Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoNNa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Itse olen päässyt tasolle 16 yhden kaverin kanssa. Olisi kysymys. Kun yritän meenä pelaamaan Nazi zombieta onlineen, niin en ole kertaakaan nähnyt kenenkään pelaavan siellä. Onko tämä jokin bugi vai eikö siellä oikeasti pelaa kukaan?

Jos ei melkein heti löydä peliä missä on porukkaa nii ei kannata jäädä odottamaan haet kokoajan vaan uuttta matsia, toimii mulla. ;)
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Serkun kanssa vedettiin 23lvl me lähettiin about 6-9 levelissä pois ostettiin molemmat sohvat eli ensin ylös ja ylhäältä menttään alas eli hell ovi jää kiinni ostettiin randomeita ja se kumpi saa rynkyn tai jonkun hyvän aseen pitää yläkertaa eli on siinä rappusten päässä ja toinen pitää 2 ikkunaa ja yhtä seinää näin zombit jakaantuu ja te pärjäätte hyvin vielä noin 20 levelissä ;) ja jos teillä on ongelmaa aseista kannattaa viimeinen zombi jättää henkiin ja toinen kaveri pyörii ympyrää sen kanssa ja toinen heittää kranaatilla sitä niin siltä lähtee jalat alta ja se ryömii ja voitte ostaa random boxista koko sielun täydestä mun psn: snooqdoq addakkaa niin voidaan pelata mulla on myös der riese ja shi no numa
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Serkun kanssa vedettiin 23lvl me lähettiin about 6-9 levelissä pois ostettiin molemmat sohvat eli ensin ylös ja ylhäältä menttään alas eli hell ovi jää kiinni ostettiin randomeita ja se kumpi saa rynkyn tai jonkun hyvän aseen pitää yläkertaa eli on siinä rappusten päässä ja toinen pitää 2 ikkunaa ja yhtä seinää näin zombit jakaantuu ja te pärjäätte hyvin vielä noin 20 levelissä ;) ja jos teillä on ongelmaa aseista kannattaa viimeinen zombi jättää henkiin ja toinen kaveri pyörii ympyrää sen kanssa ja toinen heittää kranaatilla sitä niin siltä lähtee jalat alta ja se ryömii ja voitte ostaa random boxista koko sielun täydestä mun psn: snooqdoq addakkaa niin voidaan pelata mulla on myös der riese ja shi no numa

Pisteet ja pilkut on keksitty.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Joo todella vaikea lukea, kun et pisteitä tai pilkkuja käytä. Joo eli itse pelailen aina silloin tällöin parin kaverin kaa Der Rieseä, eli voi lisätä jos haluaa. Mikki olisi kyllä ihan suotava, että kommunikoinnista tulee jotain.

PSN: heppux007
 
Ylös Bottom