Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 turnaukseen pappa porukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka

Mulle sopii koska vaan (paitsi silloin jos on CG:n kautta sovittu matsi). Eli about jokapäivä klo 18-23.

Sovitko sinä nuo matsit sitten, niin saat paremmin sopimaan ajankohdan? Siis ton liigan.

Mä olen kokoajan luullu että joku muut hoitaa nää liigamatsien sopimiset :) Enmä usko että papoista on pula jos pelit sovitaan 21-22 aikoihin.

Loppuviikko ja viikonloppu täynnä toimintaa,eli en pääse mihinkään peleihin:mad:

Hei Rakaat Käppänät, onko Käpy pehmennyt?

Mitäs meinaatte uudesta KFin HardCore S&M turnauksesta?

a) Olemme menossa omalla virallisella Claani porukallamme

b) Olemme suunnitelleet tekevämme turnaukseen erikos- mies joukkueen, tarkoittaen sitä, että lainaamme pee-z:n tai joitakin muita "KFP support" osastoltamme.

c) Olemme keskittyneet "KFP"- markkinointi ja promootio materiaalin tuottamiseen, sponsorisopimusten solmiseen, ja edustamiseen Cocktail- tilaisuuksissa. Näin ollen aikamme ei enää riitä huumorimielisiin kill- bailuihin jotka eivät tuota pelaajapalkkaa.

d) Jotakin muuta, mitä.

Mä olisin ainakin kiinnostunut. Täytyy tosin käydä ostamassa uudet kaksteholinssit, etten jatkuvasti ammuskele Bohnea kun tulee rappusissa vastaan.

Ensi viikon jälkeen voin jopa käyttää headsettiä puhumiseen iltakymmenen jälkeen, kun saan vihdoin oman kotiteatterihuoneen eikä tartte pelätä kanssanisäkkään häiritsemistä tämän vedellessä kauneusuniaan.

Hei Rakaat Käppänät, onko Käpy pehmennyt?
Kävyt yleensä, vai käpyjen kävyt vai The Käpy? Terhakkana ollaan silti.
Mitäs meinaatte uudesta KFin HardCore S&M turnauksesta?
S&M menee aina saunailtoina, mutta julkiset sessiot arveluttaa..

Mutta jos puhutaan codimaisesta S&D:stä niin silloinhan tuonne pitää ilman muuta saada Käpyjä mukaan. Joka iltahan osa porukkaa päivystää ko. muotoa menemään. Kumma jos ei menestystä ja kunniaa tipu tästä turneesta..

Ja vaihtoehto
b) Olemme suunnitelleet tekevämme turnaukseen erikos- mies joukkueen, tarkoittaen sitä, että lainaamme pee-z:n tai joitakin muita "KFP support" osastoltamme.
mielestäni ilmanmuuta, koska kfin-matsi kyseessä ja samalla systeemillä vedettiin ensimmäinen -kävelee miinojen läpi eikä edes lipas riitä kaatamaan- turnee.

Ja tämä tulee turnausvoiton myötä:
c) Olemme keskittyneet "KFP"- markkinointi ja promootio materiaalin tuottamiseen, sponsorisopimusten solmiseen, ja edustamiseen Cocktail- tilaisuuksissa. Näin ollen aikamme ei enää riitä huumorimielisiin kill- bailuihin jotka eivät tuota pelaajapalkkaa.
Balin risteilylle on tosin vain rajallinen määrä paikkoja, joten voitaisiin varmaan kerätä osallistujia jo..?

d) Jotakin muuta, mitä.
KFP klaanilaisia on 18kpl, KFP-foorumilaisia on 24kpl ja pappoja tällä foorumilla varmaan toistasataa(?) joten eiköhän me nyt ainakin yksi joukkue saada kasaan (??)

Ja Mura/Xxhen käskemättä paikalla ja näillä sanoilla valmis osallistumaan turneeseen.
(sekavaa sisältöä ihmetteleville ->maanantain kofeiinipiikki)

Howdy ho. Mä olen aina valmis kovakouraiseen S&M sessioon. Kerätään vaan kaikki halukkaat papat ja ukit sessioimaan, ei aleta ketään syrjimään. Mennään vaikka kahdella tiimillä jos sikseen tulee? (eikös se ole sallittua kuitenkin).

Veetäänkö KFP tagilla vai keksitäänkö näitä liigoja varten oma; esim "paps", "käpy", "oldi" tms

Hmm.. tänään sekaisin kuin seinäkello ja kirjoittelen vielä samaan aikaan HC:n kanssa joka foorumille..

Jok' tappauksessa seuraavat ovat tällä hetkellä ilmoittautuneet (ainakin alustavasti):

HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen

Eli lisää pappoja mukaan! Ja tuon listan voisi aina vaikka copy-pasteta ilmoittautumisviestiin ja lisätä oman psn-tunnuksen loppuun, niin on HC:n helpompi päivitellä rosteria tuonne viralliseen ilmoketjuun.

Ja käpy ois kova. Tagi siis.

Hmm.. tänään sekaisin kuin seinäkello ja kirjoittelen vielä samaan aikaan HC:n kanssa joka foorumille..

Jok' tappauksessa seuraavat ovat tällä hetkellä ilmoittautuneet (ainakin alustavasti):

HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen

Eli lisää pappoja mukaan! Ja tuon listan voisi aina vaikka copy-pasteta ilmoittautumisviestiin ja lisätä oman psn-tunnuksen loppuun, niin on HC:n helpompi päivitellä rosteria tuonne viralliseen ilmoketjuun.

Ja käpy ois kova. Tagi siis.

Eikös papat ole joukkueena kaikki mukana? eli nimeä listaan vaan, meikä voi osallistua aina silloin tällöin kuten tähänkin asti.

Tänään tuli peli ja noi tatit on viel aika hankalat mun vanhalle hiirikädelle, mutta treenaus alkaa tällä päivämäärällä.
Pääsiskö viel tonne KFP:n sisälle kattelee mitä sieltä löytyy.
Jos availis noit unlockkeja viel tovin, niin vois liittyy teijänkin peleihin.

HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen
LepiFIN

Tässä päivitetty lista, KFP:n omalla foorumillahan tästä onkin ollut jo juttua?

Mitenkä muodostamme tiimit? Aiempien turnauksien perusteella halukkaita tuntuu riittävän mutta jotenkin peleihin on ollut vaikeaa saada pakka kasaan.

Jatketaan aiheesta!

Eli olkaahan aktiivisia jos ilmoittaudutte mukaan, helpottaa kummasti kapteeniston (HC ja M-Arkku) hommia.

--------------------------------------------------------------------------------

HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen
LepiFIN
zam007

lisäsin itse itseni(ettei käy niinku viimeeks):o

Tänään tuli peli ja noi tatit on viel aika hankalat mun vanhalle hiirikädelle, mutta treenaus alkaa tällä päivämäärällä.
Pääsiskö viel tonne KFP:n sisälle kattelee mitä sieltä löytyy.
Jos availis noit unlockkeja viel tovin, niin vois liittyy teijänkin peleihin.

Siirryin joulukuussa PC:ltä konsolille, jolloin alkoi raivokas CODin tahkoaminen... Aikaisempaan kokemusta konsoli pelaamisesta ei ollut, joten tateilla pelaaminen oli yhtä helvettiä...

Nyt 5 kk takana ja edelleen pientä (lue: suurta) hapuilua tattien käytössä... Vanhalle koiralle uusien temppujen opettaminen on yhtä helvettiä, jopa toivotonta.

Seurailin sun taistelua eilen ja äijällä oli kyl hyvä meininki kentällä!!

Tervetuloa pappoihin!

Osallistun, jos sattuu matsien kellonaika olemaan ok.

Täytyy yrittää vääntää vastustajien kanssa tästä kättä. Tai no, väännetään ensin keskenämme, mikä sopii?
Meikä ehdottelee myöhäisiltaa. Tyyliin 21.30-22.00, myöhemmätkin käy...

Ylös Bottom