Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Jos ajaa Championship moodia, on valittavana 12 tai 18 erikoiskoetta, plus yleisöek:t.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kamesennin sanoi:
Vois tämänkin ostaa kun joskus saa halvalla:cool: .


Juurihan tuolla alennusketjussa mainittiin halpa aluevapaa Aasia-Colin.

Itse en tähän tosin sitäkään rahaa viitsisi pistää.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Colibri sanoi:
Joko on löytynyt kauppojen hyllyltä?

Ei ainakaan Jyväskylän Keljonkankaan Prismasta, eikä Citymarketista. Paikallisesta pelikeskuksetsta löytyi kylläkin jo viime viikolla hintaan 75e.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Colibri sanoi:
Kuinka moni on tuolta Play-asiasta tilannut jotain? Onko luotettava? Pitääkö olla visa tai vastaava? Kuinka nopea toimitus?

En itse ole tilannut, mutta aion varmaankin tämän pelin takia. Minulle on sanottu että on tosi luotettava paikka, tulee n. viikossa max kahdessa. Visa on tarpeen ja paketti tulee postiisi.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
En itse ole tilannut, mutta aion varmaankin tämän pelin takia. Minulle on sanottu että on tosi luotettava paikka, tulee n. viikossa max kahdessa. Visa on tarpeen ja paketti tulee postiisi.

Joo itseäkin kiinnostaa tuo 20-30:n säästö:rolleyes: . Ja onhan tossa toi Forza 2, ettei ihan ilman mitään autopeliä tarvii olla...:D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Colibri sanoi:
Joo itseäkin kiinnostaa tuo 20-30:n säästö:rolleyes: . Ja onhan tossa toi Forza 2, ettei ihan ilman mitään autopeliä tarvii olla...:D

Noniin, murruin ja ostin Prismasta hintaan 70e. Noh, kerran se vain kirpaisee. Vaihdan sitten johonkin toiseen peliin taikka myyn kun kyllästyy. Ja hyvältä peliltähän tuo vaikuttaa, mutta edelleen aika Arcade-meininki.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Minäkin kävin Tampereella Prismasta suolaiseen 72,90:n hintaan hakemassa Juhannushupia. Parin kokeilun jälkeen vaikuttaa odotetusti hienolta, etenkin näin rallicrossihullun näkökulmasta. Lisää kokemuksia kerrotaan julki pyhien jälkeen...
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

No huh huh mitä hintoja! Mutta juuri tuon takia peli julkaistiin virallisesti vasta tänään. Oma pelikauppiaani sai pelin jo viikko sitten, mutta koska se ei ehtinyt kauppakeskuksiin, maahantuoja päätti odotuttaa julkaisua siihen asti kunnes kauppakeskukset saavat omat lähetyksensä. Jotta pääsisivät rahastamaan törkeästi :mad:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Anttilassahan oli halpaa prismaan verrattuna :) siellä oli "vain" 64.xx

Tuli sitten tuo colini napattua kun Flattiä ei näkynyt missään... Ensifiiliksiä.. ihan hauska, tosin ruudunpäivityksen aikamoinen tökkiminen häiritsee kyllä :( tahmaa jo yhdellä autolla ja tahmaa lähes kokoajan kun mennään isommalla jengillä ... nyyh.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tiedä sitten oliko jo loppu Salon seudulta, sillä Prismassa ja Anttilassa ei löytynyt...:mad: No täytyy hakata Forza 2:sta juhannus.;)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Colibri sanoi:
No täytyy hakata Forza 2:sta juhannus.;)

Eihän nyt jussina mitään konsolia räplätä. Tehään ihan jotain muuta. ;)
Itse ainakin nautin suomen suvesta, järvi maisemasta , oluesta ja hyvästä seurasta.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Locust sanoi:
Eihän nyt jussina mitään konsolia räplätä. Tehään ihan jotain muuta. ;)
Itse ainakin nautin suomen suvesta, järvi maisemasta , oluesta ja hyvästä seurasta.

Voihan tota tehdä tossa Forza 2:n ohella:D .
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

It was about fucking time!

Olen kärvistellyt rallityhjiössä jo ties kuinka kauan, ja nyt muutaman taipaleen kokeilun jälkeen vaikuttaa siltä, että odotus palkitaan. Luulin tulevani kaipaamaan skottiaksentilla puhuvaa kartturia, mutta ihan hyvin sekä jenkkikartturi että -juontaja vetävät. Varsinkin juontajan puhetyylistä tulee mieleen joku Radio Nova tai Kiss FM, mikä sopii autopeliin kuin nyrkki silmään. ;)

Nyt täytyy odotella että parempi puolisko menee pian nukkumaan että pääsen jatkamaan. Ei tätä millään makuuhuoneen pikkutelkkarilla viitsi pelata. :D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Vigor Mortis sanoi:
It was about fucking time!

Olen kärvistellyt rallityhjiössä jo ties kuinka kauan, ja nyt muutaman taipaleen kokeilun jälkeen vaikuttaa siltä, että odotus palkitaan. Luulin tulevani kaipaamaan skottiaksentilla puhuvaa kartturia, mutta ihan hyvin sekä jenkkikartturi että -juontaja vetävät. Varsinkin juontajan puhetyylistä tulee mieleen joku Radio Nova tai Kiss FM, mikä sopii autopeliin kuin nyrkki silmään. ;)

Nyt täytyy odotella että parempi puolisko menee pian nukkumaan että pääsen jatkamaan. Ei tätä millään makuuhuoneen pikkutelkkarilla viitsi pelata. :D

kartturina Andy Bull , mutta "kommentaattorina" toimii Travis Pastrana

Andy Bull: http://www.rallycodrivermagazine.co.uk/public/topcodrivers/andybull.htm
Travis Pastrana: http://www.travis-pastrana.com/

on kyl tosiaa hyvä peli, vaikka puuttuuki lumipätkät..
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Voi perkele.

Ostin tämän siis klo 14 pelasin tier 7 asti. Ja päätin, että peli lähtee myyntiin. Vituttaa suorastaan tuo auton ajettavuus. Aivan hirveätä paskaa. Peli olisi ollut täydellinen jos ajettavuus olisi edes vähän realistisempaa ja oikean auton fysiikkaa läheisempää. RBR <3
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Voi perkele.

Ostin tämän siis klo 14 pelasin tier 7 asti. Ja päätin, että peli lähtee myyntiin. Vituttaa suorastaan tuo auton ajettavuus. Aivan hirveätä paskaa. Peli olisi ollut täydellinen jos ajettavuus olisi edes vähän realistisempaa ja oikean auton fysiikkaa läheisempää. RBR <3

no FM2 pelisessioiden jälkee ajettavuus tuntu kuralta, mutta ku sitä jonkun aikaa maltilla ajoi niin ajattevuus ja tuntuma parani huomattavasti.. rupes tottuu.. mut kaikkiahan ei voi miellyttää

ajo tuntuu nyt TODELLA hyvältä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom