Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

@dRun Koska pelataa?

Ollaan jo sovittu jonkun teidän pelaajan kanssa, että sunnuntai klo 20.00 pelataan.. Eikö olisi hyvä jos kaikki joukkueet valitsisivat yhden pelaajan, joka hoitaisi matsien järjestämisen, niin ei tulisi turhaa sekoilua..

LbS - CFF

Koskas äijille sopisi pelata? Yritetäänkö keskiviikkona 18.2? Joskus iltasella, vaikka klo. 20.00? Ilmotelkaa ja ehdotelkaa?
:)

Sopiiko mitenkään että aloitetaan vasta 22:00? Saataisiin huomattavasti helpommin pelaajia mukaan.

edit. mulle kovasti ehdoteltiin ettäjos tämä matsi pelattaisiin lauantaina, sopisko teille sellanen?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla taas ihan päinvastoin, nykyään niin aikainen herätys että en missään nimessä jaksa pelata kymmenen jälkeen, silloin oon jo nukkumassa.

M;uutenkin niin paljon muuta että tää pelaaminen on jäännyt vähän.

Mulla taas ihan päinvastoin, nykyään niin aikainen herätys että en missään nimessä jaksa pelata kymmenen jälkeen, silloin oon jo nukkumassa.

M;uutenkin niin paljon muuta että tää pelaaminen on jäännyt vähän.

Siellä olis se chaos matsi tälle viikolle jossa sua kyllä tarvitaan, jos mahdollista niin tuu sen matsin rosteriin mukaan...

Ollaan jo sovittu jonkun teidän pelaajan kanssa, että sunnuntai klo 20.00 pelataan.. Eikö olisi hyvä jos kaikki joukkueet valitsisivat yhden pelaajan, joka hoitaisi matsien järjestämisen, niin ei tulisi turhaa sekoilua..

no informaatio ei ole odelta kyllä meille asti kulkenu.

dRun

Pelaatte siis ilmeisesti t|C:tä vastaan sunnuntaina 20:00 joten pelaatteko [Da]:ta vastaan vaikka sunnuntaina 18:00? Jos ei, niin ehottakaa joitain aikoja ja otetaan niistä sitten joku hyvä...

LBS, käykö ke tai to, aloittaen 19-21..

dRun

Pelaatte siis ilmeisesti t|C:tä vastaan sunnuntaina 20:00 joten pelaatteko [Da]:ta vastaan vaikka sunnuntaina 18:00? Jos ei, niin ehottakaa joitain aikoja ja otetaan niistä sitten joku hyvä...

Luulen, että ton t|C matsin jälkeen olis parempi, pitää nyt vielä kysellä sakilta.. ;)

@t|C
susijengi hoitelee noita sopimisia teidän matsiin liittyen. Se haluu ehdottomasti pelata teitä vastaan jostain syystä. ;) Pitää yrittää saada porukkaa noihin aikoihin liikkeelle... Vähän se aikasta meille vanhoille on mut susijengin vuoks yritetään joustaa.

@t|C
susijengi hoitelee noita sopimisia teidän matsiin liittyen. Se haluu ehdottomasti pelata teitä vastaan jostain syystä. ;) Pitää yrittää saada porukkaa noihin aikoihin liikkeelle... Vähän se aikasta meille vanhoille on mut susijengin vuoks yritetään joustaa.

Kuten Odee pisti vikan alkamis ajan klo 21, niin se aika sopii mulle keskiviikkona, silloin pääsen, torstaina en pääse ollenkaan.

Jep jos nyla pääsee aikasin ja susi, niin kai te pari saatte vielä lisää niihin aikoihin..

Toi ke on 70% varma. Otetaanko se jos saan pelaajat sinne?

LbS - CFF

Koskas äijille sopisi pelata? Yritetäänkö keskiviikkona 18.2? Joskus iltasella, vaikka klo. 20.00? Ilmotelkaa ja ehdotelkaa?

ja R3 - CFF koskas teille sopisi pelata meitä vastaan? Laittakaa ehdotuksia tulemaan :)
Uskon että liian aikasta

Eli Lbs:llä ei ole tänään matsia?
Huomenna en siis pääse pelaamaan mihinkään aikaan, vaikka onlinessä satun olemaan, niin känät on kovat huomenna, kun serkun kanssa väännetään, joten suosiolla jätän liigamatsin selvemmille ihmisille :p

Käykö torstaina t|C yhtään aiksemmin, tänään kun ei taideta saada porukkaa. :(

Meille kävis to 15-21.. Mielellään aikasemmin ku 21 aloittaen.

Ylös Bottom