Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JayAr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

On sulla Junnu sunnuntaina saumat mut hyvin saat vetää. T-T on aika hyvä porukka ja sun tarvis saada 16 rundissa 104.38 pts/round. 20 rundin matsissa 96.8 pts/round.
30 rundia 87.56 keskiarvolla.

Ei se ihan helppoo tule olee!

Ei kai mulla ole liikaa aikaa täällä töissä? :D

Not a problem :p

Taktiikat on jo puitu lähes valmiiksi klaanitovereiden kesken. Näin karkeesti sanottuna se on 100 pongoo per yksittäinen rundi plus yks tappo. En siitä voitosta niin välitä, pisteet vaan mulle, kunnon tiimipelaaja siis :D.

Kuka täälä muka töitä/koulua käy, kun voi spekuloida codin pistepörssiä ;D
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jep iha hyvä peli, ekassa mapissa hosti oli niin sponge täyteläinen että ei uskois. Seuraavat mapit oli hyviä ja Districtis tosiaan tuli vähä liikaa painoa mun harteille (8kuolemaa 8 rundihäviöö :rolleyes: ).
Enemmän meillä tais olla niitä teltailioita kuitenkin mun näkökulmasta, kun ite vastapuolen respassa jo, niin omat melkeen viellä respas arpomassa kuka sen pommin ottaa :D
Nyt vaa CS fanipaidat päälle ja peukut ristiin vai miten se oli.

varmaan aika noob / tyhmä kysymys, mutta mikä ihme on sponge!?:confused: ja ei ainakaan aikasemmin oo kukaan valittanut kun oon hostannu. tais toi ahma sanoakin sillon dRunia vastaan, että tosi hyvin pyörii, vai muistanko väärin vai oonko vaan kuvitellu tilanteen?:D
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

varmaan aika noob / tyhmä kysymys, mutta mikä ihme on sponge!?:confused:

Sana sponge on englantia ja kääntyy suomeksi (pesu) sieni. Eli jos joku huutaa sulle "OMGWTF mikä sponge toi nikezu on!!!!1" niin imet niitä luoteja. Tai ainakin ite oon asian näin sisäistänyt.

Ne kuuluiset GB Warriorit tykkää huudella suomalaisia spongeiksi koska otetaan mukamas niin paljon luoteja enemmän kuin muut . Eli siis tosta spongesta on tullut yleinen termi sille, että joku / jotkut ottaa luoteja ihan prkleesti tai kudit ei osu vaikka "tähtäin oli ihan kohillaan"

Itsehän en spongaa... :p
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

jaah, no kiitos tästä valaisevasta asiasta... vähän v*tuttaa, ku näis FPS peleissä pelaajat sitte valittaa ihan joka helevetin asiasta!:p
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

No se kyllä tökki se servu monella. Yli 8 panosta piti kokoajan laittaa että sai tapon, parikertaa kuoli kun 2 ampu. Se oli oikeesti kauhee ja välil vilahti osalla pingitki keltasen puolelle
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

ai jaa, melkos omituista. kuitenki 10megan netti meil.. mutta kaikki on näköjää mahollista:(
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Oletan aina, että jos puhutaan nettinopeudesta niin nimenomaan uploadista. Downille sama. Mielestäni voisi kyllä suositella matseissa, että väh. 1mt upload ja adsl- tai valokuitu on lähtökohta kun päätetään hostijaa 5v5 peleissä tai isommissa.

Kaapelimodeemit kuuseen.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Niken partyllä ollaan pelattu melkein kaikki matsit eikä kukaan ole valittanut paitsi nyt FUKI
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Niken partyllä ollaan pelattu melkein kaikki matsit eikä kukaan ole valittanut paitsi nyt FUKI


Yhteydet vaihtelee ihan kauheasti. Itselläni 24M/1M.

Todellinen nopeus on 6-14M/0,5-0,9M

Satunnaisesti yhteys voi olla todella huonokin.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

SS-CS 1-2( 2-8, 8-5, 2-8)

Crash

District

Ei mitkään parhaat mahdolliset kuvat, mutta kaippa niistä selvää saa. Backlotista jäi kuva ottamatta, toivottavasti joku muisti niin tehdä.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mikäs mappi tulee mahdolliseen kolmanteen "osaotteluun" näissä 3.vs6. ja 4.vs5. peleissä? Kun 6. kierroksen mappi on District, ja sit seuraavana on välierissä Vacant... Lähteekö tuo kuuden kierroksen lista alusta, eli mahdollinen kolmas mappi on Ambush?
Jos joku ei hoksannut, niin tarkoitan siis noita pudotuspelejä jotka käydään runkosarjassa kolmanneksi ja kuudenneksi sekä neljänneksi ja viidenneksi sijoittuneiden kesken. :)

EDIT: Otteluohjelman kun katoin, niin ilmeisesti siis nää 3.vs6. ja 4.vs.5. matsit käydään samalla viikolla kuin välierät. 12.10-18.10. Eli sain vastauksen omaan kysymykseen...
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

CS 2-1 t|C
(8-5, 5-8, 8-3)

Eka map: Crash (CS:n valinta)
Kuva107.jpg picture by jokuidari - Photobucket

Toinen Map: Backlot (t|C:n valinta)
Kuva108.jpg picture by jokuidari - Photobucket

Kolmas Map: District
Kuva109.jpg picture by jokuidari - Photobucket

Loistavaa vääntöä! Ei voi muuta sanoa. Ensinnäkin Crashissä me karkasimme jo muutaman rundin etumatkalle, mutta niin vain ne t|C:n pojat väänsi takaisin yhden rundin päähän ja tämä sama tapahtui myös viimeisessä mapissa jossa pojat tulivat taas takaisin mukaan kun johdimme jo 4-0. Toisesta mapista sen verran, että se olisi voinut mennä ihan kummalle vaan, mutta t|C voitti melkein kaikki 1v1 tilanteet. Annoitte todella kovan vastuksen ja siitä kiitos. Oli todella miellyyttävää pelata niiden pienten alkuvaikeuksien jälkeen :D
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[-dA-] vs [T-T] (2-0)

8-0, 8-0

http://img67.imageshack.us/img67/1861/kuva2508.jpg
Huomasimme ekalla rundilla että pläntti oli 7.5sec jotenka se vaihdettiin rundin loputtua oikeaaseen

kuva2511.jpg

tässä berdulle parempi kuva jotta saadaan pistepörssi päivitettyä tarkkaan =)
http://img408.imageshack.us/img408/6969/kuva2510.jpg


kuva2513.jpg


Crossissa dA sai pläntin joka rundi, jonka avulla oli helppo viedä rundi loppuun. T-T sai myös monta pläntiä mutta joutui puolustamaan plänttiään usein alivoimalla ja saimme homman hoidettua.
Overgrownissa homma jatkui ja plänttejä oli runsaasti. Tasainen puolustus toi dA:lle lopulta voiton. Hyvä peli T-T


PS. 72.727
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kiitos pelistä, vaikka ei siinä muuta voinut kun ottaa lyijyä kehoonsa:o
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jaa tais Junnuub viedä pistepörssin! :D Ettehän te ollut ennen matsia sopinu, että kuka plänttää ja defusaa pommit? :D Crossfiressa 600 pistettä plänteillä ja defuseilla... :D
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Yhteydet vaihtelee ihan kauheasti. Itselläni 24M/1M.

Todellinen nopeus on 6-14M/0,5-0,9M

Satunnaisesti yhteys voi olla todella huonokin.

Joka taas kertoo monistakin asioista, kuten siitä että jokin on pielessä. Itsellä on 12M/1M netti ja asun rajamailla kyseisen nopeuden mahdollisuuteen ajateltuna. Silti yhteys on joka ikinen hetki 10M-11M ja uppi 0.8M-0.85M. Onko sulla langaton/kaapeli yms. yhteys? Mielestäni jokaisen hostin on omattava langallinen netti, ei langaton tai kaapeli.

Ja jos tarkkoja ollaan, niin pingihän kaiken ratkaisee. Yhteys vaikuttaa vain kuinka hyvin servu kestää. Toisinsanoen 0.5M uppi ja 15ms vakiopingi hostii paremmin 1v1 kuin 2M uppi ja 35ms vakiopingi. Sitten kun aletaan nostamaan servun kokoa esimerkiksi juuri 5v5, saattaa suurempi pingi olla jo toimivampi. Mutta kuitenkin lähes kaikilla suomalaisilla on melko hyvä pingi yleisesti, varsinkin jo hieman suuremmissa yhteyksissä. Varmaan kaikki modeemien mallit yms. omaavat vaikutusta hostin toimivuuteen.

Tiedoksi:
Pingi = viive eli mitä pienenpi arvo, sitä parempi.
Toivotaan, että näitä onkelmia ei Suomessa enää kauan ole. Eikös 2013-2015 vuoteen mennessä pitäisi 100M/100M olla mahdollinen joka ikisellä paikkakunnalla suomessa. Tämä myös tarkoittaa että valokuitukaapeli on pakko olla, mikä taas tarkoittaa sitä, että kaikilla on todella pienet viiveet verrattuna entiseen.

@Travo:
Tottakai sopi, eiköhän se ole suht fiksua pelata Junnulle pokaali, kun muilla tiimiläisillä ei siihen enää ollut mahkuja.

:)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

t|C vs. iK
2-0​

Kuvat ei uploadannu joten:

Crossfire: 8-1
odee - 950 - 13 - 0 - 9
nuubinuutti - 725 - 12 - 1 - 5
jageksi - 650 - 8 - 0 - 9
mustoo - 450 - 9 - 0 - 7

peksii 800 - 10 - 0 - 10
m03061995 - 500 - 7 - 2 - 10
Ziibo_fin - 450 - 9 - 0 - 9
Herkkusuu - 225 - 4 - 1 - 13

Owergrown: 8-3
odee 850 - 12 - 2 - 6
jageki - 850 - 13 - 0 - 8
nuubinuutti - 450 - 7 - 0 - 7
mustoo 400 - 7 - 0 - 9

Herkkusuu - 625 - 6 - 1 - 10
m03061995 - 550 - 11 - 0 - 9
Ziibo_fin - 400 - 8 - 0 - 10
peksii - 250 - 5 - 0 - 10

Kiitos pelistä :)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

t|C vs. BLNG
2-0​

Strike: (kuva vain pisteistä, rundit 8-1 / 8-2 [Joku tietää?])
Imageshack - p8280063m

Crossfire: (8-6)
Imageshack - p8280064n

Pyydän anteeksi noiden käytöstä, joidenkin henkinen ikä vaan tulee perässä.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

t|C vs. iK
2-0​

Kuvat ei uploadannu joten:

Crossfire: 8-1
odee - 950 - 13 - 0 - 9
nuubinuutti - 725 - 12 - 1 - 5
jageksi - 650 - 8 - 0 - 9
mustoo - 450 - 9 - 0 - 7

peksii 800 - 10 - 0 - 10
m03061995 - 500 - 7 - 2 - 10
Ziibo_fin - 450 - 9 - 0 - 9
Herkkusuu - 225 - 4 - 1 - 13

Owergrown: 8-3
odee 850 - 12 - 2 - 6
jageki - 850 - 13 - 0 - 8
nuubinuutti - 450 - 7 - 0 - 7
mustoo 400 - 7 - 0 - 9

Herkkusuu - 625 - 6 - 1 - 10
m03061995 - 550 - 11 - 0 - 9
Ziibo_fin - 400 - 8 - 0 - 10
peksii - 250 - 5 - 0 - 10

Kiitos pelistä :)

Vai että 8-1 voititte crossfiren :D
 
Ylös Bottom