Concrete Genie

JTahti

Well-Known Member
Julkaisupäivän paljastus traileri:

8.10. ja 9.10. on vähän ruuhkaa kun samoihin aikoihin ilmestyy Trine 4 ja uusin Yooka-Laylee. Olen priorisoinut Trine 4:n etusijalle.

Noobeinstein

Active Member
Sinänsä kiinnostaisi peli, mutta vähän epäilyksiä herättää, kun pelin arvostelut julkaistaan vasta julkaisupäivänä.

Ulukai

Viihdetoimittaja
Ylläpitäjä
Meidän sivuston arvio on myös tulossa julki heti huomenna aamusta.

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Peli herätti kiinnostusta jo E3 joten täytyy tsekata jossain välissä, ihan hyviä arvostelujakin saanut.

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Itse odottelen edelleen, niin kauan kunnes peli saa HDR päivityksen. Pelin graafinen ulkoasu kun huutaa HDR värimaailmaa, muutenhan se vaikuttaa todella hyvältä.

pelle

Well-Known Member
Kuten tuolta kuvankaappaus aiheesta näkyy niin ostettua tämä tuli.
Oli kyllä ihan jees. Aikaa meni 4-5 tuntia ja paljon tuli maalailtua paikkoja vaikka ei ole pakko.
Tuo pelin maailma vaan on niin masentavan näköinen, että pakkohan sitä on hienommaksi tehdä ja tuntui olevan aika sama mitä seinille viskoo niin aina se vaan näyttää hyvältä.
Tai noin mä luulin kunnes näin yhden arvostelun jossa oli lätkitty seinälle kolme aurinkoa ja muuta vastaavaa. Ehkä tässä sitten kuitenkin täytyy olla edes hieman jotain taiteellistä silmää ettei seinä näytä oksennukselta.

Kun pelistä on arviolta kolmannes jäljellä niin pelattavuus ja koko tunnelma oikeastaan muuttuu todella paljon eikä suinkaan huonolla tavalla ja olen iloinen, ettei yksikään katsomani arvostelu tuota spoilannut vaan tuosta mainittiin epämääräisesti kuten itsekin nyt teen.
PS4 pro:lla peli näyttää ihan hemmetin hyvältä ja tarkalta ja seinillä olevat maalauksetkin heijastuu vesilätäköistä.
Maalaaminen toimii myös todella luontevasti gyron avulla, mutta myös oikeaa tattia voi käyttää jos niin haluaa.

Jossain valitettiin siitä, että pelissä ei voi itse vapaasti maalata vaan maalattavat asiat valitaan luettelosta, mutta itselle tuo oli vaan hyvä asia, koska muuten ne omatkin seinät olisi näyttäneet oksennukselta.
Toki sen voi maalatessa päättää kuinka mutkalla jotkut kukat on tai kuinka iso puusta tulee joten ei kaikki näytä identtiseltä.
Myös kaikki maalattavat "henget" on suloisen rumia otuksia ja tuo on termi jota en uskonut koskaan käyttäväni.

Tässähän on myös jonkinlainen VR moodi josta löytyy kyllä tubesta videoita. Koko peliä ei siis voi tuossa moodissa pelata ja itse tuota en voinut kokeilla, koska en omista kahta move ohjainta.
Oikeastaan ainoa valituksen aihe mulla on se, että sen joulu päivityksen mukana olisi voinut tulla vielä enemmän jouluista kamaa sillä tuo oli se syy miksi päätin ostaa pelin just nyt.
Tämähän oli storessa tarjouksessa 19.95e hintaan ja muistaakseni on vielä jouluaattoon saakka ja itse sain vastinetta rahalle.

edit:

Pelissä on myös photo mode joten omista luomuksista saa ihan niin paljon nättejä kuvia kuin vaan haluaa.

Ylös Bottom