limputtaja
New Member
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi
Vanha kaava toimii LÄHES häiriöttä, että miks muuttamaan?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jotta saadaan lisää: säätöö, spekulointii, vinetystä, arpomista jne.
Yksinkertaistetaan tämä pelaamalla yksinkertaisesti yksinkertainen sarja + pleijarit. Kahdeksan parasta pudotuspeleihin.
Itsekin kannatan Berdun ajatusta. Sillee että 7 parasta suoraan jatkoon ja sijat 8-10 pelaa toisiaan vastaan ja näistä yks jatkoon kans. Ihan vaan siks kun on lyhyt liiga ja voi sattua kaikenlaista(laiterikot, nettiongelmat ym.) niin saa huonosta tuuristakin kärsinyt vielä mahiksen.Kannatan Berdun ideaa koska osallistuvien tiimien lukumäärä jopa ylitti toiveeni.
Ps. mitäs jos MW2:sta tuleekin open beta? Kuinka moni on silloin enää kiinnostunut pitkästä liigasta? Epätodennäköistä tuo beta on ja varmaan menee ennemmin Liveen kuin PSN:lle. Nelosesta kuitenkin beta oli. Halusin vain tuoda tuon näkökannan tähän keskusteluun koska pieni mahdollisuus tuohon betaan on IW:n tiedotteiden valossa.
Yksinkertaistetaan tämä pelaamalla yksinkertaisesti yksinkertainen sarja + pleijarit. Kahdeksan parasta pudotuspeleihin.
Ja liiga äkkiä käyntiin ja CTd pelaa ensimmäisellä kierroksella FuKia vastaan niin pääsen viimeinkin edes jossakin muodossa mutettamaan limputtajan.
Hymiö.
Mikäs siinä jos haluatte hävitä ekan matsin....
Okei kovat on tavotteet sulla heti liigan alkuun kasaa itteles nyt sitte semmonen tiimi että jos niitä häviöitä rupee tuleen enemmän heti ekan matsin jälkeen että liigaa ei lopeteta kesken teijän osalta
Veikkaan että Olvikoira js GeTTaun kantaa quassimot finaaliin jonka jyri voittaa
Voitte luovuttaa jo alkuunsa, mä näet ajattelin pelata täällä kertaa tosissaan.
uuuuh
jos mä ny satun pelaan, ni en ainaka SELVINPÄIN
jos mä ny satun pelaan, ni en ainaka SELVINPÄIN
Oli miten oli mutta ei tätä liigaa jaksa kuukautta kauempaa vääntää.