Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 turnaukseen pappa porukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Joo, siinä ysin jälkeen on ihan ok. Illasta tietysti riippuu, onnistuuko pelaaminen... Survivor, Amazing Race, Grey's Anatomy on vaimon ohjelmia... :)

Joo, siinä ysin jälkeen on ihan ok. Illasta tietysti riippuu, onnistuuko pelaaminen... Survivor, Amazing Race, Grey's Anatomy on vaimon ohjelmia... :)

Tallennus? Meillä on helppoa, kun vaimo ei katso telkkaria ollenkaan. No niin no, eihän tuo pleikkari edes olkkarissa ole. :p

Ite olen kanssa klyeensä klo 21.00 jälkeen peleissä. Musta tuntuu, että monelle muulekin tämä aika on aika sopiva. Sitenhän meni suurinpirtein viimeturnauskin.

Huomenna uusia karttoja, Huikeeta ! Monenhan aikaan ne tulee, ehtisipä ladata ennen golfia....

Ysin jälkeen käy tännekin. Voitaisiin yrittää sopia vaikka klo 22 eteenpäin niin ei ole kenelläkään nuo tv-sarjatkaan esteenä.

Voitaisiin yrittää sopia vaikka klo 22 eteenpäin niin ei ole kenelläkään nuo tv-sarjatkaan esteenä.
Voipi olla että nuorimmat pirpanat laittavat hanttiin tuon kellonajan kanssa, ja matsiajasta sopimisesta tulee tuskaa...

Ehdotan alkuajaksi 21:07. Myös 21:06 tulisi harkita, 21:04 on ehkä hieman liian aikaisin...

Kaikki yli 22:00 olevat alkuajat tulee perustella kirjallisesti ja kolmena kappaleena.
HUOM. Paperin tulee olla itsejäljentävää, valkoista paperia. Mikäli hakija haluaa hakemuksensa takaisin, tulee hakemuksen liitteeksi sisällyttää kirjekuori palautusosoitteella ja postimerkillä varustettuna.

Mulle sopii mikä aika tahansa välillä 17-07. Tosiaan jos on nuorempaa sälliä vastassa ni voi olla että äiti sanoo että pleikka kiinni 21. :p

Rivissä ollaan. Vois joku kerätä vähän rosteria tähän kasaan niin näkee paljonko on sakkia kertynyt.

Hoi käpyset

Nämä ovat pelaajat ovat ilmoitettu liigaan:
HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen
LepiFIN
zam007
VonBohne
Samuel_the_Tired

Onko tässä kaikki? Ilmoittatumiset loppuu tänään ja meillä taitaa olla nytkin jo ylitarjontaa (max 10 per tiimi):)

Jos vielä löytyy lisää pelaajia niin pitäisikö laittaa kaksi tiimiä vai saadaanko pelaajia peleihin jos tiimissä on vain esim. 6-7 pelaajaa?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hmmm, jepuliskepulis ja sitä rataa.. Mitähä me saadaan aikaan. Ite en ainakaan joka viikko pääse pelaamaan, varsinkin jos kisailut alkaa jo tulevalla viikolla, voi jäädä pari ekaa viikkoa väliin. Lisäksi, jos viime turnauksesta ottaa oppia, niin pappoja ei aina tunnu löytyvän matsi-iltoina pelaamaan. Tosin, asia voi olla nyt toisin. Kuitenkin, viimeksi kaikki oli aika uutta kill -bailujen suhteen, ainakin osalle.

Tuosta tulee varmaan sanomista kun käpyjä on jo 13. Tosin, hyviksi todettuja mafia tyylisiä "suostuttelu" keinoja tässä maailmassa on; lahjonta, uhkailu ja kiristys. Ja sitäpaitsi, Kävyt on siinä mielessä hyvässä asemassa näiden edellä mainittujen keinojen suhteen, että meillä on joukkueessa tällaisen hämäräperäisten vaikutuskeinojen kättöön voimaannutettuja/ valtaannutettuja osallistujia... :D

En toki yllytä modeja tällaiseen toimintaan.

Hmmm, yhteenveto. Kirjoitin monta riviä, mutta en oikeastaan sanonut mitään.

Hmmm, jepuliskepulis ja sitä rataa.. Mitähä me saadaan aikaan. Ite en ainakaan joka viikko pääse pelaamaan, varsinkin jos kisailut alkaa jo tulevalla viikolla, voi jäädä pari ekaa viikkoa väliin. Lisäksi, jos viime turnauksesta ottaa oppia, niin pappoja ei aina tunnu löytyvän matsi-iltoina pelaamaan. Tosin, asia voi olla nyt toisin. Kuitenkin, viimeksi kaikki oli aika uutta kill -bailujen suhteen, ainakin osalle.

Tuosta tulee varmaan sanomista kun käpyjä on jo 13.
:D

Lisäsin tuonne ilmo-ketjuun tuon "For Papat only"-säännön että meitä on enemmän kun aikamme on rajallista ennen kello yhdeksää. :p
Tätähän käytettiin jo aikaisemmassakin turnaksessa.
Mullakin on vuorotyö, joten matsejä tulee jäämään väliin.

:D

Lisäsin tuonne ilmo-ketjuun tuon "For Papat only"-säännön että meitä on enemmän kun aikamme on rajallista ennen kello yhdeksää. :p
Tätähän käytettiin jo aikaisemmassakin turnaksessa.
Mullakin on vuorotyö, joten matsejä tulee jäämään väliin.

Oi Don Kojo! Kiitämme ja kummarramme! ;)

Hoi käpyset

Nämä ovat pelaajat ovat ilmoitettu liigaan:
HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen
LepiFIN
zam007
VonBohne
Samuel_the_Tired

Onko tässä kaikki? Ilmoittatumiset loppuu tänään ja meillä taitaa olla nytkin jo ylitarjontaa (max 10 per tiimi):)

Jos vielä löytyy lisää pelaajia niin pitäisikö laittaa kaksi tiimiä vai saadaanko pelaajia peleihin jos tiimissä on vain esim. 6-7 pelaajaa?

Redbacon78 ois vielä ollut kiinnostunut. Hitto, unohdin kokonaan että tämä ilmoittautuminen loppui eilen, sori vaan. Elin jotenkin siinä uskossa että oli vielä hyvin aikaa.

Kun pelit ovat jo mahdollisesti 21 aikoihin niin kokemuksesta tiedän että meillä on hyvä olla varamiehiä jotta saadaan tiimi kasaan.

Siellä on nyt liiga psytyssä. Koska meillä on nyt sitten matsi? Joko on sovittua?

Ensimmäinen matsi sovittu Su 4.5 klo 21.00. Vastassa [NOPOT].

Vko 1 (28.4.2008-4.5.2008):
Set1: Creek, Overgrown, Bog
Set2: Overgrown, Downpour, Bog

Eli jos oikein ymmärrän niin pelataan Set1 JOS kaikilla pelaajilla on Variety Pack, muuten Set2?

Ketkä haluaa pelata?

Osallistujat:
HC76 (voin myös olla varalla jos on ylitarjontaa)
..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla on muutto tulossa ja on hyvin epävarmaa, missä vaiheessa saan pleikkarin viritettyä paikalleen. Periaatteessa mun pitäisi kyllä pystyä osallistumaan tuohon aikaan, mutta en uskalla luvata mitään. Ilmoitain lauantai-iltana, miltä vaikuttaa.

Jos pääsen osallistumaan, niin mä olen varmaan host, koska mulle tulee 100/10-meganen nettiliittymä...

Voin tulla pelaamaan, jos ei tule porukkaa tarpeeksi.
Meillä on Golffiturnee-peli myös ysiltä, mutta jätän sen väliin jos pelaajia ei löydy.

Mukana...

Rosteri:

HC76
pziuz
Kojo
Pazeus

Viestin lähetti alunperin jryi
Jos pääsen osallistumaan, niin mä olen varmaan host, koska mulle tulee 100/10-meganen nettiliittymä...
Paljonko tuollainen ylellisyys tulee kustantamaan kuussa?

Ylös Bottom