Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoNNa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Lisään sen verran että pelimuoto on siis nyt kaikille avoin. Tiedotus oli tuossa tiedotusboxissa itse pelissä. Eli nyt kaikki myöhäisetkin mättämään zombeja :D
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Löytyiskö täältä pelaajia jos huomenna otettaisiin suomimeiningillä?

Huomenna vaikka kello. 16.00 anyone?

Suunnitelma olis se, että ei mennä sinne yläkertaan vaan jäädään vain alas ja avataan se toisen huoneen ovi lvl.6:ssa ja sitten sinne jäädään eikä muuta.:rolleyes:

Mä olisin tulossa cod5 zombie mode . LISÄÄ MU psn: SandZeX MIKKI ON sori huonoo tekstiä kirjoitan ps3 selta
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Oli kyllä kivat zombimätöt eile. Päästiin tasolle 12 jonka jälkeen niitä alko sit tulee iha roppakaupalla :D Voitte lisätä meikät kaveriksi ni pelaillaa tätä...eile tuli pelattua joku 2h ainaki.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Oli kyllä kivat zombimätöt eile. Päästiin tasolle 12 jonka jälkeen niitä alko sit tulee iha roppakaupalla :D Voitte lisätä meikät kaveriksi ni pelaillaa tätä...eile tuli pelattua joku 2h ainaki.
Taso 12 ei oo ees vaikee.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Se, joka pääsee tasolle 100 ilman glittchaamista on mun jumala. :D
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Tänään Klo 21 kaipaisin zombie modi seuraa Mikki löytyy Tulkaa rohkeasti!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Noniin äsken päästiin tasolle 17. Mukava sillä laserpyssyllä tappaaa niitä :D Meininki oli semmosta että räpytä R1 ni tappoja tulee.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Noniin äsken päästiin tasolle 17. Mukava sillä laserpyssyllä tappaaa niitä :D Meininki oli semmosta että räpytä R1 ni tappoja tulee.

Voihan sitä R1 pitää pohjassaki.:p

En kyllästy tähän ikinä aina pelaan kun on mahollista

25. päivä(su) kaikki tulee pelaan jolla on mikit lisätkää <-- SandZeX on siis PSN ID
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Voihan sitä R1 pitää pohjassaki.:p

En kyllästy tähän ikinä aina pelaan kun on mahollista

25. päivä(su) kaikki tulee pelaan jolla on mikit lisätkää <-- SandZeX on siis PSN ID

Aijaa, minä kun luulin ettei sillä laserpyssyllä voi ampua sarjatulta.

edit: "ray-gunilla"
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Voihan sitä R1 pitää pohjassaki.:p

En kyllästy tähän ikinä aina pelaan kun on mahollista

25. päivä(su) kaikki tulee pelaan jolla on mikit lisätkää <-- SandZeX on siis PSN ID

Varmistelisin kellon aikaa. Monenko aikaan? Tai ihan päivänaikakin riittää. Että illalla vai aamulla?
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Onkos ketään Pelaan Zombia illal? jossai 7 mais. Oma enkka Pikkusiskon kaa on 24, ilman glitchaust.
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Mikäs on jätkien ennätys level tässä? Päästin kaverin kaa yhtenä päivänä 23 lvl ja heti ekalla yrityksellä sinä päivänä. Kaverilla oli browning ja ray gun ja itellä ray gun ja fg42(<-- lol).
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Itse olen päässyt tasolle 16 yhden kaverin kanssa. Olisi kysymys. Kun yritän meenä pelaamaan Nazi zombieta onlineen, niin en ole kertaakaan nähnyt kenenkään pelaavan siellä. Onko tämä jokin bugi vai eikö siellä oikeasti pelaa kukaan?
 
Vastaus: COD: Waw Nacht der Untoten (zombi)

Itse olen päässyt tasolle 16 yhden kaverin kanssa. Olisi kysymys. Kun yritän meenä pelaamaan Nazi zombieta onlineen, niin en ole kertaakaan nähnyt kenenkään pelaavan siellä. Onko tämä jokin bugi vai eikö siellä oikeasti pelaa kukaan?

KYllä siellä pelataan ihan ahkerasti. Teet vaan jotain väärin :p
 
Ylös Bottom