Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Niin tai sitten joillain ei vain riitä rahat pc:n jatkuvaan päivittämiseen?

Ei mullakaan riitä. Siksi vaihdoin pelaamisen PC puolelta konsoliin. Samalla vaihtui hiiri pädiin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kylläpä tätä nyt paisutellaan ja ihan väärässä paikassa. Liigathreadi täyttyy nyyppien paskanjauhannasta. Jos ette pärjää ni ette pärjää, ostakaa välineet jos haluatte koittaa. Ei siitä tarvi alkaa valittamaan koska tämä "huijaus" on kyllä kaikkien saatavilla, toisin kuin idioottivertaus dopingin ei ole. Ja se on moraalisestikkin väärin ja lain puitteessa väärin joten analogia meni kyllä päin persettä kaikin puolin. Missään säännöissä GB, CG, KFIN ei ennalta määrätä pelivälinettä ja sen määrääminen olisikin ihan idioottimaista eikä sitä voisi valvoa mitenkään tai todistaa mitä kukakin käyttää. Ja kuten on mainittu "pro" tasolla näitä vehkeitä on kaikilla, koska emme ole mitään sunnuntaipelailijoita vaan otamme tämän tosissaan ja saamme eniten peli-iloa kun saamme käyttää pelaamiseen välinettä jolla pelaaminen on nautinnollisinta. Henk koht vitutti istua pädi kädessä jossain sohvalla 10m päässä telkkarista. Ostin näytön ja siirryin pelipöydän ääreen.

Minä nyt vaan en näe tässä mitään väärää, enkä ala asiaa piilottelemaan tai porukalle valehtelemaan. Muutamalla on frägit käytössä ja thats it. Klaanin menestys ei ole suoraaverrannollinen frägien määrään, sen varmasti kaikki tajuaa. On tuo meidän muutama frägi nyt ollut hyvinkin yleistä tietoa niille jotka peliä oikeasti pelaavat tosissaan, eivätkä sunnutaisin käy pari sabotagematsia pelaamassa ja loppuajan jauha foorumeilla paskaa.

Alkaa palaa vaa pikkuhiljaa päreet ku pelaajat täälä itkee, että eivät pärjää vaikka minulle koska mulla on eri peliväline. Oikeesti... Ottakaa alle 30 pelipäivää pubia ja parisataa matsia. Näin aluksi, jooko.

Tämä postaus varmaan alottaa fleimwarin jota en toivo, haluan vain kantani esiin tästä turhasta marinasta. Adminit vois pikkuhiljaa alkaa poistamaan vaikka kaikki viestit aiheeseen liittyen ja jatketaan liiga.


Niin, mitä pahaa siinä on vaikka parit jätkät käyttää Fräägiä jos ovat hiiren kerran PC puolelta tottunut. Koska kyllä padillä voi hyvinkin päihittää hiiren niin en menisi sanomaan Fräägiä dopingiks.(Itse en muute Fräägiä käytä:) ) Don´t hate the Frag hate the game.
 
Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Hyvä ja tärkeä nosto.
 
Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Niin tai sitten joillain ei vain riitä rahat pc:n jatkuvaan päivittämiseen?

Tähän pätee sanonta "köyhän on huono ostaa halvinta". Ite en ole päivittänyt pönttöä sitten 2006 ja hyvin on toiminut uudemmatkin pelit (resoja ei ole tarvinnut alentaa).
 
Ylös Bottom