Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 04

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dragon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sisäkuvalla olen yrittänyt ajaa (nimenomaan tiedostaen, että vaikeimmalla tasolla tuo on pakollista), mutta nykiminen on häirinnyt liikaa.

CM: foorumilla oli pientä spekulaatiota, josko nykiminen olisi voimakkaampaa, kun ajaa FF-ratilla. Vaatiihan nuo efektit jonkin verran tehoa masiinalta, mutta siitä huolimatta en usko sitä syyksi. Pelaatteko ratilla vai padilla? Pelaan videotykki näyttölaitteena ja iso kuva tekee nuo nykimiset helpoksi huomata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa


Grafiikathan ovat parantuneet sittenkin. Englannin rata mm. oli todella kivaa katseltavaa ja vaikka osa radoista olikin vanhoja tuttuja kolmosesta, oli meininki kohdallaan.

Grafiikoiden parantumisen huomasi viimeistään sitten kun pelasi välillä CMR3:sta:)

Siinähän on myös CMR2:sta tuttuja ratoja.

Ja itse olen pelannut sisäkuvakulmasta CMR3:sta lähtien kun se vaikuttaa parhaimmalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Onko seuraavat asiat korjattu cmr3:sesta neloseen.
- Ei analogista ohjausta ristiohjaimesta.
- X piti painaa aivan pohjaan, jotta kaasu on pohjassa(todella kettumaista kun pitää koko ajan painaa x:sää sormet kipeänä, eikä voi keskittyä itse peliin, toisin kuin gt3:sessa jossa x:sää tarvii vain painaa leppoisasti niin kaasu on pohjassa).
Itsehän tässä pitää näköjään vastata, jos aikoo vastauksen saada. Eli kumpaakaan asiaa ei ole korjattu. Ne jotka tykkäävät pelata ristiohjaimella ja x neliö näppäimillä, en suosittele ostamaan tätä peliä. Ohjaus on helkkarin levotonta, kun on vain täysillä kääntyminen tai ei ollenkaan kääntymistä ja edelleen saa x:sää painaa liian lujasti, että kaasu on pohjassa. Ei näin, ei todellakaan näin. Ratilla ja polkimilla homma toimiikin jo paljon paremmin.
 
Ne jotka tykkäävät pelata ristiohjaimella ja x neliö näppäimillä, en suosittele ostamaan tätä peliä. Ohjaus on helkkarin levotonta, kun on vain täysillä kääntyminen tai ei ollenkaan kääntymistä ja edelleen saa x:sää painaa liian lujasti, että kaasu on pohjassa.[/B]

Eikö kannattaisi totutella pelaamaan tateilla? Itse en ainakaan ole ristiohjaimeen koskenut autopeleissä sen jälkeen kun Dualshock pleikkarille saatiin.
 
Sama vika. Pienikin analogia on parempi kuin digitaalinen I/O IMHO.

Onko joku jo saanut rengasta irrotettua kunnon ulosajolla? En ole vielä ehtinyt avaamaan expert-vauriomallinnusta, ja normaalilla saa laskea täydellä vauhdilla vaikka kiveen ilman hirveitä ongelmia sen jälkeenkään...
 
Enpä oo saanut renkaita irtoilemaan. Advanced-tasolla oon saanut auton puoltamaan sinne sun tänne (rengas rikki / vemputtaa) koluttuani ojanpohjia tarpeeksi. Mitään fataalia tuhoa en ole saanut aikaan (no, en ole yrittänyt tahallani), jotta olis joutunut keskeyttämään.
 
Oon saanu renkaan irti pienen rinnettä alas pyörähtelyn jälkeen expert tasolla. Kyllä sitä saa oikeesti aika rankasti paiskoa metsään jos meinaa sen saada tapahtumaan, ei nimittäin tuon vahingon jälkeen ole enää kohdalle sattunut... eikä muuten tarvinnu edes keskeyttää sen takia, auto oli vaan vähän kiikkerä ajettava... :(

Samalla kertaa tuli nähtyä sekin kun auto pyörii noin viisi kertaa katon kautta ympäri, sitäkään en ole nähnyt sen koommin...
 
Aina kun tuota realistista vauriomallinnusta tuolla hehkutetaan, niin kyllä allekirjoittanut haluaisi kunnon vauriot sitten kanssa niistä ulosajoista. Oppiipa pysymään siellä ojien välissä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flexbus
Sisäkuvalla olen yrittänyt ajaa (nimenomaan tiedostaen, että vaikeimmalla tasolla tuo on pakollista), mutta nykiminen on häirinnyt liikaa.

CM: foorumilla oli pientä spekulaatiota, josko nykiminen olisi voimakkaampaa, kun ajaa FF-ratilla. Vaatiihan nuo efektit jonkin verran tehoa masiinalta, mutta siitä huolimatta en usko sitä syyksi. Pelaatteko ratilla vai padilla? Pelaan videotykki näyttölaitteena ja iso kuva tekee nuo nykimiset helpoksi huomata...

Tuo voi hyvinkin olla totta. En ole ajanut ikinä CMR 3, enkä nyt nelosta muulla kuin ratilla, joten en voi varmaksi sanoa.

Mutta mulla ainakin melkein jokainen japanin eekoo rupeaa tökkimään hetkittäin. Sit muutamat muut, kuten pari pätkää kreikasta ja espanjasta. Ainakin silloin, jos oikaisee esim puskien ja puiden läpi. Kokeilkaas joku.
 
En tiedä johtuuko tämä siitä, että en pidä Iso-Britannian osakilpailusta, mutta mielestäni Colin on parempi siellä kuin muissa osakilpailuissa?
 
Outo homma on tuo käsijarru. Auto ei tunnu sen kanssa kääntyvän juurikaan paremmin kurviin kuin ilmankaan. Etuvedolla ajaessa olen tottunut kyllä siihen, että hiekalla ja varsinkin lumella perä lähtee aika iloisesti edelle kahvasta nykiessä...
 
Käännä autoa jo hieman siihen suuntaan johon perän haluavat lähtevän irti kässärillä. Mulla ainakin toimii ihan hyvin.

Eipä mun autot ainakaan koskaan ole suoraan ajettaessa ole lähteneet pyörimään ympäri kässäriä vedettäessä. Toisella takarenkaalla pitäisi olla huomattavasti enemmän pitoa kuin toisella, jotta perä lähtisi kääntymään "itsestään". Auton perää pitää heilauttaa aavistuksen jo oikeaan suuntaan ja sitten kässärillä perä irti kunnolla.
 
Ehkäpä mä nimenomaan tarkotin semmosta käännettäessä käsijarrutusta... :)
Kun ei ainakaan etuvetosella lähde siihen tahtiin kun realimaalimassa olen tottunut.
 
Ihan mainio ajotuntuma tässä, pitkästä aikaa on padillakin mukava hurjastella. Kaikki auto/rallipelit GT3:n jälkeen on tuntunu ihan kurjilta, tai niistä vaan on puuttunut "se jokin", Colin3 nyt oli ehkä karvain pettymys. Mutta nyt ajaminen on taas pitkästä aikaa hauskaa. Pitäävarmaan ostaa rattikin niin saa täyden ilon irti.
 
koodit

onko kellään tiedossa mitään huijaus koodeja(esim.millä saa kaikki autot ja radat auki)??
 
Re: koodit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tij
onko kellään tiedossa mitään huijaus koodeja(esim.millä saa kaikki autot ja radat auki)??

valitettavasti geneerisia koodeja ei taida olla.
peli generoi tallennuskohtaisen random-koodin, jota vastaan voit ostaa codemastersilta huijauskoodeja. eli sama systeemi kuin cmr3:ssa.
 
Re: Re: Re: koodit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Kuinka niin "valitettavasti" :rolleyes: Koodien käyttö on säälittävää...

hohhoijjaa, olipa kuivaa sarkasmia.
vastataan nyt vaan kysyjälle miten asiat on eli geneerisia huijauskoodeja ei ole. valitettavasti. piste.
 
Ylös Bottom