Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu
Tiedän et mulla on ongelmia netin kanssa...Hitto et meninkin tekee 2 vuoden sopimuksen. Noit pitäis voida kokeilla ennen varsinaista tilausta.
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/73282-elisan-viihdepaketti-24-1m.html
En saa tuohon mistään apuja. Olen käsittääkseni yrittänyt jo kaikki konstit.
KENENKÄÄN NETILLÄ PELAAVAN EI KANNATA TILATA ELISAN VIIDEPAKETTIA! Pingit on ihan perseestä!
Joka taas kertoo monistakin asioista, kuten siitä että jokin on pielessä. Itsellä on 12M/1M netti ja asun rajamailla kyseisen nopeuden mahdollisuuteen ajateltuna. Silti yhteys on joka ikinen hetki 10M-11M ja uppi 0.8M-0.85M. Onko sulla langaton/kaapeli yms. yhteys? Mielestäni jokaisen hostin on omattava langallinen netti, ei langaton tai kaapeli.
Ja jos tarkkoja ollaan, niin pingihän kaiken ratkaisee. Yhteys vaikuttaa vain kuinka hyvin servu kestää. Toisinsanoen 0.5M uppi ja 15ms vakiopingi hostii paremmin 1v1 kuin 2M uppi ja 35ms vakiopingi. Sitten kun aletaan nostamaan servun kokoa esimerkiksi juuri 5v5, saattaa suurempi pingi olla jo toimivampi. Mutta kuitenkin lähes kaikilla suomalaisilla on melko hyvä pingi yleisesti, varsinkin jo hieman suuremmissa yhteyksissä. Varmaan kaikki modeemien mallit yms. omaavat vaikutusta hostin toimivuuteen.
Tiedoksi:
Pingi = viive eli mitä pienenpi arvo, sitä parempi.
Toivotaan, että näitä onkelmia ei Suomessa enää kauan ole. Eikös 2013-2015 vuoteen mennessä pitäisi 100M/100M olla mahdollinen joka ikisellä paikkakunnalla suomessa. Tämä myös tarkoittaa että valokuitukaapeli on pakko olla, mikä taas tarkoittaa sitä, että kaikilla on todella pienet viiveet verrattuna entiseen.
@Travo:
Tottakai sopi, eiköhän se ole suht fiksua pelata Junnulle pokaali, kun muilla tiimiläisillä ei siihen enää ollut mahkuja.
Tiedän et mulla on ongelmia netin kanssa...Hitto et meninkin tekee 2 vuoden sopimuksen. Noit pitäis voida kokeilla ennen varsinaista tilausta.
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/73282-elisan-viihdepaketti-24-1m.html
En saa tuohon mistään apuja. Olen käsittääkseni yrittänyt jo kaikki konstit.
KENENKÄÄN NETILLÄ PELAAVAN EI KANNATA TILATA ELISAN VIIDEPAKETTIA! Pingit on ihan perseestä!