Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 turnaukseen pappa porukka

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Löytyykö meistä papoista 10-pelaajaa, että saataisiin tuohon tulevaan COD4 turnaukseen tiimi kasaan. Pelitaidoilla ei väliä, vaan ihan pelaamisen ilosta lähdettäisiin mukaan. Eli vähän aktivoitaisiin itsemme pelaamaan. Voidaan tehdä 2 tiimiä, jos porukkaa vaan löytyy.

Eli ilmottautukaa jos kiinnostaa :)

Ja käykää täällä äänestämässä ja HC -pelimuotoa, se sopinee meille hitaammille paremmin ;)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=45096

Mukana:
KonsoliFIN/PSN
  1. metalheart76 / HC76
  2. Mura / Xxhen
  3. Jeeves74 / Jeeves74
  4. ruler / pee-z
  5. M-Arkku / VonBohne
  6. Lepi / LepiFIN
  7. XShava / XShava
  8. Kojo / Kojo_FI
  9. Karma / Carma
  10. Blabar /Blabar
  11. petekki / petekki

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Mikä tämä tällanen turnaus olisi? Kyllä kiinnostais mua ainakin ;) Vuosimallia -76 niinkuin nikkikin kertoo. Melko aktiivinen COD4 pelaaja (4day online takana) Mitäs koska milloin miten tällanen toteutetaan?

Ja HC-pelimuoto, kyllä kiitos :D
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

metalheart76 sanoi:
Mikä tämä tällanen turnaus olisi?

Tuolla online -peleissähän nyt selvitellään onko normaali vai HC. Sekä pelimuotoja. Ne kun Pibe saa kasaan, niin sitten varmaan pikkuhiljaa alkaa käynnistymään.

Eli 10 hengen tiimejä ja matsit on minimissään 6vs6. Enemmänkin voi pelata, jos kumpikin tiimi saa porukkaa.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Kuulostaa hyvältä! Eli mä oon messissä ainakin pappojen kanssa, jos kelpuutetaan.

Yks asia mietityttänyt, alussa invitet toimi mulla aina, nyt kun kaveri yrittää inviä niin tulee joka kerta "unable to .. " :mad: Kuitenkin online peli toimii muuten hyvin. NAT1 näytti PS3.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Tätä voisi kyllä kokeilla eli mukana ollaan! Itse olen tosin pelannut COD4 onlinea vasta muutaman tunnin ja siitä syystä varmaan on termitkin vielä hieman hakusessa. Eli mitä tuo
HC muoto pitää sisällään ja pääseekö siihen tyyliin kuka vaan, vai pitääkö olla joku tietty rank (itsellä vasta 7)?
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Mukana jos Leijonat ei lähde mukaan ja jos tosiaan pelataan HC:na.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Karma sanoi:

MrPako sanoi:
Mukana jos Leijonat ei lähde mukaan ja jos tosiaan pelataan HC:na.

Päättäkää.

Tulemme 99% varmuudella pelaamaan siten, että joka toinen viikko matsi on normaalilla. Ja joka toinen viikko HC. Ja voi sopia tiimien kesken, että Normaalin sijasta pelataan HC matsi. Mutta kummankin pitää siihen suostua.

Tämä sen taki, kun äänestys kaikesta huolimatta antaa osviittaa, että kummankin tyylin pelaajia löytyy.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

XShava sanoi:
Päättäkää.

Tulemme 99% varmuudella pelaamaan siten, että joka toinen viikko matsi on normaalilla. Ja joka toinen viikko HC. Ja voi sopia tiimien kesken, että Normaalin sijasta pelataan HC matsi. Mutta kummankin pitää siihen suostua.
Kuulostaa mukiinmenevältä. Mites niinä viikkoina kun on HC-pelit, pitääkö taipua vastustajan hinkuun pelata pehmopeliä? :rolleyes:
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Karma sanoi:
Kuulostaa mukiinmenevältä. Mites niinä viikkoina kun on HC-pelit, pitääkö taipua vastustajan hinkuun pelata pehmopeliä? :rolleyes:

Uskoisin että jos olen sopimassa matseja, niin 90% saadaan HC -peli. Mutta ei välttämättä kaikkien kanssa. Niin 10 hengestä pitää saada tässäkin tapauksessa 6 -pelaajaa mukaan.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Uskoisin että jos olen sopimassa matseja, niin 90% saadaan HC -peli. Mutta ei välttämättä kaikkien kanssa. Niin 10 hengestä pitää saada tässäkin tapauksessa 6 -pelaajaa mukaan.
Parempi antaa no show :D
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Voisi sitä tulla messiin,

Mulle on ihan sama mitä pelimuotoa pelataan. Oikeastaan saattaa kääntyä kohta jo tuohon hc:n puoleen. Eilen tuli sitä testailtua, mukavaa oli. Välissä oikeastaan rasittavaa kumipääluodeilla perusmoodissa paukutella ihan hulluna kuteja johonkin tyyppiin, varsinki jos on juggenautin lääkintämiehet parantelemassa haavoja.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Hep, eli mukana ollaan, jos vielä mahtuu.

EDIT:
Ja tottakai HC ja mielellään Domination.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Jos nitrojengi kaipaa vahvistusta, niin kyllähän sitä voisi tulla nilkuttamaan mukaan. :D

HC S&D on meikäläisen kestosuosikki.

Minun osallistumistani rajoittaa ainoastaan a) kalenteri / vapaat illat ja b) jos olen ilmoittautunut mukaan XI-porukan matsiin.

-bb-
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Minua voisi myös tuo turnauspelaaminen kiinnostaa. HC-pelit olisivat ainakin itselle mieluisia. Normipelien sähköjäniksenä rullaaminen ei innosta.

Olisin mukana hiukan samoilla reunaehdoilla kuin Blabar, eli kiirettä pitelee. Mihinkään 'lahkoon' tahi klaaniin en tosin kuulu. :cool:

kutsumanimi on Lepi ja psnID on "LepiFIN" joten lisäilkää ihmeessä listoillenne.

Kukas toimii kapteenina ja hoitaa potin, Xshava ilmeisesti?
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Vieläkö löytyy porukkaa. Pako ja Karma eivät varmaan tule mukaan. Entä ne, jotka ovat klaanissa. Oletteko oman klaanin mukana menossa.
 
Ylös Bottom