Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Edelleen...aiemmin luetellut "ominaisuudet" omaava henkilä voi ottaa yhteyttä minuun halutessaan pelailla klaanissa.Peleinä nyt mm cod4..tulevaisuudessa socom,battlefield,GT5..............
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Haemme 1-2 pelaajaa.

Suositeltavat ominaisuuvet:

-K16
-Kerkeät pelata yhteisissä hetkissä 2 kertaa viikossa
-Headset
-Pelaat ennenkaikkea pilke silmä kulmassa
-Hyvä käytös
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Olisiko mahdollista että voisin liityä tähän FCD claniin. Omistan headsetin. Olen 17 vuotias Ja kerkeän pelamaan ainakin 2 kertaa viikossa helposti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Onko FCD claani ollu muita klaaneija vastaan ja onko tulevaisuudessa tulossa muita klaaneja vastaan matseja?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Onko täsää FCD klaanis tilaa voisin liityyä olen 17 vuotias ja omistan headsetin. olen pyytänyt ps3:sella kaveriksi jo simma_82 ja jonkun toisen nii kertokaa vaan jos pääsen.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Onko täsää FCD klaanis tilaa voisin liityyä olen 17 vuotias ja omistan headsetin. olen pyytänyt ps3:sella kaveriksi jo simma_82 ja jonkun toisen nii kertokaa vaan jos pääsen.

ensinnäkin, kannattaa rajoittaa noiden viestien kirjoittamista, on olemassa se viestin muokkaus nappula, ettei tarvitse monia viestejä peräjälkeen kirjoittaa, kyllä sinuun otetaan yhteyttä, jossain vaiheessa ;)
Maltti on valttia.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

ensinnäkin, kannattaa rajoittaa noiden viestien kirjoittamista, on olemassa se viestin muokkaus nappula, ettei tarvitse monia viestejä peräjälkeen kirjoittaa, kyllä sinuun otetaan yhteyttä, jossain vaiheessa ;)
Maltti on valttia.

Kiitos. pyysinkin teidän klaanilaisia jo kamukseni ja minunhan nikkini ps3:sella on Hemuli12. Olisi upeaa jos pääsisin :):):) Onko levellillä väliä? Onks FCD ollu toisii cllanei vastaan tai tuleeko olemaan? sori jos kysyn liikkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Kiitos. pyysinkin teidän klaanilaisia jo kamukseni ja minunhan nikkini ps3:sella on Hemuli12. Olisi upeaa jos pääsisin :):):) Onko levellillä väliä? Onks FCD ollu toisii cllanei vastaan tai tuleeko olemaan? sori jos kysyn liikkaa.

Ei pahalla, mutta uteliaisuuttani kysyn, että ootko oikeesti 17v. ?:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Joo kuules hemuli...Pelattiin eilen hetki yhdessä....kiitos mut ei kiitos...

Etsimme pelaajia!!
-K16
-Kerkeät pelata yhteisissä hetkissä 2 kertaa viikossa
-Headset
-Pelaat ennenkaikkea pilke silmä kulmassa
-Hyvä käytös
-Peleinä cod4,bfbc,socom...gta....
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Upataas tää ketju ylös.

FCD on vaihtanu nimeään ja nykyinen lyhenne tulee sanoista Finnish Combat Division.
Meillä on tosiaan hakusessa pelaajia COD4 ja tulevaisuudessa BF BC peleihin, rekryttäviä pelaajien määrää on auki tällä hetkellä joten rohkeasti vaan vapaa muotoista hakemusta tähän ketjuun, minulle privana tai ircnet puolella #fcd kanavalle juttelemaan asiasta.

Asettamamme toivomukset uudelle pelaajalle:

Mikki
Asiallisuus
Aimi kohdallaan, pitää osua ladonseinään kun on sen sisällä, jos et osu niin harkitsemme koeaikaa
Huumorin taju, lähtökohta meillä on hyvä henki ja huumori klaanin sisällä, lähtökohta peleissä meillä on että lähdetään pitämään hauskaa oli lopputulos mikä tahansa
"Sotapeleistä" kun on kyse, niin osaat kertoa jonkun sa-int urbaani legendan omakohtasena tapauksena, jos et ole armeijaa vielä käynyt ja kerrot legendan omakohtasena tarinan niin vielä parempi (Isovanhempien ja Isien tarinoita ei lasketa, ne näemme joka itsenäisyyspäivä Tuntemattomasta sotilaasta)
Koneeltasi löytyy irkki ja käytät sitä jonkin verran
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Moi etseisin suomalaista klaania taas. Olen parantunut viime kerrasta mielestäni;) Jos teillä on 42lvl pelaajalle käyttö tai tiedätte mihin klaaniin 42lvl voisi liittyä ilmoittakaa! Joko tänne tai ps3 käyttjälleni.:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

tääl olis pelaaja tarjol jos kiinnostaa.. ikää tarpeeks, intti meni silloin joskus, tarkkuus => kykenen osumaan omaan jalkaan....:cool:

jos tarttee niin infoo.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

tääl olis pelaaja tarjol jos kiinnostaa.. ikää tarpeeks, intti meni silloin joskus, tarkkuus => kykenen osumaan omaan jalkaan....:cool:

jos tarttee niin infoo.

Heitäs infoa vaikka privana jos et tänne niin halua tehdä. Tule myös käymään irc-kannullamme jos mahdollista ;) IRCnet @ finnish.combat.division
 
Ylös Bottom