Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga S&D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Emmä nää tarpeelliseksi päästää kaikkia jotka vaan haluaa spekkaan matsia. Zodiac mulle passaa. Käsitin, että hän on enemmän tai vähemmän virallinen spekkaaja ollut näissä ja kirjotellut raporttia ehkäpä jälkikäteen. Tuntuu vaan, että menee vaikeeksi käytännön järjestelyt ku alkaa spekkaajia tulemaan enemmänkin.

Videoiden nauhoitus voisi olla kans ihan jees, mutta siitä nyt tuskin mitään hirveetä highligh reeliä voi vetää kun joutuu yhtä kerrallaan spekkaamaan. Tuskin paljon äksöniä tarttuu kelalle :) Ode ei se nauhotus mitään, mutta katoppa 1-3h sitä sun demoa ja tee siitä joku frägivideo sitte. Enpä usko, että sulla riittää kiinnostusta. Riittääkö edes osaamista jalostaa sitä videota katselukelpoon ja hostia se johonki? hmm...

No siinä mun mielipiteet.

En mä mikään virallinen spectaaja ole ollut enkä ole. Enkä myöskään kovin innokkaasti mitään raportteja kirjoittele. Eikä mun ole mikään pakko päästä spectaamaan, mielenkiinnosta vaan haluaisin tulla. Mutta te sen päätöksen teette voiko tulla vai ei.

Pforce taisi sekoittaa Zodiacin Eliminaattoriin...?

Ja kyllä mun puolesta saa tulla jengiä spekkaamaan, kunhan eivät ole tiellä millään tavalla.

Ja saa sitä matsia nauhoitellakin jos jollakin riittää pähkinät siihen hommaan, onhan se paska highlightkooste parempi kun ei highlightkoostetta.

No mulle tuli tänään mahdollisuus nauhoittaa pelikuvaa niin jos pystyn pelaamaan tolla "normaali" kuvalaadulla niin pääsette näkemään ainakin mun ownailua :).

Hey. Ignorasitten ton SnowBlindin kysymyksen eli toistan siis...

CTd ja Da pelata socomia olleskaan vai suoraan muihin FPS peleihin ?

Sokia: Socomista kuullu vaa paskaa, notta taitaa jäähä hyllyyn. Toki kuulopuheet on vaa betasta, kahtoo ku tulee ulos vaikka arvosteluja. Ei toi hirveenä napostellu ku ei päässy ees pelaa vaikka gallolla painittii joku 45 minuuttia, että pääsis servulle. COD5 kun paperilla taas näyttää hyvältä, mutta eipä taida meiltä kaikki ostaa sitäkään. Kahtoo ku tulee ulos ja mitä klaaneja täsä aletaan värkkään sinne.
Siinäpä se vastaus taisikin olla, ja Da:lla taitaa olla sama juttu. vai mitenkä se oli? :cool:

Tais Snow heittää kysymyksen CTd:lle eikä meille :). Mutta meillä useat pelaajat jätätvät socomin väliin, lähinnä suuren betan pettymyksen takia. Peli ei vaan nappaa. Moni ostaa cod5 ja sitä aletaan ainakin pelamaan kunnolla. Muita pelejä kuten R2 tai KZ2 ei ole ollu enempää puhetta.

Kyllä sinne joku halukas voisi tulla spectaamaan ja kirjoittaisi tarkemman raportin sitten jälkenpäin.

Mulla on tuo naudoittava dvd-soitin, mutta nykyään tulee hirveä viive jos pelaan sen kautta, ettei mulla taida nauhoitus onnistua.

Joo, mut noi hommat näkee sitte. Kyllä mäki kaasu sen zodiakin sinne haluan, niin ku jo sanoin. En halua vaan jokasta tC pelaajaa sinne mulkoileen :D

No mulle tuli tänään mahdollisuus nauhoittaa pelikuvaa niin jos pystyn pelaamaan tolla "normaali" kuvalaadulla niin pääsette näkemään ainakin mun ownailua :).
Itellä on nauhotusvehkeet myös. Kuva jaettuna telsulle ja PClle. Kyllä toi iha semilaatusta on, mutta ei junnu tosta kuvaputkiresolla pelaamisesta tule mitään. Viimeksi ku koitin ni tuntu, että senssiki muuttu iha ihmeelliseksi vaikka sille ei pitäs mitään järkevää selitystä olla. Tarkkuus pienenee niin, että pitää pysyä SMG hommisa melekee. Koitat M16 katella kauas ni on niin mössöä, että ei erota vihua vaahterasta. En siis väitä ettei kuvaputkilla vois vetää ihan niin hyvin ku HD-telkkarillakin, mutta ku puskee FullHD telsuun tota kuvaputkiresoo ni se on ihan karmee. Ehkä josaki läppämatseissa vihtis nauhotella ku ei tarvi tosissaan pelata, mutta ei ehkä finaalissa :D

HD nauhotus alkaa onnistuun ku investoi vehkeisiin 150-250 euroa, mitä nyt asiaa olen tutkinut. Sitteki tarvii koneesta kohtuu tehot, että se jaksaa puskee kovolle sitä reaaliajassa.

Se kyllä vaatii parin tunnin treenin että tosta kuvaputkiresosta erottaa vihun. Siinä Da BS videossa oli pätkiä jossa ammuskelen tummia läikkiä seinissä :rolleyes:

Mie voisin tulla spectaa ja tekee vidin mutta tällä viikolla tuskin mikään ilta on aikaa (pelaatte varmaankin sunnuntaina ja silloin olen kaverin synttäreitä viettämässä). Muuten voisin kyllä

Siinäpä se vastaus taisikin olla, ja Da:lla taitaa olla sama juttu. vai mitenkä se oli? :cool:

Juu-u. Mitenköhän en huoman tota, vaik muka niin tarkasti kattelin. :)

Mut joo... Ois ihan kiva nähä molemmat klaanit kumminkin socomissakin, mutta jos ei nappaa niin eipäs sille minkään voi.

Itel just toisinpäin ei hirveemmin Cod5 nappaile ku ei ollu nelonen mitenkään erikoinen mun mielestä. Voipi olla kyl et tulee ostettua ja kokeiltua... Saa nährä.

Juu-u. Mitenköhän en huoman tota, vaik muka niin tarkasti kattelin. :)

Mut joo... Ois ihan kiva nähä molemmat klaanit kumminkin socomissakin, mutta jos ei nappaa niin eipäs sille minkään voi.

Itel just toisinpäin ei hirveemmin Cod5 nappaile ku ei ollu nelonen mitenkään erikoinen mun mielestä. Voipi olla kyl et tulee ostettua ja kokeiltua... Saa nährä.

Kyllä cod 5 vaikuttas uusimpien videoiden ja tietojen mukaan pirun nätiltä peliltä. Vieläkun se käyttää juurikin cod 4:n pelimoottoria mihin on tehty tietyt parannukset niin siitä voi tulla todellakin hyvä peli. Tietty tekijä ei ole niin luotettava mut sen näkee sitten. ;)

Kyllä cod 5 vaikuttas uusimpien videoiden ja tietojen mukaan pirun nätiltä peliltä. Vieläkun se käyttää juurikin cod 4:n pelimoottoria mihin on tehty tietyt parannukset niin siitä voi tulla todellakin hyvä peli. Tietty tekijä ei ole niin luotettava mut sen näkee sitten. ;)
Ei siinä minun tietojeni mukaan ole mitään muuta uutta kuin WW2 aseet ja uudet mapit + muutama uus perkki (silti ns. 'noob perkit" esim. Juggeri on kuitenkin jätetty jäljelle :eek:) ja ajoneuvoja (Voihan ne olla ihan jees uudistuskin...) , muuten ainakin sama peli kuin COD4 (peli moottori yms...). Myöskin suuri pettymys että eivät parannelleet/käyttäneet COD2 hyvää peli moottoria joka toimi siihena aikaan loistavasti ja on edelleenki ainakin PC:n puolella pirun suosittu peli :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

aattelin vaa kysästä, et millos tää vinaali käydää, että eräs spektaaja saa tieron perille :rolleyes:

Lumisokea: On siinä selvästi mietitty noita hommia pidemmälle COD4 jälkeen, joka varmasti parantaa moninpelikokemusta. Kyllä se juggeri on sielä, mutta ootko sattunu lukemaan, että sen käyttö hidastaa sun juoksunopeutta. Sun muuta kivaa balansointia on tehty varmasti perkeissä. Jos pelistä löytyisi vielä toimiva no perks ominaisuus niin kyllä olisi kiva vetää matseja puhtaasti aseilla ja yhellä naatilla per mies. Aseitten balanssista ei voi kukaan sano vielä mitään, paitsi X0 omistajan joilla alkoi beta tietääkseni tänään. PS3 betaa ei ole tulossa. Ajoneuvoista vielä sen verran, että niitä ei ole esim SD modessa. Ajoneuvoja käytetään vain tietyissä (paska)moodeissa, eli esim "ground war" tyyppisessä War pelimoodissa, vissiin 9v9. Joka on sekoitus TDM, domination ja CTF:ä.

Itse finaaliin. Matsi pelataan sunnuntaina klo 20:00. Jos tää spekkaamishomma on oikeasti näin suosittua, niin pistäkää kaikki halukkaan minulle (hostaan 99% varmuudella) kaverikutsu jossa tekstikentässä vaikka "spekkaamaan finaalia" tai jotain. Mä otan sitte porukan sisälle. Mikit pois päältä spekkaajilta ja testataan vaikka lagitestillä miten toi homma käytännössä toimii. Siinä alussa nimittäin ei voi painaa ku ylä tai alatiimin tai auto-assign. Jos tämä tulee sekoittamaan itse peliä niin homman voi unohtaa. Tietääkseni ensin pitää valita tiimi ja sitte vielä vaihtaa tiimiä ja laittaa se spektate modeen. Jos joku ei tätä tarpeeksi hyvin osaa tehdä niin hän joutuu finaalissa pelikentälle jollekkin tiimille ja tämä on juuri sitä mistä puhuin. Homma menee vaikeeks toteuttaa käytännössä jos sielä on 6 spekkaajaa niin joku ton homman kusee kuitenki. Toisaalta senki vois testaa, voiko heti servulle tullessa olla valitsematta puolta ja painaa "start" tai jotain, että se valikko häviää. Ei oo tullu koitettua koskaan.

Mutta kiva jos on innostusta tulla katselemaan peliä. Eikun kutsuja tulemaan PSN: Pforce_ ja katotaan miten homma tulee toimiin...

Noniin, sieltähän se tuli. Eli kaikki painamaan ympyrää yhdessä tuumin! Pitää koittaa muistaa sielä pelis sitte...

Lumisokea:. Ajoneuvoja käytetään vain tietyissä (paska)moodeissa, eli esim "ground war" tyyppisessä War pelimoodissa, vissiin 9v9. Joka on sekoitus TDM, domination ja CTF:ä
No höh, oisin niin halunnu tehdä körötellä tankilla S&D:ssa :rolleyes:

ja ihan hyviä ne muutkin modet on, ei häviä niin nopeasti into peliin jos pelaa esim matseissa random modeilla ;)

Ylös Bottom