Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Junnuuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

SBX:
Mutta pointti olikin, että sanot joka kerta sarkastisesti samat vitsit, minun jutut ei nyt ole vitsejä enkä näe mitään yhteyttä sun ja mun juttujen välillä. Mutta kuten olen joskus sanonut, en sano mitään ellen koe sitä aiheelliseksi ja tässä oli loistava paikka. Joku heittää väitteen, josta olen eri mieltä. Mielestäni se on järkevämpää kuin heittää jotain "kurasarkasmia", jonka tajuaa naapurin Eskokin varsinkin kun laitat kax hymiöö perään.

Jep, mutta ehkäpä sinäkin sitten kohta alat tajuta että kaikki eivät halua kuunnella noita samoja "faktoja CM:stä" jokaisessa sääntö aiheessa mitä täällä kuin myös monilla muillakin sivuilla on? Moni alkanut karsastamaan asiaa, koska koitat tyrkyttää sitä jokaisesta mahdollisesta reiästä kerta toisensa jälkeen. Itsellä ainakin pistää silmään ja muistakin posteista päätellen myös muillakin..?

Ok, se on sinun mielestäsi paras ja hauskin tapa pelata tätä peliä, mutta oletko miettinyt asiaa että pitävätkö myös muut kanssa pelurit sitä kaikkein hauskimpana ja parhaimpana muotona? Itse näen nuo Junnun säännöt aivan sopiviksi tälläiseen "hauskaan liigaan" , ja jos kerran 'dead silence' sinulle antaa etua niin miksi et käytä sitä hyväksesi? (sinähän siitä vain hyödyt joten parempi sinulle ja huono meille nopoille jotka eivät sitä kuule)...

Pakko sanoa myös että CM:ääkin on ihan kiva pelailla, mutta liika on liikaa ja tuon smoke jutun taustalla oli hieman ironisesti irvailla näillä bänni jutuilla yms. Kuten olet saattanut myös huomata tämän liigan tarkoituksena ei ollut hampaat irvessä turnaus, vaan iloinen ja enemmänkin sellanen "yhteisö turnaus", jossa huomioidaan ehkäpä enemmän se hauskan pito kuin äänet täysillä pelailu...

Kiitoksia, ja toivon että emme jatka tästä kyseisestä aiheesta sen enempää.

-SBX

edit: Ja Kaasu emmä nyt Kurasta puhuisi. Asiaahan tuo Fedukin ainakin silloin tällöin kirjottaa , mutta liian paljon samoja juttuja kerta toisensa jälkeen.

Jep, mutta ehkäpä sinäkin sitten kohta alat tajuta että kaikki eivät halua kuunnella noita samoja "faktoja CM:stä" jokaisessa sääntö aiheessa mitä täällä kuin myös monilla muillakin sivuilla on? Moni alkanut karsastamaan asiaa, koska koitat tyrkyttää sitä jokaisesta mahdollisesta reiästä kerta toisensa jälkeen. Itsellä ainakin pistää silmään ja muistakin posteista päätellen myös muillakin..?

Ok, se on sinun mielestäsi paras ja hauskin tapa pelata tätä peliä, mutta oletko miettinyt asiaa että pitävätkö myös muut kanssa pelurit sitä kaikkein hauskimpana ja parhaimpana muotona? Itse näen nuo Junnun säännöt aivan sopiviksi tälläiseen "hauskaan liigaan" , ja jos kerran 'dead silence' sinulle antaa etua niin miksi et käytä sitä hyväksesi? (sinähän siitä vain hyödyt joten parempi sinulle ja huono meille nopoille jotka eivät sitä kuule)...

Pakko sanoa myös että CM:ääkin on ihan kiva pelailla, mutta liika on liikaa ja tuon smoke jutun taustalla oli hieman ironisesti irvailla näillä bänni jutuilla yms. Kuten olet saattanut myös huomata tämän liigan tarkoituksena ei ollut hampaat irvessä turnaus, vaan iloinen ja enemmänkin sellanen "yhteisö turnaus", jossa huomioidaan ehkäpä enemmän se hauskan pito kuin äänet täysillä pelailu...

Kiitoksia, ja toivon että emme jatka tästä kyseisestä aiheesta sen enempää.

Niin, kuten sanoin, itse haluaisin pitää ääniä hiljaisella, mutta DS velvoittaa pitämään kovemmalla (heh). Ja en ainakaan itse pidä niitä nopoina jotka eivät sitä kuule, lähinnä juuri itse haluaisin, että kaikki saisivat kuulla ne askeleet niin olisi ehkä tasapuolisempaa.

Sopivat Junnun säännöt, tosin en tiedä miksi ne olisi yhtään hauskemmat mihinkään liigaan. Lähes yhtä rajoitetut säännöt, mutta matsit tulevat olemaan suht äänettömiä ja vähintään yhtä hitaita, siinä mun pointit.

Toivon myös ettemme jatka enää.

-Fedusi

MTUTA NYT LOPETAN

Ensimmäinen järkevä kommentti sinulta tässä ketjussa, joka kiinnostaa casual-pelaaja. Toivottavsti pystyt myös pitämään tuon. Ei vaan jaksa lukea jokaisesta eri turnauksen ketjusta, kun jauhat aina omia perusteltuja väittämiä sen ja tämän sääntövariaation täydellisyydestä tai huonoudesta (on ne sitten tosia tai ei, se on casual-pelaajalle aivan ***** sama)! Minua ei ainakaan kiinnosta mitä maailman parhaat pelaajat pelaa ja millä säännöillä. Täälläkin luultavasti suurin osa pelaa ihan vaan omaksi ilokseen ja ajankuluksi, kuten minäkin teen.

ugh. olen avautunut!

EDIT: eikä tarvitse vastata, ei kiinnosta.

Ensimmäinen järkevä kommentti sinulta tässä ketjussa, joka kiinnostaa casual-pelaaja. Toivottavsti pystyt myös pitämään tuon. Ei vaan jaksa lukea jokaisesta eri turnauksen ketjusta, kun jauhat aina omia perusteltuja väittämiä sen ja tämän sääntövariaation täydellisyydestä tai huonoudesta (on ne sitten tosia tai ei, se on casual-pelaajalle aivan ***** sama)! Minua ei ainakaan kiinnosta mitä maailman parhaat pelaajat pelaa ja millä säännöillä. Täälläkin luultavasti suurin osa pelaa ihan vaan omaksi ilokseen ja ajankuluksi, kuten minäkin teen.

ugh. olen avautunut!

EDIT: eikä tarvitse vastata, ei kiinnosta.

Toivomukseni ei toteutunut eli täytynee jatkaa. Ensinnäkin määrittele casual pelaaja, meillä on siitä selvästi hyvin eri näkemys. Tarkoitin lähinnä sitä, että kuitenkin näissä mittelöissä on kyse klaanipeleistä, joka liitetään automaattisesti kilpailullisuuteen. Kilpailullisuuden kannalta se ei voi olla ihan sama.

Toiseksi, sinulla on hyvin vääristynyt kuva esim. minun mielipiteistä. Kyllä minäkin ihan omaksi ilokseni pelaan silloin kun pelaan, en siitä palkkaa ainakaan vielä ole saanut tai ylipäätään pelannut siksi, että se olisi velvollisuuteni.

Itse luulisin, että nämä turnaukset ovat enemmän järjestetty klaanipelaajille (vaikkakin ketä vaan saa liittyä). Kun katsoo listaa niin aika moni on klaanipelaajia, joten ei se nyt ole ihan sama, kaikki varmasti himoitsevat pientä kilpailua eikä vaan pelaa siksi, että ei ole muutakaan tekemistä tms.

Jos se on ***** sama niin turhaan sitten edes luet koko ketjua, jossa spekuloidaan liigaa. Tule sitten kun pelit alkavat.

No ni! Nyt riittää tosta aiheesta. Junnun säännöt ja piste! Ei ne vääntämällä muuksi muutu.

Ainakaan ei tota CM-sääntöpakettia enää kannata tyrkyttää tänne, se pitäis olla jo nyt selvä. Muustahan tässä on vielä spekuloitavaa, esim. miks kultasella M-60:sellä ei saa ampua ilman paitaa? Siis se punainen nenäliina päässä. Ois vaan niin komiaa, vaikkei mulla edes ole kultaista M-60! :)

Nii ja sanakin vielä CM-saibaa niin kerron OPETTAJALLE. (jep, SE on ihan oikeasti opettaja ;))

Toivomukseni ei toteutunut eli täytynee jatkaa.

Sähän voit itse näyttää esimerkkiä, että miten tämä lopetetaan. ;)
Mutta, onhan se hyvä että tässä saa esittää omat ehdotuksensa ja Fedu koitti vaan saada lisää kannattajia omille ehdotuksilleen eikä näytä onnistuvan. So thats it.

kuitenkin näissä mittelöissä on kyse klaanipeleistä, joka liitetään automaattisesti kilpailullisuuteen.

Ite en näe mitään klaaneihin liittyvää tässä liigassa, lähinnä privapelailua tietyillä säännöillä. Kyse on kuitenkin random tiimeistä ja tuskin yksikään arvotuista tiimeistä hieroo mitään sen kummempaa taktiikkaa. "Mä meen B:lle kämppää tot kulmaa" ja se taktiikka on siinä.

Moi!

Seuraavassa turnauksen sääntöjä ja muuta kivaa:

Riippuen pelaajamäärästä joukkuueet tulevat olemaan 6-7 henkilön joukkueita. Lohkoista jne en osaa vielä sanoa koska johtuu taas kerran paljonko tulee porukkaa. Tällä hetkellä vaihtoehtoina on yksinkertainen sarja jossa kaikki pelaavat toisiaan vastaan kerran ja Lohkon 1-4 pelaavat playoffit. Tällöin kestäis sen 6 viikkoa ja hyvinä puolina olis että kaikki pääsis pelaamaan kaikkia vastaan (omia klaanilaisia jne :p) Toinen vaihtoehto ois se perus kaks lohkoo jne

-1. Perk: Bomb Squad
2. Perk: Stopping Power
3. Perk: Kaikki

-Stunit banned

-Attachmenteistä Silu ja Red Dot sallittu (M16 RDS edelleen harkinnan alalla)

-LMG:t, Mounted LMG, P90, Automatic-Sniput banned, 2 snipua sallittu 5v5 matsissa, 4v4 matsissa 1 snipu per tiimi

-Pelattavat mapit: Backlot, Crash, Crossfire, District, Overgrown, Strike, Vacant.

-Servu säänöt:
* Round Length: 2.5 Minutes
* Bomb Timer: 45 seconds
* Plant Time: 5 Seconds
* Defuse Time 7.5 Seconds
* Multi Bomb: Disabled
* Score Limit: 8 Points
* Round Switch: Every Round
* Spectating: Team Only
* Wave Spawn Delay: None
* Force Respawn: Enabled
* Radar Always On: No
* Friendly Fire: Enabled
* Number of Lives: 1 Life
* Respawn Delay: None
* Max Health: Normal
* Health Regeneration: Normal
* Allow Killcam: Enabled
* Allow Sprint: Enabled
* Headshots Only: Disabled
* Allow Perks: Enabled
* Allow Air Support: Disabled
* Old School Mode: Disabled
* Hardcore Mode: Disabled

Jooh tossa noi perusjutut. Jutun taso alkaa menee taas aika jäätäväks joten yrittäkää ees vähän ;) Tosta M16 RDS haluaisin kuulla järkeviä mielipiteitä, ja järkevä ei tässä tapauksessa ole "No, mun mielestä vois niiku kaikki bannaa ku se o tosi pr00 ja ne pelaa pc:llä tosi russi tyylil nii ne ei tarvii mitää helpottavia apuja ja samal vois sen deepparin kans sallii ja dead silencen vois kans bannaa ku se on nii n00b ja me ollaa kaikki pr0"

:rolleyes:

Oma mielipide M16 RDS:stä on että banniin vaan. Mikäs liiga se viimeksi olikaan CoD4:ssa, Pelimies( ? ), siinäkään ei ollut RDS sallittu, ja ihan tarpeeksi hyvin M16 kaukotappoja tuli. Jos sen RDS lisää siihen, tulee minun mielestä turhan hankalaa snipereille, ja onhan se M16 hyvä silencerilläkin.

Itse annoin ainakin mielestäni oivat perustelut omalle kannalleni, siis sanoin muutakin kuin että PC:llä pelataan niin (itse en edes vertaa PC:hen ellei asia ole suht sama PC:llä).

Sanotaanko, että kyllä sen M16 RDS voisi varmaan bannia (en itse pidä kuitenakan täysin pakollisena, mielummin suorilta kaikki RDS:t pois omasta mielestä emt). Asiaan, M16 on hyvin tehokas ase ja varsinkin suomipingeillä voi helposti tippua yhdelläkin burstilla alas. M16 RDS pitäisi varmaan bannia juuri siksi, että asetta on huomattavasti helpompi käyttää RDS:llä verrattuna rautatähtäimeen, joka ei ole esimerkiksi AK47:n tasoinen näkyvyydeltään ja tarkkuudeltaan.

Varmasti kaikki on huomannut kuinka ylikäytetty ase M16 on RDS:n kanssa klaanimatseissa, joka viittaa juuri siihen, että se on "overpowered" (RDS tai ilman), RDS:än kanssa liian helppo tähdätä ylitehokkuuden lisäksi IMO. 2-3 burstia on ihan sopiva teho M16:lle ja useimmiten se viekin sen verran. Veikkaan, että bannimalla RDS kyseisestä aseesta tulisi asevalikoimaan ehkä enemmän tasaisuutta ja silti taitavimmat M16 kaverit voisivat loistaa sillä, koska hallitsevat sen hieman erilaisen käyttäytymisen ja juuri tähtäyksen. IMO on aika selvää, että sillä on helpompi laittaa tähtäin päähän, kun näkyy himmeästi väritetty alue, jossa keskellä on melko isokin punapiste verrattuna sen alkuperäiseen tähtäimeen.

Meneekö se sitte liian vaikeeksi rajoittaa määrä yhteen M16 RDS:ään per tiimi? Sen menettäminen vihulle voi olla kohtalokasta ja toisi lisää taktisuutta mukaan. Tai sitte bannii sen kokonaan.

Bannii mielummin kokonaan ennen ku laittaa lisää säätöjä sääntöihin.

Mielummin rajoitetaan näistä ns. overpower aseista attachmentteja kuin otetaan kaikista pois, muissa aseissa olisi ihan hyvä jos olisi mahdollisuus laittaa se jos välttämättä haluaa.

Mun mielestä M16+RD banni on aiemminkin hyvin perusteltu, joten sen voi huoletta bannia myös nytkin. Tosin toi M16+RD banni tekee sen, että kaikki pelaa AK:lla. Jo viime turnauksessa about 70% pelaajista paukutti AK:lla (47 tai 74) ja se kävi ainakin mun mielestä hieman tylsäksi.

Ylös Bottom