Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

No aatellaan tota mun idea.. Kaikkia vastaan pelataan kaks matsia, toinen oma hosti, ja saa valita. Eli teille 50% normia. Jos puolet tiimeistä haluaa normia omalla hostillaan, pelaatte 75% matseista normia, ja loput HC:ta. Kyllä te sen kestätte :)

Itseasiassa normi tuolla saa enemmän kannatusta toisessa threadissa. Meiän omilla foorumeilla tulee jo viestiä "mukaan ei lähetä jos HC on päällä" Noh ideasi on ehkä ihan hyväkin mutta FF tuskin lähtee jos on edes 1% HCa
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Itseasiassa normi tuolla saa enemmän kannatusta toisessa threadissa. Meiän omilla foorumeilla tulee jo viestiä "mukaan ei lähetä jos HC on päällä" Noh ideasi on ehkä ihan hyväkin mutta FF tuskin lähtee jos on edes 1% HCa

Ja me ei varmaa lähetä pelkäl Normimuodolla :p
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Mä oon kyllä sitä mieltä että pelkkää normia koska viimeks oli pelkkä hc. älkääkä heti hc only klaanit alkako ruikuttaan, kyllähän viimekskin lähti mukaan pelkkii normi klaanejakin
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Mä oon kyllä sitä mieltä että pelkkää normia koska viimeks oli pelkkä hc. älkääkä heti hc only klaanit alkako ruikuttaan, kyllähän viimekskin lähti mukaan pelkkii normi klaanejakin

No mitäs sitte et mitä lähti mukaan, lähteminen oli aivan vapaaehtoista eikä normijoukkueita pakotettu lähtemään
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

"MUTTAKUN MINÄ HALUAN RESPA MUOTOJA KUN TYÖ SAITTE NIINQ VIIMEKSI SnD turnauksen NIIN NYT MYÖ HALUTAAN RESPAAKIN VÄLILLÄ..."

tai sitten vain pelataan S&D:tä ;) :D
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Tai sitten tehdään niin että jos MOLEMMAT joukkueet haluavat Hardcorea nii he saavat sitä pelata mutta jos toinen haluaa Normia niin Normia se silloin on. Näin saataisiin kaikki onnellisiksi :).

(viimeksihän oli sama mahdollisuus jos molemmat halus normia hooceen sijaan)
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Kaksi liigaa, yksi normi ja yksi HC: sitten siitä vain liittymään kumpaan haluavat, mutta vain yhteen voi osallistua, eipähän tule liiallista kitinää että kumpaa pitää olla :)
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Kaksi liigaa, yksi normi ja yksi HC: sitten siitä vain liittymään kumpaan haluavat, mutta vain yhteen voi osallistua, eipähän tule liiallista kitinää että kumpaa pitää olla :)

No joo, tuskinpa täällä aletaan esim. kahta neljän joukkueen liigaa pyörittämään. Mieluummin väännetään peistä sen verran, että päästään yhteisymmärykseen HC:n määrästä ja tehdään yksi isompi liiga, josta sitten sääntöihin tyytymättömät voivat jäädä pois.

Ei sitä hammasta kuitenkaan kannata liikaa purra; tärkeintähän tässä on Suomen PS3CoD-yhteisön hauskanpito, olivat ne lopulliset säännöt sitten mitä tahansa. Toivoisinkin vähän puristeilta avoimuutta ja kykyä tulla vastaan muitten vaatimuksiin.

Mielestäni tuo "kaksi peliä vastakkain, kotijoukkue saa päättää onko HC" -ratkaisu on toimiva, ja takaa hardcoren faneille vähintään 50-prosenttisesti miellyttävän liigakokemuksen. Ja kun HC:n ystäviä täältä löytyy aika paljonkin, niin eiköhän sitä kannattavat saa pelata sitä n. 75% peleistä.

Ja ei unohdeta, että viime liiga oli sataprosenttisesti HC, joten HC:n ystävät voisivat siinäkin mielessä tulla vastaan meitä normimoodissa viihtyviä.
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Ja ei unohdeta, että viime liiga oli sataprosenttisesti HC, joten HC:n ystävät voisivat siinäkin mielessä tulla vastaan meitä normimoodissa viihtyviä.

Jokos sä oot unohtanu sen, että sitä edellinen liika oli pelkkää normia :p
Mutta, jos rosterin koko voisi olla paljon isompi, että voitaisiin ottaa peliin mukaan ns. normiliigarosterin ja HCrosterin, niin kaikki saisi klaanistansa ne jotka pelaa normia ja ne jotka vääntää HC:ta, niin sitten onnistuu parhaiten toi normia puolet jaHC:tä puolet. I hope you tajusitte mitä mä tarkotan :)
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Viimeksikin tuli lähdettyä mukaan, vaikka HC:tä olikin, pelaamisen halu vei voiton siitäkin. Vitutti rankasti aina pelien jälkeen jos ei voitettukaan ja toisaalta oli aina kiva pelata jos voitti - ja siltikin aina kiroiltiin sen HC:n perään. Pistäkää vaan HC:tä, mutta Headshot only päälle joka matsiin, siinä se taito mitataan. Puukot, kranut, singot ja kleikat tietty tappavat - tiedoksi niillekin, jotka eivät ole pelanneet tuolla tyylillä.
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

No joo, kyllähän toi HC/normi -vääntö alkaa pian löytään yhteisen sävelen.. :)
Ite olen henkeen ja vereen HC-pelureita, mutta jos täällä saadaan jotain järjestettyä niin kyl mä olen mukana.

Tämä EI OLE KFP:n näkemys vaan ihan oma!

Jotta saatais kaikki klaanit tyytyväisiksi, niin sarja pitäisi olla kaksinkertainen ja host-vuorolla saa päättää onko HC vai normi - näin kaikki olisi tyytyväisiä ?!?
Kelpaisiko tuo FF:lle vai mikä porukka ei suostu edes 1%:n HC-peleihin ?

Onko se puulaaki kokonaan pois suljettu ? Siitä voisi tulla sen verran hauska juttu, kun on sekaisin HC ja Normiklaanin pelaajia ?!? ...Siinä ei "klaanietuus" pääse esiin vaan sponttaani ramboilu. Max.2 klaanilaista samaan jengiin ?
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Muistamme myös että se oli turnaus jossa pelattiin kaikkia peli modeja, ei pelkästään S&D ;)
No eihän se tähän mitenkää kuulu, notta oliko mitä pelimuotoja vaiko ei... vaa se että se oli normia .:p :D
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

No eihän se tähän mitenkää kuulu, notta oliko mitä pelimuotoja vaiko ei... vaa se että se oli normia .:p :D

Domination HC:na on täyttä shittiä niin kuin muutkin all modes muodot. Ja jos viimeks oli hc ja sitä edellinen normi niin eiköhän se ole nyt normin aika taas tai sitten tämä puolet normi ja puolet hc.;)
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Hei äijät! Eiks tälle 'normi HC' keskustelulle ollu oma treadi. Mä nyt olen jo valmiiks pihalla kun käkikellon vieteri, mut olis vaan helpompi seurata vääntöä yhdestä paikasta. Vai häh...
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Olen samaa mieltä, liian monta FIN codi ketjuja, liian paljon draamaa eri paikassa.

Silti keskustellaan samoista asioista aina.

1. Juggeri on hanurista
2. Kleikat on hanurista
3. Camping on hanurista
4. HC on hanurista
5. Normi on hanurista
6. All modes on hanurista
7. Me halutaan että kaikki suostuu pelaamaan meidän säännöillä mutta vihu ei halua ja se on hanurista.
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Olen samaa mieltä, liian monta FIN codi ketjuja, liian paljon draamaa eri paikassa.

Silti keskustellaan samoista asioista aina.

1. Juggeri on hanurista
2. Kleikat on hanurista
3. Camping on hanurista
4. HC on hanurista
5. Normi on hanurista
6. All modes on hanurista
7. Me halutaan että kaikki suostuu pelaamaan meidän säännöillä mutta vihu ei halua ja se on hanurista.

8. Tämä thredi on hanurista
9. Mä vihaan kaikkea mikä liikkuu :D
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Ei olis uskonut täällä olevan näin paljon musiikin vihaajia.

Miksei kukaan koskaan sano, että HC olis sikahyvä jos siinä olis Kuoleman Camera ja Reitaari, sen jälkeen kohdalla 4 vois pyyhkiä persettä tai sitä soitinta.
 
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Oot pekoni ihan oikees. Tää menee taas ihan samalla kaavalla kun aina. Mä ammun kaikki ennenku ykskään matsi alkaa jo LOBBYSSÄ! Kyllä tästä keskustelusta taas ihme härdelli tuli. Pitäis olla joku klaanipäälliköiden oma alue missä keskustellaan nää sääntöasiat halki, poikki ja pinoon. Ihme on jos tästä ilman henkilökohtaisuuksia selviää. Nii, ja nyt katsomaan sitä TOISTA triidii! LOL! :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom