Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga S&D

Vastaus: CoD4-liiga S&D

Musta FF pelaajat vois mennä johonki muualle piikittelemään meidän tappiosta. Olitte aivan rapasurkeita tässä turnauksessa ja teinä pitäsin suun kiinni. Da saatto hävitä teille keskivertorosterilla pelleillen takki auki -mentaliteetilla eka pelin, mutta toisessa pistivät pelivaihteen päälle ja sillon teille tuli turpaan. Me nyt leikittiin teillä semi-finaalissa matsissa vasen käsi takataskussa ja toinen käsi ohjaimella.

Muutenkin teidän meininki on suurelta osin meleko naurettavaa. Aina ku häviätte ni sitte tullaa sanoo, että ei pelattu tosissaan. Teilläpä oli juggerit ja näilläpä oli kleikat. Sitten kun tappio näyttää jo päätään puskasta, niin kaivetaan haulikot ja LMGt ja aletaan pelleilemään, että eivät varmasti saa sitä kuvaa, että oikeesti koitettiin ees pelata. Opetelkaa pojat oikeesti häviään niin ku miehet. Minä häviän finaalin paremmille pelaajille ni sanon aidosti, että onneksi olkoon ja että paremmat voitti. Enkä ala selittelemään miten ois viety ja miten ois ollu asiat toisin.

Se, että ootte hyviä socomissa ei anna teille mitään kruunua pään päälle toisiin räiskintäpeleihin tulla hieromaan täytekakkua häviäjien naamalle. Se, että olitte ensimmäisessä CG ladderissa rank 4 ei meinaa, että olisitte nykyään tässä pelissä parhaita vaikka aikuisten oikeesti pelaisitte tosissanne. Te vaan elätte jossain fantasiamaailmassa missä se ensimmäinen ladderi oli jollain teidän logiikalla laadukkain ladderi. Tajuatteko te että pelaajat, taktiikat, alkunaatit, perkkien käyttö, peliäly, aimi jne. kehittyy ajan myötä kokoajan. Klaanit ja pelaajat ovat 100% varmasti parempia mitä ne olivat silloin joskus hyvinä vanhoina aikoina, sen teille voin taata. Mutta ettehän te sitä tule näkemään, kun ette ole peliä pelannut moneen kuukauteen. Silti teillä tuntuu olevan kauheasti sitä käytännötietoa asiasta.

Joskus minulle FF oli semmonen voittamaton jumalporukka. Helvetin taitavia pelaajia ja arvostin teitä todella. Luulin, että olette jotain 30-vuotiaita hardcorevääntäjiä jonkä päivätyö on pelaaminen. Todellisuus oli karu kun valkenee, että olette (tietääkseni) kaikki alaikäisia teinejä joista osa suu vaahdossa puolustelee täälä jos tulee turpaan jossain pelissä. Minusta synopsis ja pari muuta on todella asiallisia täälä, että in-game. Mutta muutama teistä heittää kokoajan ala-asteikäisen arvoista läppää toisten silmille joka pilaa päivä päivältä FF hyvää mainetta.

Eikai siinä muuta tällä kertaa, teki vaan mieli sanoa jotain kun taas heti tappion jälkeen tullaan huutelemaan, että "voitettiinpa voittajat" ja muuta shittiä. Helvetin hyvä turnaus oli ja meidän lohkossa ainaki oli kaikki todella asiallisia klaaneja jotka osas ottaa häviönkin arvokkaasti vastaan ja aidosti kehua toisten parempaa peliä. Jotenki ootte vaan niin helvetin katkeria, että jotku on teitä parempia jossain pelissä, että tänne on pakko tulla piikittelemään teitä reilusti parempia COD4 pelaajia ja klaaneja. Toivottavasti ainakin nämä suunsoittajat pysyvät sielä rakkaassa socomissaan ja antavat meidän muiden olla rauhassa COD5ssa.

Mielenkiinnolla seuraan teidän vastakommentteja. Onko ne sitä samaa vanhaa linjaa "meltdown" "yhyhyh itke poika itke". Vai ehkäpä tällä kertaa jotain asiallisempaa? Minulle kyllä riittää sekin, että ette sano mitään vaan yksinkertaisesti sisäistätte sanomani.

btw. jos tästä tulee jotain bannia tai varoitusta niin ihmettelen suuresti. Minä kun en ketään henkilökohtaisesti suoraa loukkaa, esitän rakentavaa kritiikkiä suhteellisen asiallisessa muodossa. Tämä kritiikin anto kun on täälä hyvin yleistä nykyään itse kullakin. Adminit pistäköön bannia jos näkee sen tarpeelliseksi. Tekstin pitäisi silti mielestäni tänne jäädä kaikkien luettavaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Onkos tää lähtösin jostain teidän klaanifoorumeilta, kun tämän ketjun sisältö ei ainakaan anna ymmärtää postauksen syytä? Ihan mielenkiinnolla vain.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Luepa Pforce uudestaan, FF:n jannut sanoivat alunperin että hävittiinpä sentään voittajille (meinaten, että eipä hävitty sentään millekään turhalle sakille), johon teidän miehet tulivat kommentoimaan. Muutenkan en huomaa kyllä mitään ihmeellistä noissa jälkikommenteissa, vaan läppäähän nuo olivat. Liiga on ohi ja kuten monet totesivat; finaalissa pelattiin codia suomen parhaalla tasolla.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Onkos tää lähtösin jostain teidän klaanifoorumeilta, kun tämän ketjun sisältö ei ainakaan anna ymmärtää postauksen syytä? Ihan mielenkiinnolla vain.
Ei ole. Jos et tajua miksi tämän postasin niin, et joko ole ollut maisemissa KFINillä kovin pitkään tai luet foorumia joidenkin TP lasien läpi.

Pibe: Kyllä tämä nyt on hieman muutakin kuin vain tuo yksi heidän kommentti. Kyllä mä noi yksittäiset osaa läpi katsoo, enkä niitä edes noteeraa. Sullaki meni postauksen pointti sitten vissiin vähän ohi. Ei mun tarvi yksittäisiä postauksia lukea uudestaan. Näen heidän jokaisessa sanassa ja hymiössä sarkasmia ja piilovittuilua. Tommonen lapsellinen paska pitäs täälä mielestäni lopettaa.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Nooh, kylläpä sitä nyt turhasta tehdään turhan iso juttu.
Ei kai tarvi joka kohtaa noin pureutua. Tuskin mitään pottuilua tarkoittivat ja jos tarkoittivat niin mitä sitten, voit käyttää varmaan jotain suodattavia laseja niin tuolaiset "rivien välistä" luetu jää taka-alalle.

2. sijasta onnittelut ja tietenkin voittajille kans!
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kyllä se parempi joukkue aina voittaa ja heti matsien jälkeen tulevat häviejien kommentit, jotka tulevat pettymyksen ja turhautumisen seurauksena, voi sivuttaa naurahtaen. Joten eikän annetta koko jutun jo olla.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Onkos tää lähtösin jostain teidän klaanifoorumeilta, kun tämän ketjun sisältö ei ainakaan anna ymmärtää postauksen syytä? Ihan mielenkiinnolla vain.
Kaippa tuo minun kommentti sitten oli "loukkaava" , vaikkakaan en sitä sillälailla osaittanutkaan mutta ihmisiä on erilaisia...

PAHOITTELUNU PFORCE JOS LOUKKASIN TUNTEITASI. (ei siinä minun kommentissa mielestäni pitäisi olla mitään vikaa, koska voittajat (Da) tiputtivat meidät, lue piben kommentti??). Sanoisin myös että kyllä niitä 'turhia' kommentteja teiltäkin tullut (mm. fedurre:n letkautus) tuonne väliin...

Eipä siinä kait muuta, WP Da, unl ctd. Hienoa että voittajat vaihtuvat ja peli pysyy mielenkiintoisena .

Näen heidän jokaisessa sanassa ja hymiössä sarkasmia ja piilovittuilua. .
...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ei tässä lumisokea mun tunteista ole kyse. Et sä mua voi loukata sanoilla koskaan. Sinun ja parin muun tunteista tässä lähinnä on kyse ja miten niitä pystytte hallitsemaan ja ilmaisemaan. Typerästi näinä päivänä, ehkä tulevaisuudessa jollain muulla tavalla. Ei mun ollu tarkotus alkaa tähän mitään vastineita alkaa kirjottelemaan jokaselle puolustelijalle. Teksti oli vaan mun mielipide muutamista henkilöistä jotka vois herätä todellisuuteen.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ei tässä lumisokea mun tunteista ole kyse. Et sä mua voi loukata sanoilla koskaan. Sinun ja parin muun tunteista tässä lähinnä on kyse ja miten niitä pystytte hallitsemaan ja ilmaisemaan. Typerästi näinä päivänä, ehkä tulevaisuudessa jollain muulla tavalla. Ei mun ollu tarkotus alkaa tähän mitään vastineita alkaa kirjottelemaan jokaselle puolustelijalle. Teksti oli vaan mun mielipide muutamista henkilöistä jotka vois herätä todellisuuteen.
No taidettiin me silti sinua loukata, koska kirjoitit tuollaisen tekstin vain koskien meidän kommentteja. Et sinä kai sitä muuten olisi kirjoittanut ellei se olisi sinua loukannut, sen huomaa myös kirjoitus tyylistäsi jolla kirjoitit tuon esseen . Myöskin outoa että muiden mielestä (myös omasta mielestäni) en ole tarkoittanut kommenteilla aloittaa tälläistä keskustelua aiheesta mikä ei liity tämän ketjun aiheeseen mitenkään. Voi tietysti olla että muut mieltävät nuo kommentit erilailla mutta silti ei tarvitse persoonallisuuksiin mennä (mm. tuo meidän ikään viittaus), sanoisin että sinunkaan 'ulos antisi' ei ole aina ollut mitään kehuttavaa näillä foorumeilla, ja jos et pidä postauksistamme älä lue niitä. Mutta minun osaltani tämä saa nyt jäädä tähän, jos jäi jotain viellä hampaan koloon tästä asiasta niin priva-viestiä vaan tulemaan niin selvitellään se sitten siellä. Kiitos.

Ja onnea jo kolmannen kerran 'in[Da]house' klaanille, olette sen ansainneet, MELA ON JUMALA :p
Myöskin kiitos Pibe:lle ja konsolifin:n väelle turnauksesta, melko kivuttomasti päästiin taaskin loppuun asti ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kai tän ketjun voi lukita jo, ei varmaan tuu enään aiheeseen liittyvää, nääs.:rolleyes:
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Sen verran tässä voisin puolustella itseäni, että ei ollut "tahallinen" tuo postaus. Molemmat, minä ja Snow vaan itsenäisesti postattiin asiamme ja ei edes tiedetty toisen postista vasta ku nähtiin. Vittuilu ei todellakaan ollut tarkoitus. Että anteeksi vaan PForce.

Se, että oisin quotennut postisi tähän ois ollut vain ja ainoastaan näytön.. raiskausta?

Mutta kiitos näkökulmastasi asiaan, jossa oli muutamia ihan osuvia sananparseja kuten "toinen käsi ohjai.." niin, mikäs se on? :D



Syvät pahoitteluni, koska tarkoitus ei ollut loukata sinua / teitä klaanina (tuskin kukaa muu ees huomiota kiinnitti?).


Eiköhän tää ollut tässä?
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Joo, yhdyn edelliseen, kyllä tämä oli tässä.

Kiitoksia anteeksipyynnöistänne, olivat varsin aiheellisia. Vaatii miestä suorittaa lähes vilpitön anteeksipyynto, varsinkin noin isolla fontilla kuin mitä Snow käytti.

Pahoittelen tuota Pforcen vuodatusta, hän ehkä hitusen liikaa kärjisti klaaninne keskinkertaisuutta ja tiettyjen huonojen häviäjien kyvyttömyyttä pitää turpa kiinni.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Joo, yhdyn edelliseen, kyllä tämä oli tässä.

Kiitoksia anteeksipyynnöistänne, olivat varsin aiheellisia. Vaatii miestä suorittaa lähes vilpitön anteeksipyynto, varsinkin noin isolla fontilla kuin mitä Snow käytti.

Pahoittelen tuota Pforcen vuodatusta, hän ehkä hitusen liikaa kärjisti klaaninne keskinkertaisuutta ja tiettyjen huonojen häviäjien kyvyttömyyttä pitää turpa kiinni.
dyyd meinaatko kirjoittaa tarkempaa raporttia. Olisi ihan kiva jos joku jaksaisi.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Joo, on mulla tossa muistiinpanot ja paperit, varmaan illalla rustaan vähän pidemmän tekstin.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Jee me voitettiin!

Tavataan porukat sitte CoD vitosessa jos sitä alkaa joku pelamaan tosissaan heti alusta asti. Vähän aikaa vielä nelosta jaksaa vääntää ja sitten vitosen pariin.. Toivottavasti KonsoliFin jaksaa järjestää tulevaisuudesakin laadukkaita suomalaisten välisiä turnauksia.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

:D Draamaa!

Wp Da, Ul CTd...

Tajuatteko te että pelaajat, taktiikat, alkunaatit, perkkien käyttö, peliäly, aimi jne. kehittyy ajan myötä kokoajan. Klaanit ja pelaajat ovat 100% varmasti parempia mitä ne olivat silloin joskus hyvinä vanhoina aikoina, sen teille voin taata.

Minen ainakaan tajuu. Tuskin on muuttunnu taktiikat mihkään. "istutaan reunan takana silleen et päästä ei näy ku hattu" ja silti voidaan ampua sieltä normaalisti ja "kylvetään kleikkoja reilusti"... (Tälläset muistikuvat mulla on viimisistä matseista.) Samat perkit varmasti käytössäku sillon pelasin, tosin luultavasti juggerit lisääntyny. Vai onko niitä tullut lisää? Aiminkin hoitaa my m8 aim assisti. :D

Kaikki kehittyy eli taso varmasti sama ku sillon aikoinaan... Jos ymmärrät mitä meinaan. En jaksa selventää... Tosin open peleissä ei varmasti ole mitään taso vieläkään.

Nyt pelaamassa codia ja todennu että aika hirveä peli niinkun muistelinkin. ;)

Edit: Host ended game.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kai tän ketjun voi lukita jo, ei varmaan tuu enään aiheeseen liittyvää, nääs.:rolleyes:

Älä nyt däädä ala jarruttaa! Olen valmistautunu huolellisesti loppuillan kliimaksiin.. Veikkaan että täällä ei ole vielä viimeistä sanaa sanottu. Vitsi, vitsi... oikeasti täällä ei mielestäni todellakaan oo v...uiltu, eikä varsinkaan jos otetaan edellisen turnauksen jälkipelit huomioon. Joten LOVE AND PEACE! Onnittelut Suomen parhaille Codittajille ja Suomen toisiks parhaille myös. Olitte paikkanne finaalissa ansainneet.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Odottakaahan lukitsijat vielä ainakin tunti niin saan tuon raportin valmiiksi.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kai tän ketjun voi lukita jo, ei varmaan tuu enään aiheeseen liittyvää, nääs.:rolleyes:

Eipä tässä enää ole tarvetta lukita kun homma ei lähtenyt lapasesta. Keskustelua liigasta saattaa kuitenkin vielä tulla, koska kaikki ei ole varmasti edes käynyt lukemassa lopputulosta.
Toivottavasti KonsoliFin jaksaa järjestää tulevaisuudesakin laadukkaita suomalaisten välisiä turnauksia.

Aivan varmasti järjestää, varsinkin kun aktiivisuus pelaajilla on tätä luokkaa. CoD4:stä nyt ei varmaan enää ole järkeä järjestää mitään, mutta Socomista, CoD5:stä ja muista suosituista peleistä tulee aivan varmasti liigoja ja turnauksia.
 
Ylös Bottom