Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 vs. COD:WaW -kädenvääntö [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JouCo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 vs. COD:WaW -kädenvääntö [PS3]

Cod 5 kentät on vaan niin huonoja ettei niitä jaksa. Löytyy vaan ehkä pari hyvää. Siihen pelkkään rauniomaisemaan vaan kyllästy niin pahasti. Aseetkin oli vaan kovin tylsiä. Ja kun tässä on kerta nostettu levelit 65:een niin olisi pitänyt myös pistää vähän enemmän saavutettavaa. Tuntuu että tässä joutuu pelaan ikuisuuden että saa mitään uutta.

kaikilla käytässä smg yleensä MP40 jukalla, steady aimilla ja loputtomalla lippaalla höystettynä.

Jep. Mulla on nyt 9 slottia auki ja kaikkiin oon laittanu just nää, muuten ei vaan pärjää. Se on hienoo ku ei tartte tähtää, voit vaan lonkalta heittää hedareit.

Mun mielestä Call of Duty 4: Modern Warfare on parempi. Neljännessä osassa on paremmat mapit, aseet, yms.

Jep. Mulla on nyt 9 slottia auki ja kaikkiin oon laittanu just nää, muuten ei vaan pärjää. Se on hienoo ku ei tartte tähtää, voit vaan lonkalta heittää hedareit.

Joo itellä on menossa vasta 1. prestige ja 64lv ja siinä se on ollut jo vaikka kuinka kauan.
Kun taas CoD 4:ssä on 10. prestige kaikki challenget paitsi Clay More tehtynä. Näkee taas kumpaa on tullut pelattua.

Aloin tänään pelaamaan cod4:sta netissä ekaa kertaa. Peli ollut yli vuoden hyllyssä, kun ei ole ollut aikaa pelata. Kun peli tuli tykkäsin yksin pelistä. Viimeiset 2kk tullut pelattua cod5:sta joku 260h. Nyt kyllästys iski jollakin tasolla siihen ja päätin alkaa jyystämään cod4:sta netissä.
Odotukset oli kovat, kun porukka on siitä niin tärinäs näilläkin palstoilla.
Ensi vaikutelma. Sama kuin Seppo Rädyn mielipide oopperasta. No ehkä viikon pelaamisen jälkeen mielipide muuttuu. Silti ihmettelen miksi joidenkin mielestä 5 on 4, muka paljon huonompi.

Jos WaW olisi julkaistu ennen Modern Warfarea - tilanne olisi ihan toinen ja porukka eri mieltä asiasta.

Voi hyvinkin olla näin.

Itellä vasta 14h onlineä WAWssa ja MWssä taitaa olla vain 4 päivää (siinä tullut enemmän kyllä privassa pyörittyä).

Kyl MW on kumminkin "the CoD", vaikka nykyään pelaan enemmän WAWia.

Molempia tullu pelailtua "jonkun verran" ja täytyy sanoa et mun mielestä loistavia kumpainenkin. Toiseen ku kyllästyy väliaikaisesti niin sillon toinen tarjoaa taas hyvää viihdettä. Varmasti kyllästymisen kohtaa nopeammin mikäli sitä publaa pelkästään vääntää. Klaanimatsit ja turneet on sitä parasta viihdettä. Tälläkin hetkellä pienehkö turnee wawissa meneillään ja mielenkiintoa riittää... :)

Kohta jo 6 pelipäivää nelosessa takana, eikä siihen tunnu oikein kyllästyvän sitten millään. Vieläkin löytää klaanikavereiden kesken uusia piipun mentäviä koloja ja aukkoja joista ei ennen ole tajunnut ampua.

WAW on puitteiltaan kunnossa, mutta kun ei vaan sykähdytä tuo WW2-meininki sitten lainkaan. Ei vaan jaksa syttyä yli 60 vuotta vanhoista taisteluista, aseista ja varusteista. Ja se WAWin Magnum on niin surkia Dessuun verrattuna, että se pelkästään riittää syyksi pelilevyn vaihtoon.

No OK, katkaistussa haulikossa on enemmän munaa kun Nelosen vastaavissa, sillä on ihan hauska räimiä. Ja boltit ihan kivoja kanssa.

Jos WaW olisi julkaistu ennen Modern Warfarea - tilanne olisi ihan toinen ja porukka eri mieltä asiasta.

Näin se varmasti on. Molemmat hyviä pelejä. Sen ymmärrän, että toisia kyllästyttää 2WW aihe. Mutta onhan waw:ssa paljon parannuksiakin, joten pidän sitä parempana. Odotukset kuutos osan osalta ovat kyllä kovat.

tänää tuli pitkästä aikaa jauhettuu 4:ta ja huomasin yhden "pikku" hommelin:
jotenki tuntu, et 4:s tulee noit mikki-"ongelmii" enemmä ku WaWis, esim. monta kertaa aulassa(ku kerätää kaveriporukkaa) ei kuule ku yhen jantterin äänen!
en tiä johtuuko siitä, että 4:es muutkin pääsee partyyn, ku partyn johtajan invimät henkilöt, WaWis harvemmin näin tapahtuu! (ihan sairaan raskas "bugi" WaWis!!)

en tiänny oisko kuulunu tänne vai mihin, mut ohan tossaki tiettyy vääntöö...jos ny joku ees ymmärsi viestin pointin :D

Kohta jo 6 pelipäivää nelosessa takana

Olikos Berdu toi 6 päivää ihan oikein, ettei ois 16 tai 60? :)

Ite kun iltasin miettii, mitä pelais (haha) tulee wawi laitettuu koneeseen automatic. Välillä on ollut fiilikset kateissa pelin suhteen, mut kun se eka roundi on alkanu, ne fiilikset on kaikonnu.

Nelonen iski aikoinaan ja wawi ilmestyessään viis kertaa kovemmin. Ehkä vaan toi WW2 kiinnostaa ja yleensäkin sotahistoria mua niin paljon, että se jo vaikuttaa itsessään mun mieltymyksen peliin.

Olikos Berdu toi 6 päivää ihan oikein, ettei ois 16 tai 60? :)

Ups joo piti kirjottaa että 36 päivää publaa... siihen vielä n. 300-400 klaanimatsia ja privapelit päälle... eli ei tähän peliin vaan kyllästy.

WAWissahan ei tosiaan vaan tuo WW2 ja sen aikaiset härpäkkeet minua kiinnosta, muutenhan pelissä ei pahemmin vikaa ole, mutta juuri tuo Modern Warfaren modern warfare saa vaa'an kallistumaan ko. pelin puoleen.

Joo onhan totaa nelosta väänetty päivät pitkät, eikä siihen vaan kyllästy! Välillä kaipaa vaan jotain vaihtelua, mutta sitten kun sen vaihtelun on saanut, niin taas tulee halu palata vanhan kunnon nelosen pariin.

Mikä vääntö? Cod4 on niin paljon parempi kuin WaW et ei voi uskoo et cod4 moottoril on saatu selasta kuraa aikaan ku waw.

CoD4 on parempi..WaWin pilaa ajoneuvot.Eikä itteeni kiinnosta niin paljon toi WW2 aika.Mut kyllä sitä WaWiakin jakso sen kaks kuukautta pelata.

Kyllä se cod4 on jotenkin vaan parempi. WaW on pelkästään HAARDKOREN varassa koska normissa semi-auto kiväärit on ihan turhia. Normi suosii liikaa SMG luokkaa. Ja noi kiväärikranaatit on $aatanan tekosia! Mut ehkä ärsyttävin piirre on toi jenkkejä suosiva host migration. Pari laardinaamaa texasista kun tulee pelaa niin sinne meni hosti! Siis WTF? Onhan nelosessakin omat huonot puolensa, mut ei mitään ihan raivon partaalle ärsyttävää...

Parasta WaWissa on se että lähes kaikki mun kaverit pelaa sitä. Se tekee siitä kyllä valtavan hauskaa!

Summa summarum: COD4 pesee WAWin. Jos seuraa ei lasketa. :)

Kyllä se cod4 on jotenkin vaan parempi. WaW on pelkästään HAARDKOREN varassa koska normissa semi-auto kiväärit on ihan turhia. Normi suosii liikaa SMG luokkaa. Ja noi kiväärikranaatit on $aatanan tekosia! Mut ehkä ärsyttävin piirre on toi jenkkejä suosiva host migration. Pari laardinaamaa texasista kun tulee pelaa niin sinne meni hosti! Siis WTF? Onhan nelosessakin omat huonot puolensa, mut ei mitään ihan raivon partaalle ärsyttävää...

Parasta WaWissa on se että lähes kaikki mun kaverit pelaa sitä. Se tekee siitä kyllä valtavan hauskaa!

Summa summarum: COD4 pesee WAWin. Jos seuraa ei lasketa. :)

Ei sul oo kavereita.

Ite tykkään nykyään taas WaWista, ennen vihasin sitä.
Kokeilkaa gewehriä.

Ylös Bottom