä tämä on vain todellisuuspakoa ja harrastus muiden joukossa. Meillä on työpaikat, vaimot tai naisystävät, osalla lapsia ja ihan oikea ELÄMÄ jossa on oikeita ystäviä ja muitakin harrastuksia sekä velvoitteita kuten vaikka päivystysvuoroja työpaikoilta. Todellakin toivon, että tuollaiseen säätämiseen minkä listasit tuossa pari postausta ylempänä ei todellakaan tarvitsisi mennä. Itse en näe tuota pelien saamista/sopimista suurena ongelmana mutta jos skene sen laajalti näkee niin kai siihen pitää tiukemmin suhtautua?

En nyt todellakaan tarkoittanu listaamillani säännöillä että juuri noin pitäisi vetää turnee.

Mutta se maku mikä jäi suuhun t|C:n ja AE:n välisestä matsista ei todellakaan ollut mikään sopiva. Siinä rupes jo ulkopuolisetkin häiriintymään ku eivät saaneet matsiaan hoidettua, ja vihdoin kun saivat niin taisivat pelaa 3v3?

Ihan esimerkkinä noi tohon pistin, koska ne toimivat noi niinku "official" cupeissa yms.

Jotkut järkevät säännöt jossa annetaan ne rangaistukset jos niitä sääntöjä ei noudata.

Vaikka esim sitten sillä lailla tuo matsien sopiminen että matsit soitaan matsiviikolla, ja jos ei ole näin tehty niin matsi pakotetaan tulevalle viikolle. Mutta siihen se sitten jää, silloin jo pitää se matsi pelata viimeistään.

Ei sillai että matsiviiko1:n matsit pelataan matsiviikko 3:ssa.

"You got to have binderies or else you're going to find your self jumping off a building. And we all know where that would lead you.. Hurting you own leg!"

Eli toisin sanoen, pitää olla järkevät säännöt, tai porukka käyttää sit ähyväkseen ja jälkeenpäin se tulee sattumaan vain omaan nilkkaan.

Mutta edelleen toki huomioin että liiga on suomalaisten kesken joten tällainen käytös on harvassa.

sopfjd+gjpseogthp0wer.. antaa olla jo..!!! argh!

Onhan noita liigoja pelattu ja saatu päätökseen. Kylhän niissä noshow:ta ja siirtoja tulee, mutta sitä se on. Eiköhän paletti ole valmiina pelien sopimiseen, ne säännöt pitäisi vain saada väkerrettyä.

Meidänkin porukasta olisi muutamia kiinnostuneita (myös allekirjoittanut), mutta ne säännöt määrää sitten lähteekö osa vai ei :p

Viimeksi muokannut moderaattori:

Varsinainen Pelimies.fi:n SD-liigakeskustelu siirtyy omaan ketjuunsa, joten tämä lankakerä laitetaan nyt lopullisesti sykkyrälle.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom