Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 vastaan SOCOM: Confrontation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JukkaPoika79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 vastaan SOCOM: Confrontation

Onhan se vähä erillaista tollasessa hidastemposemmassa pelissä.Ja kuvakulmakin vaikuttaa asiaan kun voi istua esim. nurkan takana niin että kuitenkin näkee ite sinne kulman taakse, CODissa et voi ellet mee ite näkyviin.

joo, no toi on totta kyllä, yleensä jos Kodissa on ihan paikoillaan, tai melkeen aina, niin eipä silloin pelaaja ole ohjaimen lähellä, mutta Sukassa ei koskaan voi todellakaan tietää sitä :rolleyes:
Se on siinä ja siinä, että hankinko ens kuussa ko. peliä (=sukkaa) :o
 
Vastaus: CoD4 vastaan SOCOM: Confrontation

ööö... Mitäs eroa kämppimisellä on? kämppimistähän se on, eikä mielestäni riipu hauskuus pelistä... tylsää puuhaa sanon ma :p

Tuossa tuli jo Trollilta hyviä kommentteja. Täytyy lisätä tähän, että Socomissa se kenttäsuunnittelu vaikuttaa myös paljon asiaan. Paikat on tehty Socomissa monta kertaa hauskemmiksi, kuin CODissa. Ja se todella vaikuttaa. CODissa ei meikäläinen jaksa kauheasti kykkiä, mutta Socomin puolella tilanne on aivan toinen.

Onlinessa, vaikka Socom muuten toimiikin paremmin kuin COD, niin kun peliin liittyy uusi pelaaja, ruutu jäätyy hetkeksi. Ärsyttävä bugi, joka oli jo betassa. Tarvii uskoa ja toivoa, että kun seuraava päivitys tulee (meikä veikkaa eurojulkkarin aikoihin), niin ongelma saadaan poistettua.

Betasta ylipäätään moni asia on mennyt eteenpäin ja jo nykyjällään Socom on varsin pelattavaa ja viihteellistä actionia. Suomalaisia ja suomihuoneita kaivataan toki lisää! :)
 
Ylös Bottom