Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 turnaukseen pappa porukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Nyt kun on posse kasassa, niin voitaisiin alkaa värkkäämään treenejä. Itselle kävis pääsääntöisesti viikonloppuisin, mutta toisaalta tulee tätä pelattua arkisinkin. Riippuu miten kettumainen päivä on ollut töissä ja miten rikkipoikki sitä on.

Asiasta toiseen myös, alkaako XShava vapaaehtoisen pakotettuna kapteeniksi vai pistetäänkö esim. äänestys pystyyn?

Pistän myös kaverikutsua kaikille joukkueen jäsenille, jollei jo listoilta löydy. Jeeves voisikin ilmoitella PSN-tägin.

Asiasta toiseen myös, alkaako XShava vapaaehtoisen pakotettuna kapteeniksi vai pistetäänkö esim. äänestys pystyyn?
Kapuksi voisi ilmoittautua sellainen henkilö, jolla ei ole/tai on mahdollisimman vähän velvotteita iltaisin ja sitä kautta pääsisi kaikkiin peleihin (jos siihen on edes tarvetta).
Itse teen vuorotyötä ja peli-iltoja "häiritsee" kaksi lasta jonka takia peliaikani sijoittuu sinne klo 21 jälkeen kun muksut nukahtaa, joten en pääse kaikkiin matseihin.

PSN on niinkin arvoituksellinen kun Jeeves74 :) Itsellänikin tuo pelaaminen ajoittuu sinne klo 22 eteenpäin...

Pappaporukkaan kaivattaisiin vielä lisää pelaajia. Ensimmäisen viestin pelaajalistauksen voisi myös päivittää niin nähdään todellinen tilanne.

Papparaiset, rohkeasti mukaan vaan!

Ehdottaisin myös ainakin yhtä treenikertaa johonkin väliin. Minulle myöhäisillat ( klo22-> ) ovat parasta peliaikaa. Eli oikeastaan mikä 'ehtoo' tahansa sopii tuolloin kympin jälkeen.

Kompataan. Eli lisää pappoja vaan tulille!

Treeni voisi olla tosiaan hyvästä, että hieman näkee millä tyylillä papat köpöttää ja ainakin itselle voisi tehdä hyvää treenata noita turnauksen 'virallisia' pelimuotoja..

Klo 22-> sopii myös tänne hyvin.

Eka treenikerta jo viikonloppuna tai ensiviikolla?

Moro, mä olen kyllä mukana hetimmiten kun saan modeemini asennettua (joko tänään illalla tai viimeistään maanantai iltana)

Kaipa sitä voi heilua parissa klaanissa, tuolla kämppijöissä (FCD) jo olen? En mikään kämppijä kuitenkaan :)

Moro, mä olen kyllä mukana hetimmiten kun saan modeemini asennettua (joko tänään illalla tai viimeistään maanantai iltana)

Kaipa sitä voi heilua parissa klaanissa, tuolla kämppijöissä (FCD) jo olen? En mikään kämppijä kuitenkaan :)

Meidän on tarkoitus osallistua tuohon COD4 turnaukseen tällä porukalla. Ja jokainen saa osallistua vain yhdessä tiimissä. Eli jos olet menossa turnaukseen FCD porukoissa, et voi tässä tiimissä olla enään mukana!

Eli tsekatkaa nyt tilanne ja ilmoittakaa missä porukassa olette mukana tuossa turnauksessa, niin nähdään kuka on tässä tiimissä !!!!!!!!!

No pitäs sitten valita kummassa olen. Mielummin olisin pappojen seurassa mutta onko täällä riittävästi aktiivista porukka? :cool:

Tänne myös käy tossa kympin jälkeen pelailu yleensä. Jos tästä tulee joku joukkio turneeseen, niin totta tosiaan olis hyvä vähän käydä radalla kattelemassa miten kukanenkin menee.

Meikä ite jolokuttelee vähän missä sattuu välillä, eli en varmaan mikään taktiikan riemuvoitto ole, mutta kyllä siellä aina mukana roikutaan. Kuhan pelaaminen on mukavaa.

Seuraavat ilmoitelkaa mahdollisimman pikaisesti, oletteko tässä tiimissä vai omassanne tuossa turnauksessa. Niin saamme vapautettua paikkoja ja tiimin kasaan mahdollisimman nopeasti.

[FCD] metalheart76
[FCD] petekki
[XI] Blabar

Seuraavat ilmoitelkaa mahdollisimman pikaisesti, oletteko tässä tiimissä vai omassanne tuossa turnauksessa. Niin saamme vapautettua paikkoja ja tiimin kasaan mahdollisimman nopeasti.

[FCD] metalheart76
[FCD] petekki
[XI] Blabar

Moro, taidan siirtyä kokonaan pappaklaaniin, eli olen mukana. Ilmotan eroanomukseni tonne FCD-klaaniin hetimmiten. Muutenkin outoa kuulua kämppääjä-tiimin kun en kämpi. ;)

Voishan tämä olla "virallinen" klaani, muutenkin kun tämän tulevan turnauksen verran, eikö? Ja papat, napatkaa mut listoille ellei jo ole: HC76

Juu, virallinen klaanihan olisi poikaa tai äijää, miten vain. Warhawkin tiimoilta jäi vähän vaisuksi..

Virallinen rekrybanneri:
:D älkää vielä hoitoon passittako, oli duunissa vähän aneeminen meininki.. (tai oli ja oli..jatkaa duuneja..)

Virallinen rekrybanneri:
:D älkää vielä hoitoon passittako, oli duunissa vähän aneeminen meininki.. (tai oli ja oli..jatkaa duuneja..)

Just hyvä! Vanha kun maantie mutta vielä jaksaa! :D

Onko tuo KFP meiän klaanin lyhenne? Voisko laittaa niin että näkyis tuossa meidän nimien alla Jäsen / [KFP] ?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Loistavaa, rusinat ja kävyt :D Ei tuollainen 'virallinen' klaanikaan hullumpi idea olisi.
Itselle ainakin sopii aktiivisempikin pelailu juuri tuolla vähän myöhäisemässä illassa.

Ollaan aktiivisia!

T: Lepi

Reeniä joo. Huomenna sunnuntaina kävis ja ens viikolla toi Lepin ehdottelema klo 22-> onnistuu, iltavuoro duunissa. Muuten reenit menee vähän sen mukaan sit mitä ajojärjestelijä päättää työvuorolistaan keksiä.

Ja puolivirallinen KFP-klaanitoiminta kiinnostaa ittiäkin. Vaikka oltas paskoja, niin yhteistyöllä homma saadaan ainakin näyttämään järjestäytyneeltä.

Sisulla läpi vaikka harmaan kävyn!

Ylös Bottom