Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

Vastaus: CoD:WaW -liiga

[FF]Myytti;799699 sanoi:
Ei hardcorea, ei herranjumala. Otan jonku 100-panoksisen LMG ja istun omas bases ja ammun heti alussa mapin toisesta päästä toiseen päähän ja kun yksi luoti osuu ni down. Hardly skillful.

Turnaus voisi minun mielestä olla riflet only (ei STG 44). Myöskin bolt action sallittuja. Pislat kans. Mut normiturnaus kelpaa kans, jos pelimuotona S&D. Who is with me? Hardcorea ei ikinä.

Siis eihän tässä pelissä "muuta hyvää" ole kuin boltit mutta niitä ei voi tavallisesti käyttää kun juggeri ja smg on vastassa. Mulle sopii pelkillä bolteilla ja half healteilla (cg:n bolt only turnaus säännöillä). Normia ite pelaan 90% ajasta ja matsit aina normina. Ja SD only kiitos, ei noita all modesia oikeesti jaksa vaan vääntää :/ . CTF nyt ihan ok ja sabo menee tarvittaessa, muut aika kuraa. Kaikki tyylillään mutta normi jotenkin vaan sopii paremmin matseihin. Eli ainakin olis jees vetää normi healteilla, muilla säädöksil ei sitten niin paljon väliä.

No kai tästä nyt jotakin tulee aikaiseksi. Jos vaikka ylläpidon puolelta tehtäisiin jonkinlainen alustava kysely jossa:
1. Tiimit jotka mukana (yksittäiset pelaajat voisi koota tiimiään myös tässä ketjussa)
2. Pelimuodot joita halutaan
3. Säännöt joilla haluttaisiin pelata.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Mä tuun mukaan vaan jos sallitaan pelkkien kivien heittely sekä pääsen paidattomien puolelle.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ihan kaikki vaan sallituksi. Enemmän porukkaa tulee mukaan kun jos on pelkkä "pro" tai HC.

Taino isot lippaat vois jättää pois. Ja juggerin. Ja Stopping powerin. Ja red dotit. Ja bettyt!
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Mä tuun mukaan vaan jos sallitaan pelkkien kivien heittely sekä pääsen paidattomien puolelle.

:cool:

Ihan kaikki vaan sallituksi. Enemmän porukkaa tulee mukaan kun jos on pelkkä "pro" tai HC.

Taino isot lippaat vois jättää pois. Ja juggerin. Ja Stopping powerin. Ja red dotit. Ja bettyt!

:D

Niinpä. Kun oikeesti lähtee miettimään miten pelistä voisi tehdä paremman niin kyllä niitä löytyy. No kaikki sallituks vaan, ei siinä mitään . Tykkäisisin vaan enempi jollain rajoituksilla pelata. mut kaikista eniten haluaisin vaan kuitenkin pelata :)
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

No bettyt ja juggerit nyt vois ihan oikeesti jättää pois. Tulee vaa pahaa mieltä pelissä tollasten kanssa, ainakin mulla. Normia, bolteil tai kaikil (bolteil puoli healtit). Loputtomat lippaat vois mun puolesta jättää pois mutta menee sitten varmaan liian vaikeeks ellei kaikkia lisäosia bannita. Mutta ei todellakaan hardcorea jossa vois juurikin kentän toisesta päästä tulittaa suoraan johonkin kohtaan ja NAPS!
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Joo nyt vaan sitten kyselyä pystyyn niin päästään joskus pelaamaankin :) Jos säännöt ei mene liian HC/pro tasoksi niin kyllähän tähän porukkaa tulee paljon mukaan, ja mun mielestä pääasia on että päästään edes pelailemaan :p
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Diih. Pannaa suoraa et homma päätty ratkaisemattomaan tasapeliin. Jolloin kuvitteellisesti jokainen on päässy pelaan niillä säännöillä ja rajoituksilla millä itse haluaa. Nii tarvi kättä vääntää.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Joo, nyt mentiin jo hieman asioiden edelle... :)
Tarkoitus on/oli kartoittaa halukkaita joukkueita, ei niinkään mielipiteitä perkeistä jne.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ei sentään. Etukäteen on hyvä huudella. Koska jälkiviisaushan on tyhmyyttä :D
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Oliko noin hauska klaani Pforce? Mikäs siinä nauratti? Hei, jeppe, joko oot saanut Domican-Dominatorin rekryttyä, jotta suurimmatkin scrub-vaatimukset on täytetty?
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Jos joku liiga&turnaus tulee niin täytyykö olla klaanissa vai ihan ilman voi pelata?:eek:
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

[FF]Myytti;799699 sanoi:
Ei hardcorea, ei herranjumala. Otan jonku 100-panoksisen LMG ja istun omas bases ja ammun heti alussa mapin toisesta päästä toiseen päähän ja kun yksi luoti osuu ni down. Hardly skillful.

Turnaus voisi minun mielestä olla riflet only (ei STG 44). Myöskin bolt action sallittuja. Pislat kans. Mut normiturnaus kelpaa kans, jos pelimuotona S&D. Who is with me? Hardcorea ei ikinä.

No hardcore,please jos tulis seka jengiin. Tai tietysti enemmistön päätös. Rasittava se Juggernaut :).
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

No jokos tästä saadaan turnausta?

Ja HC S&D muotoinen. Ainakaan omalta kaverilistalta kukaan oikein muuta muotoa tässä pelaakkaan (no ehkä HC War, mutta se ei sovellu pienille joukkueille).
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ei varmasti saada ellei joku teistä ala turnausta väsään niinku Fedurre CoD4 puolella. Ja nykyään Suomi klaanit on niin tiukasti jakautunu joko normiin tai HC:hen että on pirun vaikea saada kaikkia tyytyväiseks. Jos laitetaan normi healtit niin HC pelaajat valittaa.. Jos otetaan HUD pois niin normi pelaajat valittaa.. Yritäppä siinä sit saada jotain aikaseks. Ei siinä,en itsekään lähtis mukaan mihinkään HC turnaukseen, normina tai sopivalla välimuodolla asia sit toinen.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Joo, kyllä toi "normi-hc" on pirun nautinnolista. Tosin täytyy perua oma osallistuminen turnaukseen koska ei enää oikeen kyseinen peli kiinnosta. Muutenkin tuntuu porukka kajonneen pelistä, jota en kyllä yhtään ihmettele. KZ2 sit jos vaan on hyvä.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Mitä järkee? Killzone 2 tulee koht ni ei kukaa jää Codii pelaa vaik ois liiga keske
 
Ylös Bottom