Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3

Tuota tuota... Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa tuon CMR3:n kanssa..ku ei saa tuota split screeniä toimimaan kun
vertikaalina...ei tykkää jostain syystä horisontal mambosta..tai siis
ei löydy namiskaa mistä sen pystyis vaihtamaan... auttakaa jos on tietoa parempaa.
 
Siis tietääkseni se ei ole mikään ongelma, siinä ei ole tietääkseni muuta vaihtoehtoa, kuin horsontaalinen splitti. Jos haluat vertikalisen, niin käännä telkku kyljelleen. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Siis tietääkseni se ei ole mikään ongelma, siinä ei ole tietääkseni muuta vaihtoehtoa, kuin horsontaalinen splitti. Jos haluat vertikalisen, niin käännä telkku kyljelleen. :)
Käytännön mies... :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Siis tietääkseni se ei ole mikään ongelma, siinä ei ole tietääkseni muuta vaihtoehtoa, kuin horsontaalinen splitti. Jos haluat vertikalisen, niin käännä telkku kyljelleen. :)


siis nimenomaan toimii vaan VERTIKAALINA

Pelin kansissa ja ohjekirjassa kaikki kuvat on HORISONTAALINA.

On se nyt kumma, miten jengi sekottaa pystyt ja vaa-at.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maba75
siis nimenomaan toimii vaan VERTIKAALINA

Pelin kansissa ja ohjekirjassa kaikki kuvat on HORISONTAALINA.

On se nyt kumma, miten jengi sekottaa pystyt ja vaa-at.

EI.

Horisontaalinen on ------------ splitti.

Vertikaalinen on | näin.
 
Eikös vertikaalinen ole se, että kaksi kuvaa on rinnakkain, ja horisontaalinen se, että kaksi kuvaa on päällekkäin. Näin siis minustakin, kuten Ampharos tuossa näköjään totesikin. No ihan miten vaan, viimeksi TWS:n kanssa tätä pähkäilin kun mietin, että kumminkas se olikaan... ja nyt jo unohdin. Hmm... jossain on nyt vikaa. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maba75
Tuota tuota... Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa tuon CMR3:n kanssa..ku ei saa tuota split screeniä toimimaan kun
vertikaalina...ei tykkää jostain syystä horisontal mambosta..tai siis
ei löydy namiskaa mistä sen pystyis vaihtamaan... auttakaa jos on tietoa parempaa.

Codemasters Customer Servicen vastaus:
In the X-box launcher (settings - video) select the widescreen option for a vertical split in the game. Select either of the other two options to split the screen horizontally.

Tämä auttoi mulla.
 
Sain vihdoin käsiin Colin 3:en. Eka ralli - Australia - meni normal -tasolla leikiten läpi, voitin sen. Peli tuntui tässä vaiheessa mainiolta.

Toinen ralli - Espanja - oli sitten täyttä tuskaa. Ajoin mielestäni paljon paremmmin kuin Australiassa, mutta tipuin tasaisesti kärjestä, lopulta 2.30 minuuttia ja olin 5. En koko rallin
aikana saanut ainuttakaan väliaikaa (bugi?), vaikka en enää kärjessä viilettänytkään. Ekana päivänä vielä ymmärrän tämän, kun sarjaa johtava kuski ajaa keulilla, mutta toisena päivänä en enää moista kestä (baanalle pitäisi mennä tuloslistan järjestyksessä?). Ja saamari vieköön, miten tuskaista on saada selville, monentenako ollaan rallissa - se scrollaava luettelo pätkien alussa ei aja ihan asiaansa. Päätin kaikesta huolimatta jatkaa ...

Kolmas ralli - Suomi - olikin sitten varsinainen antikliimaksi. Eka pätkä meni melko putkeen, voitin sarjaa johtavan (hänen aikansa oli vertailukohtana, kun ajoin toisena) reilusti, joten luulin olevani hyvissä asemissa. Katin kontit, olin viides, noin 29 sekuntia keulasta - yhdellä EK:lla. Toinen EK vei sitten hermot lopullisesti, kun olin ajanut alle minuutin, näytti väliaikamittari, että olen jo 45 sekuntia perässä jotakuta. Kolmas väliaikapiste näytti eroksi yli kaksi minuuttia, vaikka olin ajanut vasta n. 2.30. Weird. Sitten lopussa ero oli kuitenkin n. 12 s minun tappiokseni.

Taidan palautaa pelin kaverilleni, ei tuollaista jaksa pelata. Pelattavuus, ajotuntuma, äänet ja grafiikka ovat kohdallaan, mutta väliaikojen bugailu, rallin tilanteen tietämättömyys ja latausajat yhdistettynä hitaisiin valikoihin vievät innostuksen. Valitettavasti, olisin halunnut pelata lisää ...

-=Pacdam=-
 
Siis musta Cilinä Colina rallissa ei tosiaankaan oo mitkään hyvät grafiikat. Kartturi on hyvä vahinkomallinnus hyvä, kaksinpeli täysin surkea! kentät on tylsiä ja mestaruustaistelu puuduttavaa puuroa! Olisi ollut hyvä jos esim. mestaruustaistelun ois voinut vetää kaverin kanssa yhdessä. Mutta tämä on vain minun mielipide!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MaroC
Siis musta Cilinä Colina rallissa ei tosiaankaan oo mitkään hyvät grafiikat.

En suoranaisesti kehunut grafiikka hyäksi, vaan sanoin sen olevan kohdallaan, mikä on suurin piirtein synonymi sille, että ne ajavat asiansa. Rallissa kun tuuppaa olemaan - tai ainaki pitäisi olla - kädet täynnä töitä ja silmät tiukasti tiessä, joten ei grafiikan tarvitse olla mitään mullistavaa, IMHO. Hieno grafiikka on ruutukaappauksia, takakansia ja kavereita varten; jos pelattavuus on kohdallaan, voi tuosta vähän joustaa. Tunnustan, että minustakin on kiva katsella upeaa grafiikkaa, Rallaillessa vaan en ehdi.

Annan tänä iltana vielä yhden mahdollisuuden ja jos se bugittaa kerrankin, vaihdan peliä. Onneksi en ostanut.

-=Pacdam=-
 
Itsekkin odotin peliltä paljon, mutta sehän olikin suhteelisen tylsä ja helppo peli, eli pienoinen pettymys.
 
Pacdam, jos tossa suomessa kävi noin niinku kerroit...nii ootko kattonu listan aina loppuun esim. Laihikainen on ollut johdossa reilusti mutta on keskeyttäny ja ero on sitä kautta pienentyny.
Kreikassa en tunnu olevan kovin mahtava mutta very hardilla voitto on n. 1min.
Oon pelannut 4kertaa mestaruustaistot läpi ja stagena ajelen nyt.. Graffa ei o mitää laadukasta mutta autoa on mahtava katella hidastuksissa,pelattavuus on todella kohdalla.
Mikä mikä on pahaa miinusta on Live tuen puuttuminen mutta se on ymmärrettävää, nyt saisi tulla nopeasti rallipeli jossa on Live tuki, tähän hätään keplaisi kyllä katuautoilukin :|
 
Pelissä on todellakin bugi. Joskus nimittäin peli heittää väliajan eroksi kärkeen yhtäkkiä ensimmäiselle väliaikapaikalle tultaessa jotain +30-40 sekuntia, vaikka on ollut muissa EK:ssa kärjessä. Silloin kannattaa lopetta ko. ajo kesken ja ottaa se uusiksi. Silloin tuleekin normaalit väliajat jälleen. Tätä ei tietenkään huomaa jos lähtee ensimmäisenä ajoon ja ei saa väliaikoja. Bugi mikä bugi.

Itse olen voittanut kaikki paitsi Espanjan ja UK:n Very hard-tasolla. Espanja on mielestäni suhteettoman vaikea. Vaikka ajo menee kuinka hyvin niin muut on aina noin 5 sekuntia edellä maalissa. UK oli ihan ok. Tulin toiseksi.
 
Ylös Bottom