Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 turnaukseen pappa porukka

Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Jos saatas 6-10 aktiivista pelaajaa niin voitas hyvin virallistaa käpyklaani (KFP). Ite pääsen pelailemaan arkena 17-24 ja viikonloput ympäri vuorokauden. Välillä pitää käydä punttiksella treenaamassa että jaksaa tapittaa taas CODin ääressä. :) Ja joskus syödä vähän.

Klaanitoiminnasta ei ole kyllä mitään kokemusta, mutta nythän ois sitten hyvä aika oppia.

Kiinnostuneet käpyklaanilaiset vois lisätä mun messengerin: metalheart76@hotmail.com
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Hyvältä näyttää Muran/Xxhen:in banneri tai juliste vai mikä se nyt onkaan..

Itse luen sen jo muinaiseksi sananlaskuksi, jopa legendaariseksi. Hyvältä näyttää.

Eilen jo näin Xxhenin tantereella, tosin oli jo silmät aika ristissä, "x I x". Pitänee ruveta harjoitteleen tuota S&D:tä lisää, ja varsinki tiimissä menoa.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Näyttää siltä, että XI:n osallistuminen turnaukseen ei tule toteutumaan.

Pelaisin mieluusti pappojen puujalkapataljoonassa :D

- bb -
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Terve,

miltä kuulostaisi nyt tulevana tiistaina klo22+ pienet treenipelisessiot?
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Nuo HC76:n ehdottomat pelimuodot käyvät hyvin myös minulle. Mites turnauksen pelattavat pelimuodot?
Onko nyt mukana olevalla porukalla jotain suosikkiroolia tai erityistä pelitapaa, tyyliin "pelaan aina KK:lla"? Näitä olisi hyvä selvittää ja katsoa vaikka 'treeneissä' niin saadaan eniten hommasta irti.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Onko nyt mukana olevalla porukalla jotain suosikkiroolia tai erityistä pelitapaa, tyyliin "pelaan aina KK:lla"? Näitä olisi hyvä selvittää ja katsoa vaikka 'treeneissä' niin saadaan eniten hommasta irti.

Tykkään tetsata aktiivisesti enkä jää kämppimään oikeastaan missään vaiheessa. S&D painun suorinta tietä planttamaan pari claymorea targettiin ja sitten vaan monoa toisen eteen eliminoimaan vastustajat. :D

Suosin AK-47 / G36c + deep impact yleensä käytössä. Snipu on oikeastaan käytössä ainoastaan siellä pellolla.. (jos silloinkaan). UAV Jammer ois kans kova HC matseissa..

ps. tänään haen Zyxel:in postista, eli tänään pitäisi munkin invitet toimia.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Seuraavat ilmoitelkaa mahdollisimman pikaisesti, oletteko tässä tiimissä vai omassanne tuossa turnauksessa. Niin saamme vapautettua paikkoja ja tiimin kasaan mahdollisimman nopeasti.

[FCD] metalheart76
[FCD] petekki
[XI] Blabar

Taidan olla telttailemassa eli FCD:ssä
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Kiitoksia banneripalautteesta :p

Itse näkisin mieluusti, että 'virallinenkin' pappaklaani nousisi pystyyn. Samaa ikäluokkaa, samanlaisia arjen murheita ja historiikkia peliharrastuksesta.. kyllähän klaanitoiminta kaiketi perjantai bingon voittaisi.. :D
Aktiivinen vetäjä vain tarvittaisiin, jotta homma toimii.

Pelimuodoista itse pelailen n.95% HC pelejä ja useimmiten S&D:tä. Muutkin toki menee. Tosin kun Hiikerin 'kyydissä' päädyin normi HQ ja Sabotage -mättöihin niin olin kyllä pihalla kuin lumiukko, ihan kuin eri peliä olisi pelaillu..

Normaalisti varustuksena overkillin myötä snipu & m16 + miinat. Pelityylillisesti otan useimmiten jonkun paikan minkä valtaan ja/tai mitä puolustan ja sen paikan pyrin pitämään. Esim. S&D:ssä puolustan toista planttauspaikkaa, kunnes erä on loppu tai vihu on päässyt planttaamaan toiselle pisteelle. Hyökkäyksessä tilanteen mukaan, usein suojaan (tai ainakin yritän suojata) hyökkäävämpiä tiimiläisiä vihun snaippereilta ja väijyläisiltä.. Tietyissä kentissä snipu vs snipu haasteisiin 'pitää' tietty lähteä mukaan.. Vacantissa tosin aina mp5 tai p90 + uav.

Eli metalheart76/HC76 taitaa olla tiimin tetsaaja i.e. nurmipora :D
Kuinkas muut taaplaa?
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Kiitoksia banneripalautteesta :p

Itse näkisin mieluusti, että 'virallinenkin' pappaklaani nousisi pystyyn. Samaa ikäluokkaa, samanlaisia arjen murheita ja historiikkia peliharrastuksesta.. kyllähän klaanitoiminta kaiketi perjantai bingon voittaisi.. :D
Aktiivinen vetäjä vain tarvittaisiin, jotta homma toimii.

Varmaan jollakin asteella, itse olen tuossa [FL] Finnish Lions klaanissa ja se porukka on pääsääntöisesti vanhempaa. Muutama henkisesti ikäistään vanhempi juniorikin mukana. Niin FL kanssa pelaillaan, mutta aikaa riittänee pappa klaaniinkin osittain silloin kun FL ei ole aktiivinen jossakin pelissä.

Uuden Socomin tultua FL varmaan aika hyvin aktivoituu, mutta tällöin viimiestään voisi papatkin tuohon peliin aktivoida.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Jos tästä joku vanhempien "C64-ikäluokan" pelaajien klaani syntyisi, niin voisin lähteä mukaan könkkäämään mukaan sen mitä jälkikasvulta jää ilta-aikaa. :rolleyes:

-bb-
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Jos tästä joku vanhempien "C64-ikäluokan" pelaajien klaani syntyisi, niin voisin lähteä mukaan könkkäämään mukaan sen mitä jälkikasvulta jää ilta-aikaa. :rolleyes:

-bb-

Atari2600 se eka pitää olla :cool:
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Itse näkisin mieluusti, että 'virallinenkin' pappaklaani nousisi pystyyn. Samaa ikäluokkaa, samanlaisia arjen murheita ja historiikkia peliharrastuksesta.. kyllähän klaanitoiminta kaiketi perjantai bingon voittaisi.. :D
Aktiivinen vetäjä vain tarvittaisiin, jotta homma toimii.

Kuka tahtois olla vetäjänä? Ei tätä liian tosissaan kuitenkaan tarvitse ottaa, mutta kun olisi ns virallinen klaani niin ois enemmän mieltä hommassa.. Edellytyksinä vaikka se 30v ikä ja rento mieli. Ja mielellään edes semi-aktiivinen osallistuminen. Ja nythän meillä on jo hiton hieno klaani-mainos!

Mihis käpyliitto pitää rekisteröidä? :D
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Laitoin nyt tälläisen tekstin tuonne viestiin millä turnaukseen mentiin mukaan.

Edit: Meillä suuria ongelmia päästä pelaamaan arkisin ennen 22:00, sen takia joukossa yli 10 -pelaajaa. Mutta näin luovumme myös palkinnoista niiden mahdollisesti osuessa kohdalleen. Mikäli joku klaani ei pappojen temppuja hyväksy, niin ilmoittakaa asiasta Pibelle niin karsimme porukkaa.

Eli jos kukaan ei valita, niin mennään suuremmalla porukalla. Mutta emme saa palkintoja, no ei kyllä päästäkkään sinne asti voisin lyödä vaikka vetoa :)
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Kuka tahtois olla vetäjänä? Ei tätä liian tosissaan kuitenkaan tarvitse ottaa, mutta kun olisi ns virallinen klaani niin ois enemmän mieltä hommassa.. Edellytyksinä vaikka se 30v ikä ja rento mieli. Ja mielellään edes semi-aktiivinen osallistuminen. Ja nythän meillä on jo hiton hieno klaani-mainos!

Mihis käpyliitto pitää rekisteröidä? :D


Xshava varmaan osaa kertoa.

Sen verran olen itse ymmärtänyt tässä viimeisten viikkojen aikana, että tuonne : http://www.consolegaming.eu/ pitää kirjaantua klaanina, että myös yksityisenä, että voi osallistua otteluihin.
 
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Moro,

No niin, enää n. 23h niin pääsen mukaan sotiin. Hieman omaa statusta eli mulle sopivimmat peliajat on 21+ ja viikonloput melkein aamusta iltaan. Kaks alle vuoden ikäistä poikaa hieman rajoitteena, tosin, jos noista ajoista poiketaan niin pääsen kun vaan sovitaan.
 
Ylös Bottom