Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoNNa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Kattelin tossa yks päivä noita Ranking listoja, ja mitä helvettiä, joku on yksinään vetäny yli tuhannelle levelille???!?!?!!! :eek: Jotenkin tuntuu ettei ihan rehellisin keinoin oo tuota saavutettu... Aika tympeetä ku on tommonen ees mahollista... Kumpa korjaisivat tuon mahdollisimman pian... Ainiin ja tuon glitchin tietävät ÄLKÄÄ kertoko sitä täällä!! En haluu ees joutuu kiusaukseen :rolleyes:
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Tähänkin meni maku juurikin tuon glitchin takia. Ei oikein kiinnosta yrittää mitään huipputuloksia. En koske ennen kuin saavat päivityksen ulos, mikä korjaa tuon glitchin.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Tähänkin meni maku juurikin tuon glitchin takia. Ei oikein kiinnosta yrittää mitään huipputuloksia. En koske ennen kuin saavat päivityksen ulos, mikä korjaa tuon glitchin.

Eipä noista juurikaan välitä, lähinnä omaks ilokshan tätä pelataankin ;) ... Ja kavereiden kesken on mukava yrittää aina omaa enkkaa
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Siis voi juma. Eilen pelasin parin randomilla saadun amerikkalaisen sankarin kanssa. Viisaana he avasivat huoneen oven (missä se aselaatikko) 2 levelissä ja yläkerta avautui levelissä 4. He eivät osanneet korjata ikkunoitakaan. 6 levelissä kaikki olivat minun kimpussani, ja siihen me jäimme :)
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Nii.. :D Semmosta se on ku eksyy nobojen kanssa pelaamaa. Ite ku pelasin 3 muun (jenkkien :confused: kanssa) ni tehtiin niin et avattiin Hell/help ovi ja 2 piti sen huoneen ja 2 piti tän ison alakerran kuris. Mä olin toinen niist joka oli siin help oven kohal ja ammuttii sinne suuntaavat zombit. Siin sit alko jossain kohin lagaa aika pirusti ja yks kaveri oli 'last standissä' ja sit untotenit kävi kimppuu :( Ja level 21 asti pärjättii, ja itel oli semmoset +700tappoa. Ai hemmetti se oli aika settii sillo.

Kahestaa broidin kaa oon päässyt vain 18levelii asti.. Ja nyt viimeks pääsin kans serkun kans niin pitkälle. Ja sillo oltii kahestaa siel pienes nurkassa mistä saa ostettuu nadeja. Olis kyl iha mahtifantsuu jos vois pelata 4 kaverii samal konsolil.. Paljon helpompaa ja kivempaa.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Oi saakeli päästiin kaverin kaa lvl 22 kaksisteen samalla konsolilla :D oli kyll kauhee mättö.:cool:
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Saan"sain" tän joululahjaksi eli keskiviikkona pääsen pelaileen onkos tää hyvä ja lagiiko noin 1024kbits yhteydellä netissä?
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Saan"sain" tän joululahjaksi eli keskiviikkona pääsen pelaileen onkos tää hyvä ja lagiiko noin 1024kbits yhteydellä netissä?

Riippuu paljon hostista, jenkkihostilla voi vilkkua pingi keltasena mutta kotimaisella hostilla supervihree.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Pirun hyvä kyllä tää peli! Enkka on tällä hetkellä naapurin kanssa kahestaan 13lvl
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

joo nulla on taktiikka jolla tietääkseni pääsee pitkälle jos on parempi pelaan ku minä. eka keräät 2950 pts ja avaat sen portaikon sitte juokset sinne toisille portaille ja avaat sen ja ku pääset sinne huoneeseen missä on se random ase laatiko nii sieltä laitat aseen ku sulla on ne 950 pts mutta ÄLÄ AVAA sitä sitä ovea mikä on siin laatikon vieressä niin niien sompien pittää kiertää sieltä yläkerran kautta että ne pääsee sinne huoneeseen nii pystyt ampuun ne niihin portaisiin. se on hyvä taktiikka ku eile pelasin jonku nopon kans nii et ammun niit melkee yksin nii pääsin kuitenki tasolle 15:rolleyes:

tulkaa joku pelaileen nii yritetään pistää enkka pitkälle päälle 20 lvlin
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Jos joku tänään haluis pelailla ni tulisin oikein mielelläni :) Joten pistetääs peliä pystyyn. Psn: iCayn_FIN
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

joo nulla on taktiikka jolla tietääkseni pääsee pitkälle jos on parempi pelaan ku minä. eka keräät 2950 pts ja avaat sen portaikon sitte juokset sinne toisille portaille ja avaat sen ja ku pääset sinne huoneeseen missä on se random ase laatiko nii sieltä laitat aseen ku sulla on ne 950 pts mutta ÄLÄ AVAA sitä sitä ovea mikä on siin laatikon vieressä niin niien sompien pittää kiertää sieltä yläkerran kautta että ne pääsee sinne huoneeseen nii pystyt ampuun ne niihin portaisiin. se on hyvä taktiikka ku eile pelasin jonku nopon kans nii et ammun niit melkee yksin nii pääsin kuitenki tasolle 15:rolleyes:

tulkaa joku pelaileen nii yritetään pistää enkka pitkälle päälle 20 lvlin

Mä oon vetänyt kaverin kans kahdestaan levelille 18 asti. Ja sen on mun oma enkka. Mä vedän aina tällä taktiikalla:
Ensin vedetään levelille 4 tai 5 siinä isossa tilassa. Sitten se jolla on enemmän pisteitä avaa sen Hell oven. Sitten siitä random arkusta ase. Toinen ottaa oven ja toinen hoitaa ne kaks ikkunaa ja sen seinän. Tällä tavalla pääsen yleensä ainakin tuonne levelille 13-15.
Ja tällä taktiikalla kun pelaa esim. 4 pelaajan voimin, niin se on vielä helpompi. Yksi ottaa oven, yksi ikkunan, toinen toisen ikkunan ja yks seinän. Tai voi olla että 2 joutuu pitämään sitä ovea ja vähän vaihdella ampumista. ( ettei molemmat lataa asetta samaan aikaan kun 10 zombia puskee yhtä aikaa sisään..) :D

JA MÄ OON KANS LINJOILLA TÄNÄÄN TUOTA ZOMBIMÄTTÖÄ!!! Lisätkää xXTravoXx
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Mä vedän aina tällä taktiikalla:
Ensin vedetään levelille 4 tai 5 siinä isossa tilassa. Sitten se jolla on enemmän pisteitä avaa sen Hell oven. Sitten siitä random arkusta ase. Toinen ottaa oven ja toinen hoitaa ne kaks ikkunaa ja sen seinän. Tällä tavalla pääsen yleensä ainakin tuonne levelille 13-15.
Ja tällä taktiikalla kun pelaa esim. 4 pelaajan voimin, niin se on vielä helpompi. Yksi ottaa oven, yksi ikkunan, toinen toisen ikkunan ja yks seinän. Tai voi olla että 2 joutuu pitämään sitä ovea ja vähän vaihdella ampumista. ( ettei molemmat lataa asetta samaan aikaan kun 10 zombia puskee yhtä aikaa sisään..)

Samalla taktiikalla ollaan neljän miehen voimin päästy 21 lvl. Oon ite todennut sen kyllä parhaaksi tyyliksi :cool: 2 miestä ovelle ja 2 hoitaa muuten sen pikkuhuoneen ja kaikilla pitäisi olla vielä laserpyssyt niin ei siinä kuole ennen kuin panokset loppuvat.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Moi Huzko, juu, 21:lle silloin päästiin.
Mutta pelasin tässä yks päivä random tyyppien kanssa ja niillä vielä parempi taktiikka.

Ekana avataan ovi ja kun vähintään 2:lla on ray-gun niin avataan reitti ylös siitä namilaatikko huoneesta. Siis aloitusaulan rappusia ei missään nimessä avata.

Sitten mennään perähuoneeseen, siis siihen josta saa kranuja ostettua. Yksi kattoo ikkunaa ja loput 3 sitä oviaukkoa, 1 tulitteli siitä ikkunasta liekinheitimellä ns. etätyötä ennenkuin zombit olivat edes ovella jossa heitä odotteli ray-gun tyypit. :D

Tämä on tietääkseni tähän mennessä paras taktiikka. Aina rundien välillä ray-gunittomat kerkiävät käymään sen pari kertaa kokeilemassa onneaan.
Ja sitten vielä että secondary aseena Thomson/Bar johon saa ammuksiakin lisää seinältä.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Moi Huzko, juu, 21:lle silloin päästiin.
Mutta pelasin tässä yks päivä random tyyppien kanssa ja niillä vielä parempi taktiikka.

Ekana avataan ovi ja kun vähintään 2:lla on ray-gun niin avataan reitti ylös siitä namilaatikko huoneesta. Siis aloitusaulan rappusia ei missään nimessä avata.

Sitten mennään perähuoneeseen, siis siihen josta saa kranuja ostettua. Yksi kattoo ikkunaa ja loput 3 sitä oviaukkoa, 1 tulitteli siitä ikkunasta liekinheitimellä ns. etätyötä ennenkuin zombit olivat edes ovella jossa heitä odotteli ray-gun tyypit. :D

Tämä on tietääkseni tähän mennessä paras taktiikka. Aina rundien välillä ray-gunittomat kerkiävät käymään sen pari kertaa kokeilemassa onneaan.
Ja sitten vielä että secondary aseena Thomson/Bar johon saa ammuksiakin lisää seinältä.

Kuulostaa toimivalta taktiikalta kyllä tuokin, ja jos ei meinaa pärjätä niin voihan sitä aina hypätä ja kyykätä siihen kranaattienostopaikkaan "jumiin" niin zombitkaan ei syö sua :D Vai jokos se bugi on siitä korjattu että siihen ei enää pääse..? Tokihan semmosia juttuja ei taitavat pelaajat tarvitse eikä käytä ;)
 
Ylös Bottom