Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

Vastaus: Colin McRae: DIRT

Sain kuin sainkin Dirtin mukaan eräästä PK-seudun peliliikkeestä , viikonloppu menee varmaan soraa ruopien :D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

kaitsu-71 sanoi:
Sain kuin sainkin Dirtin mukaan eräästä PK-seudun peliliikkeestä , viikonloppu menee varmaan soraa ruopien :D

Muutama tunti takana. Täytyy sanoa, että allekirjoittaneen osalta paras ajopeli tällä hetkellä. Grafiikat & äänet hakkaa ainakin omasta mielestäni Forza 2:sen selvästi. Ja soralla on mukavempaa mennä kuin asfaltilla ;) . Aloittelin tässä iltayöstä padilla, lauantaina päivemmällä sitten ratti käyttöön, ja vääntämään oikein kunnolla. Mutta kun ei nyt millään jaksaisi lopettaa, vaikka kello alkaa olla kolme aamuyöllä. Ajaminen (ja uusintojen seuraaminen) on yksinkertaisesti vaan niin hauskaa. Loistavaa ajanvietettä yksin pelatessa, ja aivan helmi oluthuuruisten peli-iltojen ratoksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Demo oli saakelin hyvän oloinen. Forza 2 tuli jo hankittua, mutta demon perusteella tämä taitaa upota meikäläiseen kovemmin vaikka forzakin on helkkarin kova.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Täysin päinvastanen fiilis, Forza 2 on ehkä kovin ajopeli ikinä, mutta Colin oli aivan syvältä (ratilla pelasin molempia).
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Ratilla en ole itse kokeillut. Pitää vielä tarkentaa että vertaaminen ei ole reilua koska tämä on selvästi forzaa arcadempi peli - mikä on ehkä juuri syy siihen miksi se tuntui enemmän omalta. Forza taas on niitä pelejä joihin pitää kunnolla paneutua eikä pelata 15 minuutin sessioissa..

Edit: joka tapauksessa mainio autopelikausi tulossa, tämä, forza 2, pgr4, ja flatout niin voi voi.. kaikki missä on neljä pyörää alla maistuu mulle :)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Scatterbrain XO sanoi:
Ratilla en ole itse kokeillut. Pitää vielä tarkentaa että vertaaminen ei ole reilua koska tämä on selvästi forzaa arcadempi peli - mikä on ehkä juuri syy siihen miksi se tuntui enemmän omalta. Forza taas on niitä pelejä joihin pitää kunnolla paneutua eikä pelata 15 minuutin sessioissa..

Juuri näin, molemmille löytyy varmaan oma kannattajakuntansa, mulle uppoaa kanssa hieman enemmän tuo arcademaisempi meno. Toki Forzaakin tulee ajettua jatkossa, mutta Dirt tulee olemaan peli-iltojen osalta selkeästi ykkönen. Ja Flatout varmaan samaten.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Joo-o. On sitä Forzaakin kyllä väännetty, mutta rallimiehiä kun ollaan niin pakko se on tämäkin ostaa vaikkei arcade menekkään. Gameplay videoiden ja demon perustella jäi ratilla ihan ok maku suuhun. Kyllähän tää tähän taloon tulee. Ei vaan ole hajua ollenkaan julkaisun varmuudesta jne.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Joo-o. On sitä Forzaakin kyllä väännetty, mutta rallimiehiä kun ollaan niin pakko se on tämäkin ostaa vaikkei arcade menekkään. Gameplay videoiden ja demon perustella jäi ratilla ihan ok maku suuhun. Kyllähän tää tähän taloon tulee. Ei vaan ole hajua ollenkaan julkaisun varmuudesta jne.

Jep, ja onhan tässä erona perusarcadeen esim. vauriomallinnus. Autot tuntuu menevän rusinaksi erittäin nätisti, ja reilu 100 km/h verkkoaitaan Australiassa hajotti Mitsun keskeytyskuntoon keskimmäisellä (3/5) vaikeustasolla. No, pari pikku tälliä tais tulla jo ennen tuota :D.

Ja eiköhän tätä ensi viikolla saa kaupasta jo ihan julkisestikin, tämä viikko taisi mennä hieman tiskin alta periaatteella.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Hehheh. itse ennakkotilasin, ja sähköpostiin tuli viesti, että postitettu on.. Harmi vaan, että jotku pelimyyjät myy sitä pöydän ali.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mites tuossa täysversiossa on tuon radalta suistumisen jälkeinen, auton tielle palauttaminen toteutettu? Demossahan auto palautetaan tielle lähes välittömästi jos erehtyy vähän peltoa kyntämään.

Entäs sitten nuo jarrut? Vieläkö auto pysähtyy liian nopeasti?
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

First sanoi:
Mites tuossa täysversiossa on tuon radalta suistumisen jälkeinen, auton tielle palauttaminen toteutettu? Demossahan auto palautetaan tielle lähes välittömästi jos erehtyy vähän peltoa kyntämään.

Entäs sitten nuo jarrut? Vieläkö auto pysähtyy liian nopeasti?

kyllä se aika nopeasti pysähtyy mutta ei niin seinään kuin demossa.. auto palautetaan suht nopeasti takas tielle jos suistuu tarpeeks pitkälle.. mut tosiaan aika pitkälle saa ajaa..
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Perjantaina sain tämän pelin ja kieltämättä aika ahkeraan on tullut pelailtua viikonlopun aikana - urapyramidin huippu alkaa jo vähitellen häämöttää, joskin täytyyhän se sitten kahlata vielä muillakin vaikeustasoilla. Itse pidän sekä tällaisista arcade-kaahauksista kuin myös hieman realistisemmista ajeluista, tyyliin Forza 2, jota en vain ole vielä saanut hommattua.

Grafiikka tässä on nättiä, vauhdintuntu ihan ok ja ohjattavuus sopii ainakin minulle, vaikka joidenkin luokkien autoilla siihen joutui ensin hieman totuttelemaan. Dashboard- ja helmet-kameroista plussaa ja itse käytänkin kokoajan dashboard-näkymää, mikä luo sopivasti tunnelmaa. Paras kaahailu pitkään aikaan.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Konsolinet kertoo tällä hetkellä julkaisupäiväksi huomisen, 18.6. Mikäli tuo pitää paikkansa, viiden viikon kesäloma (hihihiii! :D) alkaa ihan mukavasti. Täytyy käydä huomenissa kyselemässä.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Vigor Mortis sanoi:
Konsolinet kertoo tällä hetkellä julkaisupäiväksi huomisen, 18.6. Mikäli tuo pitää paikkansa, viiden viikon kesäloma (hihihiii! :D) alkaa ihan mukavasti. Täytyy käydä huomenissa kyselemässä.

Tuskinpa pitää, kun EA:n sivuilla on tieto että 21.6.

Eiköhän tuolla ole kohta maahantuojan edustajat kimpussa jos tänään meinaavat myydä.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tänään kävin ostamassa Kuopiolaisesta pelikaupasta. Aika huikea on... alkaispa kesäloma!
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

juzmo sanoi:
Tänään kävin ostamassa Kuopiolaisesta pelikaupasta. Aika huikea on... alkaispa kesäloma!

Mistä kaikkialta mahtaa löytyä jo suoraan hyllystä? Onko toi Kuopio ainoa paikka mistä tota saa? Vai puhuuko Juzmo omiaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kävin kysymässä parista kaupasta, ja ilmeisesti EA on antanut aika tiukan ukaasin, että peliä ei saa myydä ennen 21. päivää, vaikka pelit varastossa jo olisivatkin.

Jatkan siis rahojen häviämistä pokerissa torstaihin saakka.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

kyllä minä ainakin ostin omani jo lauantaina.:cool:
tänään kokeilin ekan kerran livessä ja pakko sanoa että turhaan sitä ollaan haukuttu.
minusta se toimii hyvin juuri noin, joka kisan jälkeen annetaan 8 vai 10 vaihtoehtoa ja kaikki äänestää sitä mitä haluaisi ajaa ja eniten ääniä kerännyt kisa ajetaan.
kaikilla vieläpä sama auto eikä mitään säätöjä voi tehdä joten ajotaito ratkaisee.

ja ihan hyvä vaan että radalla ei näy edes toisten kisaajien haamuja, aina rallisport challange 2:ssa häiritsi ne haamut vaikka ne olikin vain parista viivasta tehty.
eikä ainakaan voi valittaa lagista.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

pelle sanoi:
kyllä minä ainakin ostin omani jo lauantaina.:cool:

Noniin, nyt kaikki kertoo mistä osti pelinsä ennen julkaisupäivää, niin saadaan pahikset kiinni ja muutkin pelikauppiaat saavat luvan myydä. :D Ei millään jaksaisi odottaa torstaihin asti.
 
Ylös Bottom