Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Ok Eli Olen 15v Nuori Poika Jolla on oma teltta ja Oman Juomat
Peli kokemuksia on Pelannu Vepen ja kalatajan kanssa ja OWNANNU ne Kumoon
No joo Epätäs muuta mutta mutta LEADERIA vastaan Haluan ottaa 1v1 PS3 nikki WOLF_i cg Wolf_i Joten Ilmottele... PS: Kirjotus Virheitä on sitten Vitusti

No Joo PekkaFin käski sanoo:
Sano Niille että pekka suosittelee :) ...

MIKKI LÖYTYYY!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Moi

Mahtuisikos peleihin mukaan yksi viikonloppupelaaja? Olen viikot yleensä reissun päällä, mutta viikonloppuisin pelailen paljon. (Varaan oikeuden juopotella lauantai-iltaisin). Headset löytyy ja pari vihuakin olen joskus listinyt, kun last standin oon päässy takaapäin yllättään. Kaveri pelailee teidän mukana eikä sillä oo enää aikaa mulle. :eek::(
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Mikä tässä viestissä on tarkoituksena tuoda esiin?

Ok Eli Olen 15v Nuori Poika Jolla on oma teltta ja Oman Juomat
Peli kokemuksia on Pelannu Vepen ja kalatajan kanssa ja OWNANNU ne Kumoon
No joo Epätäs muuta mutta mutta LEADERIA vastaan Haluan ottaa 1v1 PS3 nikki WOLF_i cg Wolf_i Joten Ilmottele... PS: Kirjotus Virheitä on sitten Vitusti

No Joo PekkaFin käski sanoo:
Sano Niille että pekka suosittelee :) ...

MIKKI LÖYTYYY!!!!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

hotti sinun privaviestit on taynna, niimp postasin tanne. eli olen 17 vuotias, 90 syntyinen. olen pelannut noin 3day. ja ensimmaista kertaa, nollasin prestige modelle juuri. uuden tason rank 15 ja nuosee koko ajan..kill ration 1? tassa jtn infoo.:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Oli Peck1 pelaamassa eilen meijän kans [FIN] tagilla. Minä ku taas luulin, että tää on finiläinen, mutta tais olla vaan rehdisti suomalainen :D Että eiköhän se kuullu ton radioaaltojen kautta. Yhen tähen jallu oli Askorbiinilla siks, ku sillä on tänää synttärit!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Aikas paljon ollu täällä puhetta tosta FIN klaanista, mutta jopa ne on ollu sen verran fiksuja, että saamansa palautteen jälkeen ovat nimensä vaihtaneet. Taitavat nykeään kulkea nimellä Gold FINger.

OT. Se todellinen jaloviinan voimalla pelaava klaani löytyy kuitenkin poksin puolelta:D
The Society of ExcaltedSpirits

E: nyt se nimen vaihdos oli jo näköjään ilmotettu tonne nitten omaan rekrykeskusteluun.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

joo eipä ole klaanitoimintaa tullu harjoitettua sitten 1.6 cs:n. fin-tagi ihan tunnistettavuuden takia :rolleyes:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Moroo! Mikäs teillä on toi rekry tilanne täl hetkel? Kiinnostusta olisi kyllä mukaan lähteä. Cod nelosta olen jo jonkun verran ehtinyt takoa FCD porukan kekkereissäkin. Pelitaito ei mikään ilmiömäinen mutta henki hyvä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Morot!

Jos vielä löytyy halukkaita pelaajia nykyisen cod 4 pariin,tulevaan soconiin ja battlefieldiin niin reilusti minulle viestiä vain.Otamme vielä sen kuuluisan muutaman sisään,emmekä siksi että meiltä olisi lähtenyt porukkaa vaan ihan muuten vaan.;)

Joten jos jo hajonneista klaaneista jäi porukkaa niin ilmoilkaapa minua.

Kriteerit:

-K18
-Headset

Muut asiat valjennee sitten privoissa.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom