Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RedBacon78
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD:WaW -liiga

promode liiga tähänkin. Säännöt suoraan tosta nelosen liigasta? Toimiva systeemi. PItäiskö MGn sijaan SMG kieltää?

Joo, laita toimintaa... mulla jäi tämä hieman unholaan. Ei jaksanu lähtee tuohon perkki-keskusteluun, kun ne näyttää olevan päättymättömiä... Ite ehdottaisin HC S&D, kaikki sallittuja, paitsi ajoneuvot+tuubit.. Normi on niin Neuvostoliittoa ;)

Yhdyn Miken mielipiteeseen, näi o hyvä.

Prot my ass.
Hardcore moodi, pelimuodoksi Search and Destroy ja ajoneuvot & kiväärikranaatit pois.
Ei siinä mitään muuta säätöä tarvita. Jos jos teitä 'uber skilli-pelaajia' luodit pelottaa niin jääkää vaikka spawniin makailemaan siksi aikaa että pahin menee ohi.. kyllä se siitä.

Saaks tulla katsoo matseja kunhan saatte liigan käyntii? En nimittäin oikein osaa pelata tota ollenkaan ja ois ihan kiva nähdä kunnon ryömintää. Semmonen ehdotus että tasatilanteessa olis semmonen "rankkarikisa" eli kaikki ryömii A-plantilta B-plantille. Mahdollisimman hitaasti ryöminy joukkue voittaa! ;) Älkää ny kukaa suuttuko, se oli huumoria

Saaks tulla katsoo matseja kunhan saatte liigan käyntii? En nimittäin oikein osaa pelata tota ollenkaan ja ois ihan kiva nähdä kunnon ryömintää. Semmonen ehdotus että tasatilanteessa olis semmonen "rankkarikisa" eli kaikki ryömii A-plantilta B-plantille. Mahdollisimman hitaasti ryöminy joukkue voittaa! ;) Älkää ny kukaa suuttuko, se oli huumoria

Hei, etkös sä oo se jätkä joka kakki pöksyihin kun WaWia pelasit ;) Lobby dunkkaa vieläkin...

Prot my ass.
Hardcore moodi, pelimuodoksi Search and Destroy ja ajoneuvot & kiväärikranaatit pois.
Ei siinä mitään muuta säätöä tarvita. Jos jos teitä 'uber skilli-pelaajia' luodit pelottaa niin jääkää vaikka spawniin makailemaan siksi aikaa että pahin menee ohi.. kyllä se siitä.

Juurikin näin, jääköön baseen cämppii jos pelottaa.

Hei, etkös sä oo se jätkä joka kakki pöksyihin kun WaWia pelasit ;) Lobby dunkkaa vieläkin...
No oon mä JUST SE jätkä! Se sama jätkä kenen selkään sä halusit siellä cämppipaikassa levittää aurinkorasvaa. Kun se ei mulle käynyt niin puhalsit korvaan ja heitit HEINÄLLÄ! Vähemmästäkin on pök... siis kalsarit sotkettu. ;)

Vähän turhaa keskustella et millanen liigan pitäs olla kun ei oo liigasta tai sen mahdollisesta vetäjästä tietoakaan..:rolleyes:

@Dagoth

Jos voisit nähdä hieman vaivaa ja katsoa parii viestiä taaksepäin niin ei tarttis vinee.

Voin laittaa liigan pystyyn.Mutta ainakin 6 tiimii pitäs saada ja pelaillaan nyt ensin toi cod 4 liiga.

Ja sitten kuinkas monta tiimiä ois tulossa ilmotelkaas tänne!

Eipä tossa liigan teossa ole muuta vaikeeta kuin alku jolloin kaikki taulukot väsää. Loppu onkin sitten näppärää tulosten muokkailua. Voin itse hyvällä tuurilla väsätä tähän samanlaiset taulukot kuin cod4 liigaan jos joukkueita on ja itse jaksan/muille käy.

Itse sanoisin tästä pelistä että aseiden tehot on huonossa balansissa joten esim. mp40 on melko ylivoimainen. Siksi no attachment toisi varmasti hieman vaihtelua aseisiin. Pulttilukoissa saisi tietenkin olla scopet, mutta mielestäni PTRS:n voisi bannia, jolloin ei kaikki sniput olisi liikeellä sillä yhdellä ja ainoalla tehopyssyllä. Samapa tuo.

MP40 ei välttämättä ole niin ylivoimainen jos attachmentit on kielletty joten sen voi säilyttää, mutta myös bannia. Samapa tuokin myös. Samat pro mode säännöt on helppo sovittaa myös wawiin ja ihan yhtä nautinnolliset varmasti tässä, koska ei mitään ylimääräistä ärsytystä (jugat etc.) Mutta tässä hiukan omia näkemyksiä, ei varmasti kaikkien mieleen, mutta voisi hyvinkin tuoda vaihtelua tähänkin peliin. Muuten on aika järjestään mp40 ja steady aim. HC healtit on sitten asia erikseen, mutta siitä en kommentoi enenpää koska se ei mielestäni sovi varsinkaan wawiin.

Edit: Itse en edes varmaan osallistu liigaan mutta jos säännöt napsahtaa niin sitten saatan osallistua hyvällä tuurilla. Mutta toivottavasti jotkut edes harkitsevat tälläistä/kokeilevat privassa ja muualla.

Ainoo järkevä vaihtoehto mun mielest olis et samallailla kun CGssä eli bolt actionit ja no perks. ja sitten joku hyvä järjestäjä eli ei mitään susijengii. (ei millään pahalla)

Ainoo järkevä vaihtoehto mun mielest olis et samallailla kun CGssä eli bolt actionit ja no perks. ja sitten joku hyvä järjestäjä eli ei mitään susijengii. (ei millään pahalla)

Ihan maistuva tuokin idea olisi, mutta olen melko varma että suurin osa wawin pelaajista ei tuota halua, joten sen voi melkein unohtaa. Itselle passaisi hyvin, mutta monet ei varmasti halua vetää vain yhdellä aseluokalla.

Järjestäjällä ei ole väliä kunhan homma hoituu.

Mikä päähänpinttymä teil on tost mp40:stä? ihme harhakuvitelmia, että jokasella ois se.

Ei tarvii yksinkertasest ilmottautuu jos ei kiinnosta ja voi jättää ne tyhjänpäiväset kommentit pois.

Siis juuri siksi ehdotan ProMode liigaa koska se taoittaa aseita. Onhan se liiga kuitenkin hauska pelata monilla aseilla kun on monta matsia, sekä pulttilukot ovat ihan kelpo vehkeitä jos ei saa näitä tupla lippaita sun muita.

Omat mielipiteet tässä tältä osin.

Järjestä toki itte sit! jos ei miellytä ei oo pakko liittyy.

Jos ei muitakaan vaihtoehtoja ole tarjolla kun susijengi, niin miks ette antais mahdollisuutta. Ollaan susijengin kans kovasti pelattu CoDii ja vaikka ei oo kaveri iällä pilattu niin voin taata että susi on mitä asiallisin miehenalku. Voin vaikka lyödä vetoo että hän pystyy ton liigan järjestää. Lateksi vois ottaa vähän käyttäytymisessä mallia nuoremmastaan.

Toivottavasti saisitte liigan pystyyn millä säännöillä haluuttekaan pelata. Nää KFIN-matsit on ihan parhaita.

Ylös Bottom