Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Oli yhdeksän henkeä yhteensä,mutta hetken koittaessa olikin 5 ja pari ei päässy edes sisälle partyyn.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Tiimimme elää aikaa jota kutsutaan myös kasvukivuiksi.Pari jäsentä on jo saanut monoa,toisten mielestä syystä,toisten mielestä syyttä.

Näiden henkilöiden tilalle etsimme K18 henkilöitä,joilla on pelihaluja.

Vaatimukset:

-Kokemusta saisi olla päälle 40level
-K18
-Headset(iso plussa)
-Toteuttaa kotona sotilaallista kuria ja järjestystä
-Sinulla ei ole kavereita,muualla kuin cod4:ssa
-Käyt päivätöissä(illat codia:D)
-Jos perheellinen,olet saanut vaimosi ja perheesi hyväksymään codin

:D

Jos kolahtaa olla kehittämässä uudehkoa klaania niin paa hakemus tänne tai tuu turisee msn->tom.hotti@luukku.com

Paikkoja auki 4.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Se miksi en päässyt paikalle/ilmoittanut poissa olostani johtui siitä, että nettiliittymässä oli koko iltapäivän serveripuolen ongelmia, pelit tökkivät ja lensin vähän väliä linjoilta jos teillä potkitaan jäseniä tällaisten syiden takia pihalle ilman, että asiasta voidaan edes keskustella/kysyä syytä niin ehkäpä tämä klaani ei ole se minun paikkani. Oletin täällä olevan ymmärtävää aikuista peliseuraa, mutta näköjään homma onkin lastentarha tasolla.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Mulla sattuu olemaan tietokone ja ps3 samassa nettiliittymässä joten jos nettiin ei pääse pelissä niin eihän sinne pääse koneellakaan. Seuraava havainto elävien kirjoihin palaamisesta oli, että olin lentänyt klaanista johon sitten kysyin syytä, mutta eipä siinä mitään nyt on jo hakemus tuttuun klaaniin joten tavataan sitten taistelun merkeissä jos sinne kotiudun :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Helou, klaanitoiminta kiinnostais kyllä. Pelaillu PC puolella useita vuosia aktiivisesti Q3 RA modia.

Aloitin COD4 tossa tasan kaksi päivää sitten. Otin noin 10h pelitunteja tähän mennessä alle ja leveli on 23. Tosin pelattiin joku 6h tuosta kymmenestä serkun kanssa jolla tuli suurimman osan ajasta vähän huonompaa expaa joten ois tossa ehkä omalla pelillä kehittyny nopeempaakin.

Tämä oli mun eka konsoliräiskintänettipeli ikinä. Aijemmin vain modattu xbox ykkönen, jossa räiskintöjä pelaillu, mutta en netissä. Napit alkoi jo löytyä PS3 ohjaimesta kiitettävästi.

En mä tässä ny oleta, että mut mihinkään otettas näillä kokemuksilla. Mutta kyllä mä hyvin jo roikun about top 5-8 statseissa tuossa GroudWar isossa TDM modissa. HCtä tuli pelattua joku tunti noista kymmenestä ja sekin oli kyllä mukavaa, en pistänyt pahakseni. 21 vuotias opiskelija Oulusta, koulutunteja noin 5-10 viikossa joten kyllä ehtii pellaileen.

Haluaisin näin ehkä eka vaan kavereita joitten kanssa pelailla, niinku voisko teitä lisäillä kaverilistaan tai jotain? Ehkä sitten myöhemmin sisään klaaniin. Ku ei jaksa kuunnella ranskalaisten kälätystä. Niin ja nokia bluetooth handsfree löytyy joka toimii PS3 kanssa, en tiedä kuin hyvin siitä saa selvää.

Niin PSN ID: Pforce_
(se on alaviiva :))

ps. oisko tälle yötä peliseuraa?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Hei,

Olen uusi klaanijäsen eli pistäkää kaverilistalle vaan (tai sitt mä pistän) ja pistäkää cod:issa inviä niin eiköhän se tästä!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Tervetuloa vaan;)

Paikkoja vielä vapaana joten jos koet haluavasi mukavaa peliseuraa niin älä epäröi ottaa yhteyttä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Moi! Olisi kiva jos pääsisin teidän klaaniin. Pelaan nimimerkillä Petri64 ja olen pelannut COD4 noin pari viikkoa. Jos lähetätte vaikka jotain kaveripyyntöjä ja ilmoitatte vaikka viesteillä millon pelattaisiin.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Ikää on 44 mutta headsettiä ei ole vielä mutta harkitsen ostamista.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Mä voisin kyllä liityä teidän klaaniin. Olen pelannu pelejä reilut 20 vuotta. Nykyään tulee pelattua aika paljon fps pelejä. Minusta saisitte tunnollisen pelaajan, jos vain vielä sopii mukaan. Ja mä olen tällä hetkellä työtön että ehdin pelaamaan aika paljon.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Mä voisin kyllä liityä teidän klaaniin. Olen pelannu pelejä reilut 20 vuotta. Nykyään tulee pelattua aika paljon fps pelejä. Minusta saisitte tunnollisen pelaajan, jos vain vielä sopii mukaan. Ja mä olen tällä hetkellä työtön että ehdin pelaamaan aika paljon.

ja jos et ko. klaaniin, niin meidä FS klaaniin pääset, kunhan vain pistät Yksityisviestiä ;)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Ruma temppu timppa:rolleyes:

Esmundolle laitettu privaviestiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Rekrytointi vielä käynnissä.

Vaatimukset:

-K18
-Headset(iso plussa)
-Toteuttaa kotona sotilaallista kuria ja järjestystä:p
-Sinulla ei ole kavereita,muualla kuin cod4:ssa:D
-Käyt päivätöissä(illat codia:D)
-Jos perheellinen,olet saanut vaimosi ja perheesi hyväksymään codin:eek:

:D

Jos kolahtaa olla kehittämässä uudehkoa klaania niin paa hakemus tänne tai tuu turisee msn->tom.hotti@luukku.com
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes

Rekrytointi vielä käynnissä.
-K18
-Headset(iso plussa)
-Toteuttaa kotona sotilaallista kuria ja järjestystä:p
-Sinulla ei ole kavereita,muualla kuin cod4:ssa:D
-Käyt päivätöissä(illat codia:D)
-Jos perheellinen,olet saanut vaimosi ja perheesi hyväksymään codin

Tapasin tässä muutamia FCD-klaanin tyyppejä ja vaikuttivat oikein jees porukalta. Voisin siis liittyä porukkaan jos vain huolitaan :)

- Ikää 25
- Headset löytyy
- Avovaimo hyväksynyt harrastukseni, jollain tasolla :D
- Kavereita töistä + CoD4sta
- Olen vuorotyöntekijä :rolleyes:

Tällainen tyyppi. Osa jo minut tunteekin ;)
 
Ylös Bottom