Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle sopii koska vaan (paitsi silloin jos on CG:n kautta sovittu matsi). Eli about jokapäivä klo 18-23.
Sovitko sinä nuo matsit sitten, niin saat paremmin sopimaan ajankohdan? Siis ton liigan.
Samoin, jos huolitte mut kyytiin.Mä olisin ainakin kiinnostunut.
Kävyt yleensä, vai käpyjen kävyt vai The Käpy? Terhakkana ollaan silti.Hei Rakaat Käppänät, onko Käpy pehmennyt?
S&M menee aina saunailtoina, mutta julkiset sessiot arveluttaa..Mitäs meinaatte uudesta KFin HardCore S&M turnauksesta?
mielestäni ilmanmuuta, koska kfin-matsi kyseessä ja samalla systeemillä vedettiin ensimmäinen -kävelee miinojen läpi eikä edes lipas riitä kaatamaan- turnee.b) Olemme suunnitelleet tekevämme turnaukseen erikos- mies joukkueen, tarkoittaen sitä, että lainaamme pee-z:n tai joitakin muita "KFP support" osastoltamme.
Balin risteilylle on tosin vain rajallinen määrä paikkoja, joten voitaisiin varmaan kerätä osallistujia jo..?c) Olemme keskittyneet "KFP"- markkinointi ja promootio materiaalin tuottamiseen, sponsorisopimusten solmiseen, ja edustamiseen Cocktail- tilaisuuksissa. Näin ollen aikamme ei enää riitä huumorimielisiin kill- bailuihin jotka eivät tuota pelaajapalkkaa.
KFP klaanilaisia on 18kpl, KFP-foorumilaisia on 24kpl ja pappoja tällä foorumilla varmaan toistasataa(?) joten eiköhän me nyt ainakin yksi joukkue saada kasaan (??)d) Jotakin muuta, mitä.
Hmm.. tänään sekaisin kuin seinäkello ja kirjoittelen vielä samaan aikaan HC:n kanssa joka foorumille..
Jok' tappauksessa seuraavat ovat tällä hetkellä ilmoittautuneet (ainakin alustavasti):
HC76
jryi
Kojo_FI
Mapax
NetDiamond
Pazeus
pee-z
pZiuz
Xxhen
Eli lisää pappoja mukaan! Ja tuon listan voisi aina vaikka copy-pasteta ilmoittautumisviestiin ja lisätä oman psn-tunnuksen loppuun, niin on HC:n helpompi päivitellä rosteria tuonne viralliseen ilmoketjuun.
Ja käpy ois kova. Tagi siis.
Tänään tuli peli ja noi tatit on viel aika hankalat mun vanhalle hiirikädelle, mutta treenaus alkaa tällä päivämäärällä.
Pääsiskö viel tonne KFP:n sisälle kattelee mitä sieltä löytyy.
Jos availis noit unlockkeja viel tovin, niin vois liittyy teijänkin peleihin.
Osallistun, jos sattuu matsien kellonaika olemaan ok.
Samoilla linjoilla. Ysin jälkeen...Tyyliin 21.30-22.00, myöhemmätkin käy...