Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, laita toimintaa... mulla jäi tämä hieman unholaan. Ei jaksanu lähtee tuohon perkki-keskusteluun, kun ne näyttää olevan päättymättömiä... Ite ehdottaisin HC S&D, kaikki sallittuja, paitsi ajoneuvot+tuubit.. Normi on niin Neuvostoliittoa
Saaks tulla katsoo matseja kunhan saatte liigan käyntii? En nimittäin oikein osaa pelata tota ollenkaan ja ois ihan kiva nähdä kunnon ryömintää. Semmonen ehdotus että tasatilanteessa olis semmonen "rankkarikisa" eli kaikki ryömii A-plantilta B-plantille. Mahdollisimman hitaasti ryöminy joukkue voittaa! Älkää ny kukaa suuttuko, se oli huumoria
Prot my ass.
Hardcore moodi, pelimuodoksi Search and Destroy ja ajoneuvot & kiväärikranaatit pois.
Ei siinä mitään muuta säätöä tarvita. Jos jos teitä 'uber skilli-pelaajia' luodit pelottaa niin jääkää vaikka spawniin makailemaan siksi aikaa että pahin menee ohi.. kyllä se siitä.
No oon mä JUST SE jätkä! Se sama jätkä kenen selkään sä halusit siellä cämppipaikassa levittää aurinkorasvaa. Kun se ei mulle käynyt niin puhalsit korvaan ja heitit HEINÄLLÄ! Vähemmästäkin on pök... siis kalsarit sotkettu.Hei, etkös sä oo se jätkä joka kakki pöksyihin kun WaWia pelasit Lobby dunkkaa vieläkin...
Voin laittaa liigan pystyyn.Mutta ainakin 6 tiimii pitäs saada ja pelaillaan nyt ensin toi cod 4 liiga.
Ainoo järkevä vaihtoehto mun mielest olis et samallailla kun CGssä eli bolt actionit ja no perks. ja sitten joku hyvä järjestäjä eli ei mitään susijengii. (ei millään pahalla)
Järjestä toki itte sit! jos ei miellytä ei oo pakko liittyy.Ainoo järkevä vaihtoehto mun mielest olis et samallailla kun CGssä eli bolt actionit ja no perks. ja sitten joku hyvä järjestäjä eli ei mitään susijengii. (ei millään pahalla)