Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Itsekin olisi kiitollinen beta -avaimesta. Jostain syystä en pääse rekisteröitymään codin sivuille, jämähtää avatarin muokkausvaiheeseen.

Kapu
 
Vastaus: World at War -beta-avainlahjoitukset

Muutenkin aika suoraan sanoen perseestä tämä touhu. Ensin viedään koodi joltain, joka sitä oikeasti tarvitsisi ja haluaisi ja sitten yritetään hyötyä siitä vielä rahallisesti.

Keikkalippujen trokarit iskenyt beta-koodeihin :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

mä voin ottaa boksin avaimen jos haluut antaa :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tännekin kelpais, kun jämähtää samallail tuohon avatarin teko juttuun.:confused:
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Täältäkin löytyisi yksi ylimääräinen koodi. Privaa jos olet kiinnostunut.

EDIT. Meni jo.

Kannattaa kyllä käydä varalta katsomassa sähköposti, jos on rekisteröitynyt codin virallisille sivuille. Vasta tänään oli tullut minulle sähköpostiin.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tänne kelpaisi koodi myöskin, vaikka privalla. Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Koodi kelpaisi myös tänne!

Olisin todella kiitollinen jos joku vois sharettaa yhen privalla. :)

EDIT: PANOKSET KOVENEE! Maksan 1 sille joka antaa mulle sen koodin! Maksan vasta sen jälkeen kun ole koodin kokeillut toimivaksi...

Ilmaiseksikkin voin toki silti ottaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tännekkin kelpais 1 koodi.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

ei löydy avainta mistään ni kelpaa tännekkin jos jollain ylimääräinen on...:)

edit: tarjoon pullakahvit sille joka koodin antaa ;)

edit: ei irtoo sitte millää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

viesti siirrettiin, ei asiaa tänne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Mulle voi lähettää koodia.. Xboxille mieluiten
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Jos jollain olisi betakoodi niin olisin todella kiitollinen jos joku voisi lahjoittaa semmoisen minulle.:)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Täällä olisi kans yks koodia vaille, jos sellaista olisi tarjolla.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Oisko beta-avain mullekkin? :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

jeba jee. oli koodi tullu cod headquartersista. onnellinen nyt. eli ei tarvii mulle enää tyrkkiä koodia. vaikka eipä sitä täältä varmaan muutenkaa ois onnistunu saamaan. :D
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Perustelu, miksi sinun tulisi saada koodi itsellesi, minulle yksityisviestinä. Parhaalle lähtee koodi puolenyön tienoilla.

EDIT: Ellei sitten kaikki ole saaneet tuota koodia jo :D
Joka tapauksessa, lihavoitu teksti voimassa yllä. Jollekin sen lähetän whatsoever.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Onnekas voittaja oli Ripatti mainioine perusteluineen!
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Perustelu, miksi sinun tulisi saada koodi itsellesi, minulle yksityisviestinä. Parhaalle lähtee koodi puolenyön tienoilla.

Tämähän varsinainen Healtti-standardi. =)

Kiva nähdä, että koodin jakajiakin löytyy, vaikka tokikaan kaikki eivät saa haluamaansa. Peukkua joblolle esimerkillisestä toiminnasta.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Mulla olisi yksi ylimääräinen betakoodi. Ensimmäinen privaa lähettänyt saa sen.

MENI JO!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom