Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina

Vaikuttaako kotimaisuus ostopäätökseesi?

• Kyllä, lippu salkoon ja torille!

Äänet: 49 42,2%
  • Ei vaikuta

Äänet: 67 57,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    116
Digital Foundryn testit. Ylättäen Series X on näiden testien voittaja, se yltää lähes Pron tasoiseen suorituskykyyn jättäen perus PS5 kauas taakse. VRR ja 120hz on pakollista jos haluaa nauttia pelin lukuisista grafiikka optiosta.

Eikös tämä Remedyn pelimoottori ole aina ollut parempi Xboxeilla? Tai ainakin noin muistelisin.

Juu, Alan Wake 2 pyöri paremmin Series X:llä. Tämä tosin julkaisun aikaan, niin en tiedä onko tilanne muuttunut, mutta yleensä on ollut paremmin toimiva bokseilla tuo pelimoottori.

Pelailin vielä PC:llä Wake 2 julkaisun aikana niin ei tullut kiinnitettyä huomiota asiaan. Mutta jos noin on ollut aina niin eipä se sitten niin yllätys ole.

Minun ei tällä pätevyydellä pitäisi väittää Digital Foundrylle vastaan, mutta ei se quality mode omalla 60hz LG OLEDB7V töllöllä ja Prolla ollut rajoitettu 30fps, kun ottaa fps-rajoituksen siitä laatikosta pois, vaan silmämääräisesti pyöri lähemmäs 60fps (ray tracing heijastuksien kauniisti kiiltäen ruudussa). Mutta ehkä elän mielikuvitusmaailmassa, jossa näen mitä itse haluan :D.

Pitäisi kyllä uusi telkkari saada aikaiseksi.

Tämähän (ultimate) oli näköjään myös gamepassissa ja samalla myös melkoisessa tarjouksessa.. pitipä ostaa tuolla 3.99€ hinnalla niin tuleepahan gamepass jälkeiseen aikaan lisää pelattavaa :)
Mitähän muita hyviä tarjouksia olenkaan missannut..

Hmm.. mikähän logiikka että paketissa jotakuinkin samankokoiset control ja control ultimate edition.. eri talletukset lienee mutta onko vaan jotenkin mukavuus syytä jos haluaa vanhaa ei-xsx versiota pelata..

Viimeksi muokattu:
Minun ei tällä pätevyydellä pitäisi väittää Digital Foundrylle vastaan, mutta ei se quality mode omalla 60hz LG OLEDB7V töllöllä ja Prolla ollut rajoitettu 30fps, kun ottaa fps-rajoituksen siitä laatikosta pois, vaan silmämääräisesti pyöri lähemmäs 60fps (ray tracing heijastuksien kauniisti kiiltäen ruudussa). Mutta ehkä elän mielikuvitusmaailmassa, jossa näen mitä itse haluan :D.

Pitäisi kyllä uusi telkkari saada aikaiseksi.
Sun telkkari tukee 120hz (ainakin AI:n mielestä) niin siksi se toimii 60fps qualityssä. Näin sanottiin myös tuossa df videolla.

Ylös Bottom