Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Mun mielestä M16+RD banni on aiemminkin hyvin perusteltu, joten sen voi huoletta bannia myös nytkin. Tosin toi M16+RD banni tekee sen, että kaikki pelaa AK:lla. Jo viime turnauksessa about 70% pelaajista paukutti AK:lla (47 tai 74) ja se kävi ainakin mun mielestä hieman tylsäksi.

M16+ AGOC :D
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Moi!

Seuraavassa turnauksen sääntöjä ja muuta kivaa:

*rouskis rouskis*

Popkorneja syödessä odotan kun fedu alkaa taas kitisemään säännöistä ja vaatimaan jotain muutoksia. Samanhan se on tehnyt jokaisessa MW2-turnausketjussa, vaikka ei ole kai pelanut vielä yhdessäkään turneessa...
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

*rouskis rouskis*

Popkorneja syödessä odotan kun fedu alkaa taas kitisemään säännöistä ja vaatimaan jotain muutoksia. Samanhan se on tehnyt jokaisessa MW2-turnausketjussa, vaikka ei ole kai pelanut vielä yhdessäkään turneessa...

Koskeeko kovaakin? :(
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

*rouskis rouskis*

Popkorneja syödessä odotan kun fedu alkaa taas kitisemään säännöistä ja vaatimaan jotain muutoksia. Samanhan se on tehnyt jokaisessa MW2-turnausketjussa, vaikka ei ole kai pelanut vielä yhdessäkään turneessa...

Miksi minun tarvisi pelata yhdessäkään MW2 turneessa, jotta voisin ehdottaa mielestäni parempia sääntöjä ja huonot säännötkin ovat ihan kelpo syy jättäytyä pois. Tällä kertaa syyt eivät ole kyllä liittyneet mitenkään siihen.

Mutta kuten näit sain sanottavani säännöistä sanotuksi, eikä kellään tuntunut olevan enää mitään omaa vastamielipidettä (ehkä siksi etten jatkaisi), joten miksi jatkaa siitä aiheesta? Ihan tyytyväinen olen nytkin. Et onneksi jatkanut itse säännöistä, mutta ainakin sanoit jotain turhaa taas, ja taas, ja taas...

Mutta hei olen mukana jopa MW2 FFA turneessa, että jippikaijee, jos se nyt mitenkään tähän liittyy. Respect.

Omaan korvaan vielä M16 pelaajien määrän rajoittaminen scopejen lisäksi tuntuu jo vähän hankalalta, mutta muuten kai ihan hyvä idea vaihtelevuuden kannalta.

Edit:
Ja tiedän ettei mun tarvitsisi välttämättä vastata joka uhkaukseen, mutta on azzyyr vaan niin perhanan kova jätkä että on ihan pakko.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Mun mielestä jokaisella tulee olla mahdollisuus sanoa mielipiteensä säännöistä. Fedurrella on siihen oikeus myös. Tosin toivon ainakin henk. koht. ettei sitä ConsoleModea tuputeta enempiä, vaikka ihan hyvät säännöt onkin.

En ole koskaan tykännyt provoamisesta, muuten kuin leikkimielisellä tasolla. Teen sitä itsekin usein, mut yritän tehdä sen niin selkeästi ettei jää epäselväksi tarkoitus. Joten eiköhän sovita ettei kukaan jää odottamaan jonkun tietyn ihmisen vastausta, siis oletettua vastalausetta. Ehkä olettamuksen kohde ei olekkaan oletettua mieltä? Joten kaikenlainen "haastaminen" ois kaikkien kannalta parempi jättää pois. Se on ainakin minusta ahdistavaa ja myrkyttää terveen keskustelun ilmapiirin.

ONTOPIC: Onko se liian vaikea pitää huoli että on vaan yks M16 RDS käytössä? Ei sen pitäis olla, eikä olekkaan. Jos muistaa jättää Stunit pois ja laittaa Valot tilalle, ei tääkään pitäis olla mahdotonta. Muuten siellä nähdään seuraavat aseet vain ja ainoastaan. AK-47, AK-74u, M40A3 ja MP5 silu. Ehdottomasti RDS:t käyttöön jolloin muillakin aseilla tekee jotain. Ja miksei ACOG myös(M40A3 ilman ACOG).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

ONTOPIC: Onko se liian vaikea pitää huoli että on vaan yks M16 RDS käytössä? Ei sen pitäis olla, eikä olekkaan. Jos muistaa jättää Stunit pois ja laittaa Valot tilalle, ei tääkään pitäis olla mahdotonta. Muuten siellä nähdään seuraavat aseet vain ja ainoastaan. AK-47, AK-74u, M40A3 ja MP5 silu. Ehdottomasti RDS:t käyttöön jolloin muillakin aseilla tekee jotain. Ja miksei ACOG myös(M40A3 ilman ACOG).

Itse oon ainakin nähnyt monien vetävän hyvin M16 raudalla. Yhtä tehokas se ase on, vain vaikeampi käyttää tai siihen tähtäimeen ei ole vain totuteltu. Ite ainakin uskoisin, että tulee olemaan M16 pelaajia ja itsekkin varmasti sitä käytän tarvittaessa.

Itseä ei häiritse muiden aseiden ylikäyttö juurikaan, kun ne ovat paljon paremmin tasapainoitettuja ja joutuu tähtäämään hieman enemmän kuin yhden burstin verran, M16 RDS:llä tuo on hirveän ylihelppoa jopa.

Toki toikin rajoitus käy, mutta mitä enemmän tulee class limittejä sen sekavammaksi menee. Tällä hetkellä sniput ovat kai ainoa clässi mitä on rajattu ja ainakin omasta mielestä se on ylivoimaisesti tärkein rajaus SD:n tai minkä vaan pelimuodon idean kannalta.

AK-47, AK-74u, M40A3 ja MP5 <--- tuossa on jo ihan hyvä liuta aseita ja kaikki ovat oivassa tasapainossa raudalla, listaan vielä M16 ja R700 niin en voisi toivoa enempää. Olisi sekin hieman tylsää, jos kaikki aseet olisivat yhtä hyviä.

Lähinnä tämänlaisen säädön vuoksi ehdotin itse heti rautatähtäin/silu pelkästään. Pelimies liigan säännöt olivat mun mielestä hieman huonot, koska oli liikaa eri säädöksiä eikä jaksaisi kahta samanlaista liigaa putkeen.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Koitan tehdä tästä turnauksesta sellaisen josta ite pitäisin ja hyvin todennäköisesti se on monien muidenkin mieleen.

Kahlasin tämän ketjun läpi ja aika raskasta luettavaa oli. Pidä Junnu oma linjauksesi, sinun kokemuksellasi säännöistä tulevat varmasti oivalliset.

Jos joku ei säännöistäsi/linjauksestasi pidä niin tehkööt oman turnauksensa. Jos tunnet, että tarvitset jossain asiassa turnaukseen liittyen "kaveria" niin voit kääntyä puoleeni.

Nii ja sanakin vielä CM-saibaa niin kerron OPETTAJALLE. (jep, SE on ihan oikeasti opettaja ;))

Älä kerro kaikille! Haluan säilyttää teh element of suprisen! Kyllä pR0-pelaajina itseään pitäneet lukiolaiset olivat hämillään kun tuplasti iäkkäämpi ope vei heitä niin 2v2 CTF:ssä kuin FFA-matseissa Halo2-laneissa yökoulussa. Tupakkapaikalla ihmeteltiin: "Se äiä teki BxR-glitsejä?!?" Asdas ja OT loppuu osaltani tähän.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

@limppu: älä aina o niin ilkee. Ei kaikki kestä sun yyberöintii.

@ryssä: Komiaa. Mut fedun olemassaolohan perustuu näihin turnauksiin tai äänentoisto-juitzuihin. Jos näistä ei puhuta, mitä tapahtuu fedulle? :eek:

@Kössi: Pane se tuuletin pienemmälle, et puhekin kuuluu läpi.

@Ahma: Opettajat on komeita, useimmiten. ...Ja osaa ne lukeekkin, kuulemma.

Mut joo: Mulle tää liiga-shaiba ei kuulu paskaaka, mut turha siitä kinata jos junnu on jo säännöt noi niinku suurinpiirtein päättänyt. Toki pikku muutoksia voi tulla, mutta nimeltämainitsemattoman CM-postit on kuraa, nähty nuin sataan kertaan ja toistavat itseään. Se o selkee, että mielipiteet saa tuoda esiin, mutta joku roti.

Ja koska CoD4 on r00-peli, en itse osallistu, muikka kaikille!
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Jaaha, täällä on ollu bileet taas! Juhlapaikka on taas, hmmm... juhlakunnossa. :D Kerro Joppe mikä tuuletin pitää laittaa hiljemmalle?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Ikärajaa onko?? Taikka jotain ¨taitorajaa¨? Pitääkö olla r00 päästäkseen mukaan?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Sääntöihin kannattaa varmaan lisätä sellanen optio, että jos joku tiimiläinen perseilee koko ajan niin se voidaan tiputtaa pois tiimistä. Esim muiden tiimiläisten yksimielisellä päätöksellä. Kuitenkin random-tiimit. Paskasti pelaaminen ei ole perseilyä :rolleyes:
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Eikai tämä tarkoita että martyrdom on sallittu...:eek:
Ei se nyt niin kamala ole S&D:ssä 5vs5 jaoilla. Eikä siinä kolmosperkissä kannatakkaan olla mitään martyrdomia, DS tai Extreme Conditioning on varmaankin ainoot mitä tullaan näkeen.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Eikai tämä tarkoita että martyrdom on sallittu...:eek:
Kuitenkin pelataan suomalaisten kesken, ja taso on kohtuullinen, tuskin kukaan edes kehtaa käyttää martyrdomia.

Sääntöihin kannattaa varmaan lisätä sellanen optio, että jos joku tiimiläinen perseilee koko ajan niin se voidaan tiputtaa pois tiimistä. Esim muiden tiimiläisten yksimielisellä päätöksellä. Kuitenkin random-tiimit. Paskasti pelaaminen ei ole perseilyä :rolleyes:
Loistava idea. Vaikka turnaus on rento, ei silti jaksa kattella jos joku perseilee.
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Onks se perseilyä, jos Dragunovilla yrittää vaan 1080 noscopeja?

Hyvät pelit varmasti saadaan, siitä oon varma. Laita Junnu kössi sellaseen tiimiin, missä ei oo alaikäsiä. Muuten lapsoset saa traumoja niin härskistä kielenkäytöstä. Ite pystyy just ja JUST suodattaa kaiken sen loan, mitä se ukko päästää suustaan. Älytön mies.

E: hasselpähkinän voi laittaa. Pojankloppi on jo opetellu tavoille kun on isojen poikien kans pelaillu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Sääntöihin kannattaa varmaan lisätä sellanen optio, että jos joku tiimiläinen perseilee koko ajan niin se voidaan tiputtaa pois tiimistä. Esim muiden tiimiläisten yksimielisellä päätöksellä. Kuitenkin random-tiimit. Paskasti pelaaminen ei ole perseilyä :rolleyes:
Taitaa sitten meikäläisen turnaukset päättyä lyhyeen :eek:
Kuitenkin pelataan suomalaisten kesken, ja taso on kohtuullinen, tuskin kukaan edes kehtaa käyttää martyrdomia..
Martyrdom ja johonkin kulmaan/taloon vaan istumaan kleikkojen kanssa, mitä muuta Suomi peleistä voisi odotttaa?
 
Vastaus: COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu

Joo Tribal Council -optio tullaan ottamaan käyttöön, jossa siis yksimielisellä joukkueen päätöksellä tiimitoveri voidaan äänestää pois. "Once the player has been voted out, the player will be asked to leave the cod area immediately" Jos noita pelaajia jää ilmoituksissa "yli" niin heistä voidaan tehdä reservi, ja jos joku lähtee pois, tulee varapelaaja tilalle.

Edelleen se jokeripelaaja systeemi olis toimiva kunhan sitä joustavuutta on kaikilla mukana. Joku taisikin aikasemmin sano (Wilho?) että pelaaminen on lähennä suomipelailua privassa "järjestetysti".

No kai täytyy se Martydom/Last Stand bannaa "varmuuden vuoksi" :rolleyes:

Sitten kun joukkueet on tehty ja joku/jotkut tuntee olonsa aivan mahdottoman hankalaks nii tarviin niit privaviestejä sitten jotta saadaan heti alussa hommat hoidettua. Tähän tosin tarvitaan muutamat viestit samalta joukkueelta, pelkkä "ku mä en haluu" ei tuu toimimaan, mutta eiköhän kaikki mee ihan hyvin.

Mitään Skill tasoa ei ole, sehän on koko turnauksen idea, että ei ole niitä paria-kolmea kärkiklaania vaan paljon tasaisia joukkueita toisiinsa nähden.
 
Ylös Bottom