Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JayAr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Sääntöehdotus:

Perk 1: BS / Clay (siin on sit taktikoinni varaa... ehkä...)
Perk 2: Stoppari
Perk 3: Deep Impact (koska ei oo bandoo ni pitää olla lähes satavarma et se on siin kohal enne ku rupee poraa)

Health: Normal (antakaa ny jo olla :D)
Health Regeneration: Slow (Jos olis none ni sit suurinosa porukoist (eli ne jotka ei oo tottunu noneen) kuolis siihen kun on aluks odottanu että se punainen häipyy ruudusta ja sit hyppää esim. rappuset alas ja kuolee siihen! ..ei hyvä. joten ku se on slow se on lähellä HC:ta mutta säästää normin pelaajat nololta kuolemalta.)

Weapon Bannit: LMG:t (Deep Impact mukana, joten siit tulis spray 'n' pray), Semi-auto sniput (no siks), M14 ja G3 (mahdollisten rapid-fire n00bien takia). HUOM: En ehdota P90 bannittavan, koska se ei oikeesti ole niin hyvä.

HC mode: disabled (Normipelaajia sen verran enemmän ja ei toi kuitenkaa hirveesti ketää kiinnosta.)

:cool: Ja siinä se sitten..........

Kartalla ei väliä, eikä HUDlla. Ne saapi mun puolesta olla, kuten varmaan monen muunkin "HC" -pelurin mielestä? Healthit on varmaankin se asia joka "HC" -pelureille on tärkein?

Minä kyllä pelaan HC-ukkona paljon mielummin vaikka normi healthillä kunhan se pirun minikartta ei ole päällä kokoaikaa.

Fedu miksi tulet meidän irc kannulle vineemään asiasta ja kertomaan tarinaasi joka ei ketään kiinnosta vaikka itse olet kirjoittanut

No "vinetä" ei oo kyllä ollut tarkotus, ainakaan tästä aiheesta. Olen sanonut varmasti noin mutta ei se mitään tarkoita, varsinkin kun tämä threadi on täynnä kinastelua, ja minä en tuota asiaa yksin päätä. Muistaakseni sanoin niissä "tämän hetken mielipide" viesteissä tuon ja vieläpä niin että siitä ei tulisi tinkiä IMO. Mutta juu, jatketaan, eiköhän ne säännöt sieltä ulos putkahda ajallaan...

Edit: Juu mielipidekirjotushan se oli ja olin väläyttänyt että voin melkein taata normi healtit. Toki tämä pitää tämän hetken mielipiteiden perusteella aika lailla paikkansa.

Ylläpito hoi! Tehkää ny äänestys tänne cod alueelle normi vai HC. Siitä näkis kuin pieni osuus pelaa HCta. Ei sekään ihan reilua olisi että jos suhde olisi vaikka 5:1 normi vs. HC niin liigasta tulisi enemmän HC painotteinen. Kartta veke, normi healtti, regen minimiin ja liiga käyntiin.

Ylläpito hoi! Tehkää ny äänestys tänne cod alueelle normi vai HC. Siitä näkis kuin pieni osuus pelaa HCta. Ei sekään ihan reilua olisi että jos suhde olisi vaikka 5:1 normi vs. HC niin liigasta tulisi enemmän HC painotteinen. Kartta veke, normi healtti, regen minimiin ja liiga käyntiin.

Siinä se tuli tiivistettynä turha venkoilu pois, perkitki on jo hyväksytty eli nyt fedu se kissa pöydälle ja asiat rullaamaan

Siinä se tuli tiivistettynä turha venkoilu pois, perkitki on jo hyväksytty eli nyt fedu se kissa pöydälle ja asiat rullaamaan

Toivon, että tämä on vika kerta kun joudun ilmoittamaan alkamisajankohdan, joka luki mm. ensimmäisessä viestissä, SYKSY ja sanotaanko että syyskuussa voitaisiin alkaa järkkäilemään näin ensi arviolta. Siinä on sitten yli 2kk aikaa viedä liiga läpi ja sitten MW2.

Toivon, että tämä on vika kerta kun joudun ilmoittamaan alkamisajankohdan, joka luki mm. ensimmäisessä viestissä, SYKSY ja sanotaanko että syyskuussa voitaisiin alkaa järkkäilemään näin ensi arviolta. Siinä on sitten yli 2kk aikaa viedä liiga läpi ja sitten MW2.
Miks syksyllä? ainiin ku CTd ei näin kesällä pelaa

Ot: Vaikka te ette kovin hyvin osaa pelatakaan niin ainakin toi teidän klaanilogo on kyllä hienoin mitä olen nähny. LOL :D Pitääki ottaa jugga käyttöön myös IRL!

Haha klaanilogo on kyl komee niin joo en itte oo asiaan paneutunu mut fedu on vaan puhunut että ette pelais tai hiljaseloo on

Yksi päivä voi muuttaa kaiken.

:)

Edit: Mikä idea tossa oli nyla? No ei, jätkät veti eilen ihan tarkotuksella muutaman matsin, että saatas vastakommenttia epäilyihi. :rolleyes: Kyllä noi kommentit oli ihan totta muutama päivä sitten. Ei tarvitse niillä perustella.

Vielä kerran, tämä kaikki perustuu Ahman ensimmäiseen viestiin, että syksyllä alkaa, niin olemme sopineet ja parhaaksi nähneet. Usein sattuu olemaan niin, että porukka ei kesällä ihan normaalia vertaa pelaa, joten siksi näin.

Ja vielä yksi asia, itsellä ei ole ollut tapana olla puolueellinen ketään kohtaan, joten unohtakaa kiitos tuollaiset löpinät.

Pelattiin eilen 9 GB-matsia, montas te?

En kyllä ihan saanut lapaan tuota vihjailusi pointtia, haluaisitko kertoa siitä lisää?

]

Minä voin, se perustuu kysymykseen minkä kysyin fedulta pari päivää sitten meidän irc kannulla.

1[00:31] <@nylund> pelaattekö te enään?
[00:31] <Fedurre> ite tykkään privapeleistä melkei enemmä ku gb matseista
[00:31] <Fedurre> nääh
[00:31] <Fedurre> vai mitä meinaat
[00:32] <Fedurre> oks teillä klaani cod4 normis
[00:32] <Fedurre> tosa uudes seasonis
01[00:32] <@nylund> on mutta en luule että siinä tulee hirveesti pelattua
[00:33] <Fedurre> mjoo
01[00:33] <@nylund> niin meinaan että ettekö pelaa enään
01[00:33] <@nylund> matseja
[00:33] <Fedurre> no ei kesäl olla pahemmi
[00:33] <Fedurre> ehkä 2 yhteensä pelattu
[00:33] <Fedurre> aika vähän verrattuna normaalii
[00:34] <Fedurre> mut eiköhän sitä sitten taas ehi
jne jne fedun selitykset jatkuu parikymmentä riviä...

Minä voin, se perustuu kysymykseen minkä kysyin fedulta pari päivää sitten meidän irc kannulla.

1[00:31] <@nylund> pelaattekö te enään?
[00:31] <Fedurre> ite tykkään privapeleistä melkei enemmä ku gb matseista
[00:31] <Fedurre> nääh
[00:31] <Fedurre> vai mitä meinaat
[00:32] <Fedurre> oks teillä klaani cod4 normis
[00:32] <Fedurre> tosa uudes seasonis
01[00:32] <@nylund> on mutta en luule että siinä tulee hirveesti pelattua
[00:33] <Fedurre> mjoo
01[00:33] <@nylund> niin meinaan että ettekö pelaa enään
01[00:33] <@nylund> matseja
[00:33] <Fedurre> no ei kesäl olla pahemmi
[00:33] <Fedurre> ehkä 2 yhteensä pelattu
[00:33] <Fedurre> aika vähän verrattuna normaalii
[00:34] <Fedurre> mut eiköhän sitä sitten taas ehi
jne jne fedun selitykset jatkuu parikymmentä riviä...

No voihan herranjestas aletaan nyt väittelee CTd:n aktiivisuudesta. Eiköhän asia on tullut selväksi että suurin osa CTd:n pelaajista ovat taas aktiivisia ja pelikunnossa. Eilen 9 matsia, tänään jo 2 matsia.

Joten siirtykääpäs nyt parempaan aiheeseen.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom